וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגודל כן קובע? הפרט היחיד שצריך לשים לב אליו בלוק של לירון ויצמן

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 12:05

ערב הכניסה השנייה לבית המדובר במדינה הביא אותנו לחוסר ריכוז בעקבות תכשיט נבחר אחד ויחיד, שענדה אמש לירון ויצמן על הבמה בעת ההנחייה. מזהירות מראש, יש מצב שתצאו מבולבלות מהגודל

לירון ויצמן בשמלה של דיוויד קומה. יח"צ,
מעוטרת קריסטלים/יח"צ

חמישה דיירים חדשים נכנסו אמש לבית האח הגדול, כחלק מערב הכניסה השנייה לבית המדובר במדינה. לירון ויצמן ולצידה הקולגה גיא זוארץ, עלו על מדי א', בדרס קוד ברור של חליפות שחורות מתוקתקות, אך מעבר לשמלת המיני היוקרתית של ויצמן שתכף נגיע אליה - לא יכלנו שלא לשים לב לפרט אחד על ידה - טבעת יהלום בומבסטית שנענדה בגאווה.

טבעת היהלום של לירון ויצמן. אינסטגרם lironweizman, צילום מסך
בהחלט איבדנו ריכוז/צילום מסך, אינסטגרם lironweizman

טבעת ספירלה המתלפפת סביב האצבע עם יהלום בחיתוך אובלי, שמונח לרוחב. ספק מעבדה, ספק אבן אמיתית טהורה - כך או כך מדובר פה בפיס מנצנץ למרחקים בגודל של כ-5-7 קראט, מבית מעצב התכשיטים הישראלי, יוסי אלון. על אוזניה נרשמו זוג עגילי יהלומים צמודים, מכובדים גם הם בגודלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
לירון ויצמן בשמלה של דיוויד קומה. אינסטגרם lironweizman, צילום מסך
מצוינת/צילום מסך, אינסטגרם lironweizman

סטיילינג בהובלתה של המקצוענית הצמודה, שירן מניה, שבחרה עבור שידור הלייב שמלת מיני מבית המעצב הגיאורגי-בריטי דיוויד קומה לסטודיו המקומי sondrin martinez (עלות השכרה 2,200 שקלים). מדובר בשמלה שחורה קטנה, מעוטרת קריסטלים במכפלת העליונה והמעוגלת שנותנת חשיפה יפה לכתפיים רחבות ונקיות. גזרה צמודה שהדגישה את הפיגורה של המנחה היפה, כשהשילוב בין גווני הסילבר המעטרים את החלק העליון, לחלקי הבד השחור הוא זה שעולה ומתעלה על כל לוק ערב חגיגי על הפרק. בחלקת השוז, נרשמו זוג עקבי שפיץ גבוהים עם קשירות קרסול מעניינות ותוספת מחייבת ומוצדקת של סיכת סרט החטופים הצהובה בצד השמאלי של החזה.

מעבר ליהלום המפוצץ והמיני הקצרצרה, זה ממש לא נגמר שם. מבחינת גלאם התפקד לו הצוות בנווה אילן. תסרוקת חצי קוקו אסופה, מהודקת ואלגנטית בעיצובו של אור צעירי, לצד איפור עדין על הפלטה הניודית הנעשה בידי המאפרת דנה כפיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully