וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלות להתפקד: השופטת לאה ינאי מציגה את שמלת הכלה המושלמת

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 10:07

הגילוי המוצלח של עונת 'רוקדימים' ובכלל התאבססות שכיף לנו להיות חלק ממנה, הלוא היא השופטת והרקדנית לאה ינאי, עלתה אמש לתכנית הלייב הראשונה בשמלת כלה שיש בה הכל מהכל. לצידה, הקולגה אנה ארונוב שחברה לאותו סגנון בשמלמלה לבנה שלא מביישת לוק שני בוודינג

לאה ינאי לובשת מיטל ז'אנו ברוקדים עם כוכבים/מעיין רחימה

בשעה טובה ומוצלחת אמש החלו שידורי הלייב הצפויים של 'רוקדימים' בקשת 12. שתי השופטות המובילות על שולחן השופטים הגיעו על טהרת השמפניה כיאה לחגיגה, בלוקים שלא מביישים אף כלה ואף מעניקים מקור השראה קלאסי, עכשווי ואלגנטי.

לאה ינאי מתוך שידורי רוקדים עם כוכבים. מעיין רחימה,
והקולר המשגע מה איתו/מעיין רחימה

ראשונה תעלה ותבוא טובת הלב והמראה, הגילוי המוצלח של העונה ובכלל התאבססות שכיף לנו להיות חלק ממנה, לאה ינאי. בליווי צמוד שנמשך מתחילת העונה של הסטייליסטית מזל חסון, לבשה הרקדנית והשופטת שמלה מלכותית בגוון שנהב תוסס מבית מעצבת שמלות הכלה והערב, מיטל ז'אנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לאה ינאי מתוך שידורי רוקדים עם כוכבים. מעיין רחימה,
כלות התפקדו!/מעיין רחימה
לאה ינאי מתוך שידורי רוקדים עם כוכבים. מעיין רחימה,
טובת לב וטובת מראה/מעיין רחימה

גזרת מקסי השואבת אותנו היישר לתוך עולם השראות אגדי - חלק עליון המתחיל כמחוך צמוד בעל זוג קאפים מעוגלים ומשורטטים בקפידה ונגמר בכך שאזור המותניים מקבל תצורה מובנת, קשיחה ו"מורמת". משם נשפכת לה חצאית פליסה - שעם כל הכבוד למחוך, השכבות המקופלות שלה עושות את כל העבודה. זו לא הפעם הראשונה בה השופטת האהובה עובדת בשיתוף פעולה עם מעצבת השמלות, שכן עיצוביה משדרים וויב בוהמייני-עדכני לא קונבנציונלי, כזה שמתאים לנשים מלאות בטחון (או לפחות כאלה שרוצות לשדר כזה).

עיצוב שמלה של המעצבת מיטל ז'אנו. מסך אינסטגרם meitalzanobridal, צילום מסך
איורי המעצבת מיטל ז'אנו/צילום מסך, מסך אינסטגרם meitalzanobridal

להשלמת המראה ענדה ינאי קולר שאי אפשר להתעלם מנוכחותו כחלק מסגירת האוטפיט, ענק משובץ יהלומים על בסיס עבה ושקוף, מבית מותג היוקרה ה.שטרן. לשרשרת ההצהרתית ציוותה זוג עגילים נוצצים לא פחות בכל אוזן, פלאס שתי טבעות ענק. על השיער הופקד אור צעירי שהשאיר את הגוון הברונטי פזור וחלק מסורק אחרונית עם פס אמצע מיושר, לצד איפור מסוקס הנעשה על ידי גלית ורטהיים - עם איילינר חתולי וחותם צבע אדום על שפתייה.

מנגד, אנה ארונוב הקולגה לשולחן, בשמלה מעוטרת פרחים במכפלת העליונה והתחתונה - בחסות המעצב המוכשר עידן לרוס. גזרת סטרפלס שכאמור מתחילה בפרחי הסטייטמנט המזוהים עם לרוס, ונמשכת אל תוך שובל תואם. תומר אלמוזנינו ניצח על הסטיילינג הכלתי, לצוות הגלאם הצטרפו לסבב נוסף המאפרת מישל אדרי בפלטה הניודית, אבישי מסטי על עיצוב שיער בגולגול אסוף והדוק, וסגירת בלינג בלינג עם תכשיטי אימפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully