וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר, ככה תראה חם וחכם תחת השמש: מדריך הטיפוח המלא לקיץ

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 10:19

מרגיש שכולם נראים טוב יותר בעונה החמה מלבדך? אולי כדאי שתתחיל למרוח, להזליף ולטפח את הגוף. כל המוצרים החדשים שיעזרו לבחורים להיראות בשיאם בקיץ הנוכחי

גברברים, כנראה שאין אחד שלא הרגיש בשבועות האחרונים את אפקט העונה החמה בשיאו: מהעור שמשחים תחת השמש ועד אגלי הזיעה שמטפטפים על הגב, קיץ 2024 הוא לוהט במיוחד. אחרי תקופה ארוכה של מחסור בויטמין D, זו בדיוק ההזדמנות להשלים פערים, אבל לא בלי כמה תכשירים שיסייעו לגופך לעבור את שארית התקופה החמה בלי תקלות לא נעימות.

הנה מדריך טיפוח לבחור המסוקס שרוצה לעבור את הקיץ הנוכחי חסין תקלות, כזה שיבטיח שאתה נראה ומריח במיטבך על החוף ומחוצה לו, מהמצח ועד לבוהן בסנדל.

שרוף עליה? יש לזה פתרון

טיפוח לגבר קיץ 2024. יח"צ, טל אזולאי,
בכיוון השעון: Luna Rossa Ocean של פראדה, הפנים של דור הררי, קרם הגנה של Nuxe עם לחות לפנים, קרם פנים מאזן מבית סבוקלם, הבושם Alibi של טיטניום ו-Spring River של פלורייקו/יח"צ, טל אזולאי

Luna Rossa Ocean Le Parfum, הבושם החדש מבית פראדה, ידבר לגבר שהוא ספייסי במיוחד - בזכות שילוב של לימון, נגיעות זעפרן ועץ אלון, שמשאירים שובל ניחוח עמיד במיוחד. מתובלים חובבי הז'אנר, יוכלו למצוא אותו במחיר 469 ש"ח ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם, טרמינל X ובפרפומריות מובחרות.

אם כבר ספייס בויז, המותג הוותיק 'טיטניום' התחדש עם הבושם Alibi, שמערבב תבלינים מזרח תיכוניים חריפים כמו קטורת ואגוז מוסקט או ציפורן, עם עץ מחט קפריסאי ואמבר. השילוב מרגיש חושני, מה שיחמם אפילו יותר את הימים הלוהטים של העונה. 199.90 שקלים ל-100 מ"ל ברשתות הפארם.

בחורים, אתם מבינים שחשיפה לקרני השמש בלי לשמור על העור לא מועילה לכם, נכון? אם שכחתם, מותג הטיפוח המלהיב Nuxe יצר מקדמי הגנה על בסיס רכיבים טבעיים - בהם פרח קאו פאיי, יקינטון, רוזמרין ותוספת של ויטמין E - כולם עמידים במים, מריחים כמו קיץ וכלולים בספריי לחות לגוף בדרגת SPF 50 או קרם פנים (155 ו-110 ש"ח בהתאמה). לרכוש באתר האונליין, סופר פארם, אתר Guilty ובתי המרקחת.

אם אתם כבר מעט שרופים, לסבוקלם יש קרם פנים שיכול לאזן, מסדרת Pre-Aging, לעור מעורב או שמן. בעזרת שמנים שמופקים מפרח הקמליה היפני, חומצה היאלורונית, תמצית שושנת מים ועוד, ג'ל היום המאזן שנמרח על הפרצוף אמור לסייע לכם לשפר את סימני הגיל ולמנן את הפרשות השומן. 50 מ"ל, יעלו לכם 219.90 שקלים ברשתות הפארם, בתי מרקחת ואתר סבוקלם.

חובבי הנופים האקסקלוסיביים, ישמחו לגלות שבית הבישום הצרפתי פלורייקו הוציא את Spring River, בהשראת ההרים והנהרות באסיה. עם השילוב האורגני שלו, בריחות הדריים ופרחוניים שכולל מושק עצי, כל התזה מרגישה כמו בילוי בחיק הטבע. התענוג האמיתי הזה יעלה כ-1,070 ש"ח ל- 50 מ"ל, בחנויות רשת ביונד סקין בקניון רמת אביב ובקניון הזהב ואונליין.

לקפוץ לתוך המים, בלי להירטב

טיפוח לגבר קיץ 2024. יח"צ, ביונדסקין,
בכיוון השעון: דני צ'רבננקו מ"האח הגדול" מדגמן חוף, קרם הלחות Vitamin Enriched Face base וטינט לעור של בובי בראון, Cypress & Grapevine של ג'ו מלון לונדון, הבושם Oceania של רוג'ה דאב, ארמני עם Acqua Di Gio Profondo, הבושם Guilty Elixir של גוצ'י/יח"צ, ביונדסקין

לא מוצאים זמן לקפוץ לטבילה בים? מזל שארמני הביא את Acqua di Giò Profondo Parfum, גרסה חדשה לבושם המוכר - הכוללת מנדרינה ירוקה בשילוב, סיגלי, לבנדין וכמובן, ניחוחות ימיים. התוצאה אינטנסיבית ונותרת על הגוף לפחות עד שתתרחצו במים, כך שמדובר בגרסה לחובבי הז'אנר, או גולשים מתמידים. 449 שקלים ל-100 מ"ל, בבוטיק ארמני רמת אביב, רשתות הפארם ובפרפומריות מובחרות.

מותג הבישום הבוטיקי Roja Dove לוקח אתכם לחופשה עם הניחוח של Oceania, שאי אפשר לתאר אחרת מאשר "חופשה בבקבוק". חושבים שמדובר בקלישאה? חכו שתזליפו את הנוזל המכיל תמציות ליים ומנדרינות, גרניום ויסמין לצד טחב אלון ואלמוגים. הריח של הבושם היוקרתי פנטסטי, ואפילו יותר כשיודעים שתרומה מכל מכירה מועברת לעמותה להגנה על האוקיינוסים. 1,415 ש"ח ל-100 מ"ל בחנויות Beyondskin, באתר וברשתות פארם נבחרות.

הלחיים אדומות ולא כי הסמקת, אלא כי נשרפת? למותג הקוסמטיקה בובי בראון יש פתרונות יצירתיים. למשל, רב המכר Vitamin Enriched Face Base, שהוא קרם לחות לפנים שעשיר בוויטמינים B,C ו-E, שמני אשכולית וגרניום - להזנה וחידוש הלחות בעור. נסה גם את ה-Vitamin Enriched Skin Tint, קרם לחות עם מעט צבע (שהוא לא מייק אפ), עם מקדם הגנה SPF 15, תמהיל ויטמינים ותמצית פרח הקקטוס לשמירה על העור מנזקי הסביבה. 420 שקלים ל-100 מ"ל של הפייס בייס, בעוד ששפורפרת טינט תעלה 230 ש"ח.

זקוקים למעט מתיקות בימים מרירים? היציאה החדשה של גוצ'י, Gucci Guilty Elixir de Parfum, עם שילוב של ענבר, פצ'ולי, תמצית ונילין ורמזים מעושנים של אגוז מוסקט, עשויה לתת לכם (ולאלה שנמצאים סביבכם) את התחושה המתקתקה. חיוך של חובבי הריח לא ירד מהפרצוף בתמורה ל-529 ש"ח עבור 60 מ"ל, בכל רשתות הפארם.

בחור שצריך רענון, כנראה ייהנה מהבושם הגברי של ג'ו מלון לונדון, Cypress &Grapevine Cologne Intense, בריח אדמתי כמו זה של עצי ברוש, גפן וענבר. אם תקחו בחשבון את כמות הראשים שהסתובבו אחרי מי שניסה אותו, אפשר לכנות אותו במילה אחת - סקסי. 485 שקלים לכ-50 מ"ל, בבוטיקים של המותג ברחבי הארץ.

מאוד ח(כ)מים בשמש

טיפוח לגבר קיץ 2024. יח"צ;מסך אינסטגרם,
בכיוון השעון: מוצרי ההגנה מהשמש PAYOT Solaire של פאיו פריז, בושם Blue Moon של קיליאן פריז, שמן ניקוי פנים מבית Mazillo, מסנן קרינה Sun Perfect Defense של חוה זינגבוים, BOSS Bottled Triumph Elixir של הוגו בוס, שחר סאול קול/יח"צ;מסך אינסטגרם

בנים חכמים בשמש, כנראה יודעים ששוה להשקיע במוצרים איכותיים שמגינים מהקרינה המסוכנת, כמו אלה בסדרת "PAYOT Solaire" של פאיו פריז. High protection Sun Water הוא ספריי הגנה במרקם מימי מרענן וקליל במיוחד שמעניק הגנה של 30 SPF לעור (109 ש"ח ל- 150 מ"ל), בעוד שה-Very High protection Sun Stick הוא סטיק מוצק בעל 50 SPF, שלא תופס מקום בתיק ומושלם למריחה ביום-יום (99 ש"ח ל-15 גרם). ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובאתר לילית קוסמטיקה.

אשפית הטיפוח חוה זינגבוים לא תוותר על מסנן הקרינה Sun Perfect Defense, שאמור למנוע מחומרים שאינם בריאים לעור לגרות אותו בעת המריחה, בעוד שהחומרים הפעילים שבו מעניקים הגנה של 50 SPF, מרגיעים ואפילו מעלים את רמת הלחות. קסם, במחיר 295 שקלים ל-100 מ"ל, באתר ואצל הקוסמטיקאיות.

בכל זאת מרגישים שהפנים דביקות? מותג הטיפוח הבולגרי Mazillo מבית Oh!Glow, יכול לסייע עם שמן ניקוי עדין לפרצוף. השימוש בשמן הממסטל, שכולל תמציות משמש, שומשום וקנאביס, מצחצח את העור בעדינות לפני הסרתו לטובת עור פנים רך, נקי ונעים. 359 שקלים ל-226 גרם, רק באתר Oh Glow.

מקצוענים שיודעים מה הם רוצים, יסמכו על Boss Bottled Triumph Elixir. הבוס החדש, עם ברגמוט ואשכולית, רמזים של ג'ינג'ר וקינמון, פצ'ולי וארז, לא חביב על ספורטאים לשווא. הוא פשוט נותר על העור גם אחרי שתזיעו, מה שאומר המון. 449 שקלים ל-100 מ"ל ברשתות הפארם.

אם כבר ניחוחות מענגים, Blue Moon Ginger Dash של קיליאן פריז היוקרתיים, מרגיש כמו קוקטייל קיץ בבקבוק בושם מעוצב. תמצית לימון, וודקה, ג'ינג'ר ושיכר קוראסאו כחול, על בסיס מושק לבן, מתערבבים לריח מושלם במהדורה מוגבלת בהחלט, אז בהצלחה. 930 שקלים ל-50 מ"ל, בחנויות Beyondskin ובאתר.

התחממות גלובלית, בגלל הפנים הנאות שלך

טיפוח לגבר קיץ 2024. יח"צ, אסף לוי,
בכיוון השעון: בשמי Hugo Boss The Collection של בוס, עדן מאירי בשקיעה, קרם לילה של WALEDA, קרם גוף OUD satin mood של MFK, הבושם Scandal Absolu של ז'אן פול גוטייה, סטיק הגנה לפנים ליראק פריז/יח"צ, אסף לוי

הקולקציה החדשה של בוס, שעונה לשם Boss The Tailoring Collection, כוללת שלל בשמים שמותאמים כל אחד לטיפוס אחר, על פי פריטי הלבוש של בית האופנה. Boss Energetic Fougère למשל, הוא לחובבי החולצה הלבנה הקלאסית בניחוח אלגום קרמי, שיקי כתמיד. עור שחור בעל ניחוח ייחודי. אלה שיבחרו בריח של Boss Daring Saffiano, יריחו כמו מעיל עור שחור, גרגר חושני וטיפת גרניום ורד. כל אחד והבוס שהוא אוהב, במחיר 895 עד 997 שקלים ל-100 מ"ל, בחנות הדגל של בוס ברמת אביב, סופר פארם ובאתר פקטורי 54.

חם מדי בכדי לטוס לחופשה? אל תארזו - עם החדש מבית ז'אן פול גוטייה, Scandal Pour Homme Absolu, תרגישו כאילו אתם מנשנשים קרפ סוזט בליבה של פריז, גם מהבית. הבקבוק הזהוב כולל בושם שמשלב שזיף וסנדלווד חושני, לצד תווים של עץ הערמון, כך שהתוצאה היא כמו קרמל טעים. 485 שקלים ל- 100 מ"ל, ברשתות הפארם והשיווק.

אם שכחת את קרם ההגנה, סטיק קטן של מעבדות ליראק פריז יכול פשוט לנוח בתיק ולהימרח במהירות רק כשאתה צריך. עם מקדם של 50 SPF ומרקם קליל, איך צורך למרוח עם הידיים, אלא ישר על הפנים (או הקעקועים), מבלי לחשוב הרבה. 179 שקלים ל-10 מ"ל באתר ליראק פריז, סופר פארם וקוסמטיקאיות נבחרות.

סיפור אמיתי: אם כבר נשרפתם בכתפיים, נסו להרגיע עם קרם גוף OUD satin mood של Maison Francis Kurkdjian הצרפתיים. לא רק שהחלקים שנכוו ישמחו מהקרם הקליל שמועשר בחמאת שיאה ושמן קמליה, אלא גם יריח כמו גן פרחוני מפנק. 350 ₪ לכ-350 מ"ל, בחנויות Beyondskin ובאתר.

ברור לך שפנים שרופות הופכות לפנים מקומטות, כן? לפני השינה, אולי שווה לך להשתמש בקרם שמן זרעי רימונים ושורש מאקה למיצוק העור מבית WELEDA - שנמרח בשעות החשיכה לטובת חידוש תאי העור ושיקומו בשעות הקטנות. מותג הטיפוח, מבטיח שיפור במראה בתוך חודש, ב-169.90 שקלים לצנצנת של 40 מ"ל, ברשתות הפארם הטבע ובתי המרקחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully