וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת קבעו שהשמלה הזו לא ראויה למשרד - וזה הותיר רבים בהלם

22.7.2024 / 0:04

כשבוו שיתפה עם העוקבים שלה בשמלה שהיא רוצה ללבוש למשרד, היא לא ציפתה שתחטוף ביקורת קשה על ההחלטה. היא לא היחידה שנותרה המומה מכך שבשנת 2024 נשים נשפטות בחומרה על הלבוש שלהן

האם זו שמלה שאפשר ללבוש למשרד?/@bevvvvs

גם לכן יצא להתלבט לגבי הבגדים שרציתן ללבוש למשרד? משתמשת הטיקטוק, בוו, הציגה ברשת את השמלה שבחרה ללבוש - והאמינה בלב שלם שתקבל תמיכה מלאה מהעוקבים שלה. היא הופתעה מהביקורת הקשה שחטפה והדגישה לה עד כמה זה מוזר שגם בשנת 2024 נשים עדיין נשפטות בחומרה על הלבוש שלהן.

קוד הלבוש לנשים תמיד היה מחמיר יותר מזה של הגברים. המוסר הכפול מיוחס בעיקר לאפליה חברתית וסקסיזם, אך נשים יצאו נגד התופעה בשנים האחרונות ו"תבעו מחדש" תלבושות שנחשבו "סקסיות" באקט רב עוצמה של התרסה.

בוו הפכה לוויראלית לאחר שפנתה לטיקטוק כדי לקבל עצה לגבי השמלה השחורה ה"שמרנית" שרכשה מחנות בגדים מקומית. לדבריה - וכפי שניתן לראות בסרטון - השמלה ישבה עשרה סנטימטרים מעל הברכיים שלה. הצעירה ילידת סן פרנסיסקו תהתה האם מתאים ללבוש אותה למשרד ואמרה שהשמלה - העשויה מבד מעוטר בחורים קטנים - היא "אחד הדברים המגניבים" שרכשה.

מה דעתכם על השמלה - ראויה או לא?

האם אפשר להגיע עם שמלה כזו למשרד?

בטח
ממש לא
תלוי במשרד
2501 משתתפים

על אף שהשמלה כוללת שרוולים ארוכים ואינה חושפת חזה, אלפים קטלו אותה ותייגו אותה כ"אסון של משאבי אנוש". "הגזרה נראית לי מאוד לא מקצועית", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה יותר מדי קצר". צופה נוספת כתבה: "שום דבר שמושך תשומת לב לא מתאים לעבודה משרדית". רבים נוספים קבעו שהבעיה לא בחורים שבשמלה אלא שהיא פשוט קצרה מדי - ושהיא חייבת לעבור את קו הברכיים כדי שיהיה אפשר ללבוש אותה במסגרת מקצועית: "תסתובבי, תתכופפי. זה אמור לענות לך על השאלה".

ואלו התגובות שקיבלה:

@bevvvvs "HR disaster dress" that never even went to work #workoutfit #corporatefashion #fashiontiktok ♬ original sound - ??‍♂️

בוו נותרה המומה מהתגובות שקיבלה ושיתפה סרטון נוסף בו ביקרה את המבקרים. הוא זכה לתגובות תומכות: "איך אנחנו ממשיכות לנהל שיח שכזה בעולם המודרני של היום?" תהתה אחת ואחרת הוסיפה: "חלק מהתגובות כאן מרושעות ומנסות סתם לייצר עניין".

"אנחנו לא בשנות ה-50. אני לא מבינה למה כל כך הרבה אנשים טוענים שהשמלה לא ראויה", כתבה צופה נוספת ואחרת אישרה: "לא מבינה למה לכולם יש בעיה עם השמלה הזאת. היא בסדר גמור".


עוד בנושא:
בנות דור ה-Z מגיעות למשרד בחצאיות מיני וחולצות מחשוף: "כי מי יגיד לי משהו?"

"אמרו לי לא ללבוש את השמלה הזו לחתונה בגלל המחשוף אבל בכל זאת לבשתי אותה"

תגובתה למבקרים:

מאוחר יותר פנתה בוו למבקרים והצהירה שהיא עובדת בסביבת עבודה "סופר קז'ואל" שבה הרבה אנשים מתלבשים "בצורה לא רשמית". "אני לא אוהבת ללבוש מכנסיים קצרים, חצאיות או שמלות לעבודה בדרך כלל וזו הסיבה שביקשתי עזרה מהרשת ומהר מאוד גיליתי שזה 'לא ראוי'", הסבירה בסרטון המשך, "בסוף לא לבשתי אותה לעבודה, רק כדי להיות ברורה, אבל אני מרגישה שזה פתח דיון מאוד מעניין על לבוש הולם במקום העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully