וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורסת והכל אבל: הטעות של זנדאיה בפתיחת המשחקים האולימפיים

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 15:32

יש רגעים בהם צוות גלאם העומד מאחורי כוכבים נוצצים במיוחד צריכים לדעת מתי להגיד סטופ, אך לא רק להגיד, גם ליישם. מי שאינו קשוב בעליל לקולות הרקע הוא הסטייליסט הצמוד של זנדאיה - שבחר עבורה לוק אחד פאסון והשני? אסון ליצני בשיאו

מגדל אייפל מואר לפני טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024/רויטרס

תקופת המשחקים האולימפיים היא תקופה מרגשת עבור אלה בעלי הנטייה האתלטית (למרות שיצא לנו לצפות בכמה קטעים אתמול - וזה מרתק), אך עבור אוהדים שאינם ספורטיביים המנצח האמיתי במשחקים לא ייקבע על ידי אתלטיות, אלא על פי רמת סגנון מספקת.

אנחנו כמובן לא מדברות על הספורטאים עצמם, אלא על אלו שהגיעו לטקס הפתיחה בסוף השבוע האחרון. פתיחה שהביא עימה לא רק הופעות שוות (היי גאגא) ומרגשות (סלין דיון), גם איי-ליסטים שהגיעו לחגוג את הספורט בעיר האורות, הנוצצת מכולן, פריז היפה. ביניהם רשמנו לפנינו את נוכחותה של זנדאיה בת ה-27 שהשתתפה במסיבת קדם האולימפיאדה של תאגיד היוקרתי הצרפתי LVMH (בה השתתפו גם שרליז ת'רון, העורכת האגדית אנה וינטור, סרינה וויליאמס ועוד). ובניצוחו של החבר הוותיק והסטייליסט הצמוד (יש שיגידו צמוד מדי) לואו רואץ', הלכה על שני לוקים חגיגיים. האחד פאסון, השני - אסון.

זנדאיה במסיבת קדם אולימפיאדה בפריז של לואי ויטון. Arnold Jerocki, GettyImages
מהממת נו מה נגיד/GettyImages, Arnold Jerocki

השחקנית זוכת האמי הפציצה בשמלה שחורה ונוצצת מבית לואי ויטון. גזרת מקסי ישרה ומחבקת, בעלת מחוך משופשף מלא פאייטים התפורים לאורך כל הגוף, פלאס סגירה עדינה ומסוקסת של זוג כתפיות ספגטי. היא שדרגה את המראה עם תיק קטנטן מתכתי, קשיח ומרובע מבית האופנה הצרפתי, עליו מתנוסס בעיצוב מונוגרמי אול-אובר לוגו המותג, בתוספת זוג עגילי כסף קטנים וקצוות שיער בלונדיני וגלי מסורקים אחורנית במראה הרטוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זנדאיה במסיבת קדם אולימפיאדה בפריז של לואי ויטון. Arnold Jerocki, GettyImages
לצד הסטייליסט הצמוד (מדי)/GettyImages, Arnold Jerocki

עד כאן הכל טוב ויפה (אפילו מאוד), עד שהצוות מאחורי זנדאיוש החליט להתפזר, והו-הו איזו התפזרות. הסטייליסט החליט לשלוף ממעמקי הארכיון בגד משנת 2008, שנוצר על ידי מעצב האופנה הצרפתי, ז'אן שארל דה קסטלבז'ק כחלק מקולקציית אביב-קיץ של אותה שנה אולימפית. הדאחקות ברשת לא איחרו להגיע בתגובה למראה הסרבל הקצרצר - בסיס לבן ועליו רקמות תפורות בצבעי לוגו האולימפיאדה (אדום-ירוק-צהוב-כחול-שחור) בצורות מעוגלות וכצווארון וכתפיות תומכות בחלק העליון. לאוברול הדי ליצני יש להודות, ציוותה זוג נעלי ריצה של ON RUNNING, דגם Cloudboom Strike (330 דולרים).

"תחזיר את זה לארכיון", כתב אחד הגולשים בפוסט של הסטייליסט בעמוד האינסטה ואחרים הצטרפו כשנתנו יד לביקורת המתמשכת מאז השקת "מתחרים", הסרט האחרון בכיכובה: "אתה מלביש אותה יותר מדי מילולי! כשהשתתפה בפרמיירות לסרט הטניס שלה, היא הייתה מגרש טניס פשוטו כמשמעו, עכשיו היא דגל האולימפיאדה" הטיף עוקב, "וייבים חזקים של ליצן, אבל זו רק דעתי", סיכמה עוקבת נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully