וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטאי דאי ועד חצאיות אומברה: פריז תתכסה הקיץ באופנה אתנית

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 12:21

הקיץ עיר האורות תתעטף בתפאורה קצת אחרת, מבקרי האופנה יתמודדו עם התרבויות השונות - עשינו זום אין לשישה מדים אולימפיים שהצליחו לאזן בצורה הטובה ביותר בין סגנון, סמלים-צבעים לאומיים, טרנדים ספורטיביים וכמובן (לשם כך התכנסנו), אופנה עילית

פריז לעד תהיה אחת מבירות האופנה, מקום הולדתם של טרנדים נצחיים ומעצמות מעצבים. הקיץ הקרוב עיר האורות תכוסה בתפאורה קצת אחרת, בה מבקרי האופנה יצטרכו להתמודד אל מול מסלול עולמי של תרבויות שונות - כי האולימפיאדה הגיעה לבית האירופאי. המשחקים האולימפיים יחלו ממש בעוד יומיים ויימשכו עד ה-11 באוגוסט, ויכללו מדינות רבות ביניהם גם המשלחת הישראלית שכבר בחרה במדים שלה השנה בשיתוף המעצבות של טרמינל X על טהרת הטאי דאי. נציגויות אחרות בחרו בדיטלס המורכבים מסמלי המורשת התרבותית, האמנות ועד לחומרים חדשניים המבטיחים גם נוחות וגם קיימות. המדים האולימפיים של כל מדינה הם די הזדמנות לשים את עצמה על מפת האופנה העולמית.

מדי המשלחת הישראלית לאולימפיאדה 2024 בפריט, בעיצוב טרמינל X. דימה טליאנסקי,
המדים נמכרים לראשונה באתר TERMINAL X ובמשלוח מהיר מהיום למחר עד הבית/דימה טליאנסקי
בלסינג אפריפה באירוע חשיפת המדים של המשלחת הישראלית לאולימפיאדת פריז 2024. דני מרון
התקווה הגדולה של ישראל בספרינטים, בלסינג אפריפה/דני מרון

אז עשינו זום-אין לשישה מדים אולימפיים (חוץ מישראל) שהצליחו לאזן בצורה הטובה ביותר בין סגנון, סמלים, צבעים לאומיים-מסורתיים, טרנדים ספורטיביים וכמובן (לשם כך התכנסנו) - אופנה עילית.

עוד בוואלה!

עם Walla mobile מקבלים יותר! תוכניות סלולר במחיר משתלם

לכתבה המלאה

האיטי

אנחנו מאמינות כי הספורטאים בהאיטי כבר זכו במדליה החשובה ביותר בזכות הנוכחות מלאת הסטייל בפריז. המדים התוססים של האיטי נוצרו על ידי המעצבת ממוצא איטלקי-האיטי סטלה ג'ין, כדי לחגוג את התרבות והאומנות של המדינה, תוך שליחת מסר של תקווה והתחדשות בתקופה המסומנת בחוסר היציבות הפוליטית של המדינה (טוב לדעת שלא רק אנחנו לא יציבים). הסממן הבולט ביותר במדים הוא העובדה כי ג'ין שילבה את עבודתו של האמן המקומי פיליפ דודארד בחצאית ובמכנסיים של המדים - בפרינט ציורי נועז וצבעוני.

קנדה

המוחות הגדולים העומדים מאחורי המדים האופנתיים של קנדה הם החבר'ה בלולולמון. ענקית האקטיב וור חברה ל-14 ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים כדי להבטיח שהסטים עונים על הצרכים של הספורטאים המתחרים.גזרות וכיסים חדשים המספקים אחסון נגיש, בעוד שטכנולוגיית SenseKnit וחומר מנדף זיעה מספקים נוחות תרמית. זה כמובן לא אומר שהמותג התפשר על הסגנון - גווני המעילים באדום-לבן מבד ג'קארד מעוטרים במוטיבים מסורתיים של עלי מייפל קנדיים, המזכירים יצירות סטריט סטייל שהייתן מזהות על המסלול. אותם ניתן לשלב עם מכנסיים קצרים או מכנסי טרנינג באותו הדפס.

מונגוליה

אם מבקרי האופנה הרשמיים היו הרשתות החברתיות - הנבחרת האולימפית שהייתה נבחרת למתלבשת הטובה ביותר השנה היא מונגוליה. הלייבל Michel & Amazonka, עורר סערה ברשת כאשר חשפו את מראות טקס הפתיחה באינסטגרם, כשהמעריצים הציפו בהרמות ופרגונים לנוכח מראה המדים שהפכו ויראליים.

תלבושת העושה כבוד לתרבות המונגולית, עם צלליות בהשראת הדגל המונגולי המסורתי, טוניקות, אנסמבל שנהב הכולל שרוולים תפוחים, חצאיות קפלים ואפוד רקום. הנהונים נוספים לסמלים הלאומיים המונגוליים ניתן למצוא בתפירת הזהב המורכבת של האפוד, המציגה את הירח, השמש והגואה-מארל. לפי בית האופנה האחראי על העיצוב, עבודת הייצור של כל סט ארך עשרות שעות - מה שלא מפתיע בהתחשב ברמת הדיטלס המורכבת.

צרפת

המדינה המארחת של המשחקים האולימפיים תעשה כניסה מפוארת, ותלבש טוקסידו בהתאמה אישית בעיצובו של מותג היוקרה ברלוטי, תחת קונגלומרט הענק LVMH. גברים ונשים כאחד יתהדרו בטוקסידו צמר כחול עם דשים בגווני כחול ואדום, צבעי המפתח של דגל צרפת. כיסי חליפה וצעיפים נוצרו משאריות בדים כדי למנוע בזבוז, בעוד החולצות הלבנות היו עשויות מתערובת כותנה-משי ליוקרה ונוחות. האמנות המומחית של כל טוקסידו מדגישה את האלגנטיות הקשורה בדרך כלל לאופנה צרפתית.

הולנד

אימוניות כתומות ומרושלות עשויות להיות בחירה בלתי צפויה עבור טקס הפתיחה האולימפי, אך המותג The New Originals שבסיסו באמסטרדם, נותן קריצה מודרנית לצבע המלכותי ההולנדי בן מאות השנים. מדי טקס הפתיחה של נבחרת הברייקינג (ברייק דאנס) ההולנדית רגועים ומותאמים ללא דופי, וכוללים פרטים לבנים וצווארון קשיח. חליפות האימונים מגיעות גם בצבעי לבן וכחול נייבי, עם דיטלס כתומים, הומאז' קטן אך רב עוצמה לדגל המדינה.

אוסטרליה

מבלייזר ירוק עם כפתורי זהב, בתוספת חצאיות אומברה בצבע ירוק-צהבהב לנשים ומכנסי חאקי קצרים לגברים, הצבעים הלאומיים של המדינה מוצגים במלואם במדים שעוצבו על ידי Sportscraft. גוונים המייצגים את החופים, היבולים והיערות של אוסטרליה. כמחווה מתוקה לזוכים מקומיים קודמים, שמותיהם של 301 אלופי אוסטרליה האולימפיים מופיעים בבטנה של כל בלייזר.

המותג האחראי על העיצוב שילב גם יצירות אמנות אתניות - על הצעיף מודפסת העבודה "Walking Together" של המתאגרף האולימפי פול פלמינג, בעוד בריבוע הכיס מופיעה יצירה אחרת מאת האמן דיוויד בוסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully