וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוד קופון עוד אין: אבל איפה תמצאו פיג'מה כחולה כמו של שרה נתניהו?

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 12:12

רגע לפני שהספיקה לעשות את הטעות הסושיאלית המביכה עם שמות החטופות, הספיקה רעיית ראש הממשלה להחליף לפיג'מה נוחה במטוס הפרטי. אז קוד קופון Saran10 עוד אין, אבל היי, איתרנו לכן כמה אפשרויות דומות לרכישה

הסערה האחרונה מבית רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, לא רק שהייתה מביכה, אלא גם מאוד מרתיחה בעקבות העובדה הפשוטה שטעתה בשמות החטופות - הדבר המינימלי שלכאורה "הכי קל" שיכלה לעשות, בלכבד את אלה הנמצאות בשבי בעזה. בפרסום שעלה בפלטפורמות חברתיות שונות ברשת, סיפרה נתניהו כי דיברה עם "אמהותיהן של שירה אלבג ואורלי גלבוע, שתי בנות צעירות וחפות מפשע שנחטפו על ידי מפלצות החמאס". אלא שלמעשה לחטופות בשבי חמאס קוראים לירי אלבג ודניאלה גלבוע - ואילו השמות שכתבה הן השמות של האימהות שאיתן שוחחה. מאוחר יותר, תיקנה אשת ראש הממשלה את הטעות.

דבר נוסף שלא ניתן להתעלם ממנו הוא הויז'ואל התפאורתי שהתלווה לפוסט הדי המנותק שעלה. שם נראית אשת ראש הממשלה לובשת פיג'מת כותנה כחולה, בעודה משוחחת מהמטוס הפרטי בטלפון ומדפדפת במסמכים המטושטשים וככל הנראה מסווגים שגם הם מסעירים את הרשת כי לא אמורה להיות לה הרשאה או גישה כלשהי אליהם. כך או כך, הגברת הספיקה להחליף לפיג'מה קיצית בעלת שרוולים קצרים וממש כמו בלוגרית אופנה מן המניין שיווקה את הדגם הנוח בצבע כחול נייבי, שדומים לו מוצעים ברשתות השונות. אז קוד קופון Saran10 עוד אין, אבל היי, אנחנו מצאנו כמה אפשרויות לרכישה.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
פיג'מה כחול נייבי ויקטוריה'ס סיקרט. VS&CO,
האופציה הנמכרת של VS/VS&CO
פיג'מה כחול נייבי ויקטוריה'ס סיקרט. VS&CO,
כי אם אין לך מטוס פרטי, אז לפחות תסתפקי בבד מפנק/VS&CO

חברת ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט מציעה את אחד הדגמים הנמכרים שלה בשווי 299 שקלים. סט בגזרה משוחררת מבד מודל רך ונעים במיוחד עם נגיעה של אלסטיות לנוחות מרבית (כי אם אין לך מטוס פרטי, אז לפחות תסתפקי בבד מפנק). חולצה מכופתרת עם שרוולים קצרים ומכנסיים קצרים תואמים הכוללים מותן אלסטית, שרוכי קשירה ופסי עיטור לבנים ממש בדומה לסט של נתניהו.

פיג'מה כחול נייבי JACK KUBA. שי יחזקאל,
דגם 'לייזה' של ג'ק קובה/שי יחזקאל

סט נוסף וזהה נרשם לזכות ג'ק קובה, בדגם 'לייזה' בעלות 468 שקלים (40% הנחה למועדון, 281 ש"ח). תפרים בצבע מנוגד, על מכנסיים קצרים עם גומי מותניים וחולצת צווארון תואמת. במקביל ב-H&M השוודית האהובה מוצע הסט מבד ג'רזי רך עם סיומת פס בגוון מנוגד כמצופה. צווארון ריזורט, כפתורים בחזית, כתפיים נמוכות וטוויסט של כיס פתוח בחזה (159 שקלים). בית האופנה eberjey מציע את גרסת הבלו נייבי שלה ב-128 דולרים - צללית המתמזגת עם הגוף עם סיבי יוקרה בני קיימא שמתאימה גם לגברברים כאן בקהל.

פיג'מה כחול נייבי אייץ' אנד אם. יח"צ H&M,
H&M באלטרנטיבה נוחה לכיס/יח"צ H&M
סט פיג'מה שחור של פמינה. יח"צ,
הגרסה השחורה של פמינה (229.90 ש"ח)/יח"צ

נוספים תוכלו לאתר בקלות במותגי ההלבשה התחתונה השונים, ביניהם אינטימה ופמינה שמציעים את הדגמים בפלטת גוונים רחבה, בדומה לאלטרנטיביות הבינלאומיות מעבר לים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully