וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה בהזדקנות העור: כשמדע תאי העור פוגש את עולם הקוסמטיקה

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

29.7.2024 / 14:12

מהמעבדה למדפים בדיוטי פרי: כיצד חוקר שוויצרי מוביל מהפכה בתעשיית הטיפוח העולמית עם טכנולוגיה פורצת דרך?

אישה צעירה מורחת קרם על הפנים. ShutterStock
אישה צעירה מורחת קרם על הפנים/ShutterStock

בעולם שבו הזדקנות העור נתפסת כבלתי נמנעת, מגיע רופא שוויצרי אחד ומערער על ההנחות המקובלות. ד"ר פיליפ לוי, דרמטולוג בעל שם עולמי המכונה "ד"ר בוטוקס של שוויץ", מביא לישראל את מה שהוא מכנה "מהפכת תאי הגזע" בטיפוח העור.

מאחורי המותג החדש הזה עומדים עשורים של מחקר מדעי, שילוב של ביוטכנולוגיה עם קוסמטיקה, ומעל 25 שנות ניסיון קליני. ד"ר לוי, שהיה חלוץ בהבאת הבוטוקס לשוויץ בשנות ה-90, טוען כי הצליח לפצח את הקוד להתחדשות תאי העור ברמה התאית.

אבל האם באמת אפשר "לתכנת מחדש" את העור שלנו? האם מדובר במהפכה אמיתית או בעוד הבטחת שווא של תעשיית היופי? ומה בעצם הקשר בין תאי גזע לקמטים?

כעת, כשמוצריו של ד"ר לוי כבר מככבים בדיוטי פרי בישראל, יצאנו לבדוק מקרוב את הטכנולוגיה, המדע והאנשים שמאחורי מה שמסתמן כאחד המותגים המדוברים בתעשיית הטיפוח העולמית.

את המוצרים של ד"ר לוי ועוד אלפי מוצרים של המותגים המובילים ניתן למצוא רגע לפני הטיסה, בדיוטי פרי בנתב"ג, ואפילו לבצע את ההזמנה עוד מהבית.

מי הוא ד"ר לוי?

ד"ר פיליפ לוי הוא לא סתם עוד רופא עור. הוא נחשב למומחה עולמי בטיפולים קוסמטיים לא ניתוחיים ולחלוץ בתחום הבוטוקס באירופה. ב-1995, כשרוב העולם עדיין לא שמע על הזרקות בוטולינום לטיפול בקמטים, ד"ר לוי כבר הציג את הטכניקה החדשנית בשוויץ. כיום, המרפאה שלו בז'נבה נחשבת למובילה בשימוש בבוטולינום טוקסין במדינה.

"במשך 40 שנה פיתחתי את מה שאני מכנה 'הגישה הבלתי נראית לאנטי אייג'ינג'", מסביר ד"ר לוי. "המטרה שלי תמיד הייתה להשיג תוצאות שניתן לראות, אבל בלי למשוך תשומת לב מוגזמת". גישה זו, המשלבת מדע מתקדם עם דיסקרטיות, משכה אליו לקוחות מהשורה הראשונה של עולם העסקים, הבידור ואפילו בתי המלוכה באירופה.

אבל ד"ר לוי לא הסתפק בטיפול בסלבריטאים. במקביל לעבודתו הקלינית, הוא הקדיש 25 שנה למחקר בתחום שנחשב לחזית המדע של אנטי אייג'ינג: תאי גזע עוריים.

ד"ר לוי. יח"צ,
ד"ר לוי/יח"צ

המחקר פורץ הדרך

לצד עבודתו הקלינית, ד"ר לוי עוסק במחקר בתחום תאי גזע העור כבר 25 שנה. המטרה: לעצור ולהפוך את תהליך הזדקנות העור. בהתבסס על מחקר זוכה פרס נובל, הוא פיתח את הנוסחה הקוסמטית הראשונה בעולם שהוכחה כמפעילה מחדש תאי גזע עוריים "עייפים".

התוצאות מרשימות:

• שיפור של 53% בעומק הקמטים
• תוספת של 100% בלחות העור
• שיפור של 59% במוצקות וגמישות העור

טכנולוגיה מתקדמת בשירות היופי

הנוסחה המהפכנית של ד"ר לוי מוגנת בפטנט עולמי וזכתה לכמעט 100 פרסים ותשבחות מהפרסומים היוקרתיים ביותר בתחום הרפואה והיופי.

המוצרים משלבים 5% ניאצינמיד, ויטמינים A, C, ו-E מוטענים, אומגות 3, 6, ו-9 לבניית העור ופרוביוטיקה מגינה. בנוסף, מקפיד ד"ר לוי על סטנדרטים גבוהים של ייצור ואיכות כשיותר מ-85% מהמרכיבים הם טבעיים.

המוצרים של ד"ר לוי. יח"צ,
המוצרים של ד"ר לוי/יח"צ
המוצרים של ד"ר לוי. יח"צ,
המוצרים של ד"ר לוי/יח"צ

הסדרות

The Intense Stem Cell Line

סדרה זו כוללת מוצרים לטיפול יומיומי עם ריכוז גבוה של נוסחת תאי הגזע המוגנת בפטנט:

Booster Serum: מכיל את קומפלקס ArganCDVTM הבלעדי.
Eye Booster Concentrate: מפחית נפיחות וקמטוטים סביב העיניים.
Booster Cream: מעניק לחות עדינה ולא שומנית.
Enriched Booster Cream: מספק לחות עמוקה ומגביר את מערכת האנטי-אייג'ינג הטבעית של העור.

The Skin Reset Line

סדרה זו מציעה טיפולים משלימים לשיפור מיידי וגלוי לעין:

3Deep Cleanser FastMask: מנקה, מחדש ומחזק את העור.
R3 Cell Matrix Mask: מסייע בהפחתת נזקי אורח חיים אינטנסיבי.
Pollution Shield Skincare Finisher: מגן על העור מפני מזהמים.
Radical3 Reboot Pro Peel: פילינג ביתי עוצמתי לכל סוגי העור.

המוצרים של ד"ר לוי. יח"צ,
המוצרים של ד"ר לוי/יח"צ

מוצרי הטיפוח של ד"ר לוי שאותם ניתן לרכוש בדיוטי פרי, מייצגים את חוד החנית של חדשנות בתחום הקוסמטיקה. השילוב של מחקר מדעי פורץ דרך, טכנולוגיה מתקדמת ומחויבות לאיכות ויעילות, הופך את המותג לבחירה מובילה עבור מי שמחפש פתרונות אנטי-אייג'ינג מתקדמים. עם הגעתו לישראל, צרכנים מקומיים יכולים כעת ליהנות מהטיפול המתקדם ביותר בתחום הזדקנות העור, ישירות מהמומחה המוביל בתחום.

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון
  • עוד באותו נושא:
  • דיוטי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully