וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספייסי גירל: אירית רחמים נפרדת בטופ קטן

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 13:13

הזוג חמד יוצא לדרך חדשה באנגליה עם כל הילדודס + 1 שמתבשל לו (או לה) ברחמה של שונית. אתמול חגגו במסיבת פרידה אינטימית עם חברים ביאסו ת"א - בין כל האורחים תפסה את עינינו המפיקה אירית רחמים בטופ אדום, שובב ויוקרתי

שונית חמד ותומר חמד במסיבת פרידה ביאסו תל אביב. אור גפן,
עיצוב עמוד שדרה עשוי רקמת חוטים/אור גפן

ימים ספורים לפני המעבר לאנגליה ופתיחה בקריירה חדשה, תומר ושונית חמד נפרדו אתמול (שני) מהחברים הקרובים באירוע פרישה אינטימי, במסעדת היאסו בתל אביב. התכנסות שכללה לא מעט בסטיז מעולם הכדורגל ומחוצה לו שבאו להרים לחמד שעתיד להפוך להיות מאמן ומנטור של שחקני האקדמיה בברייטון - בין היתר אירית רחמים (ממש תכף נגיע אליה) ובן הזוג, רותם כהן ואשתו שי רגע אחרי שהכריזו על הריון שני, ירדן הראל, המאמנת ליקי רוזנברג, הכדורגלן ליאור רפאלוב ועוד רבים וטובים.

שונית חמד, תומר חמד וירדן הראל במסיבת פרידה ביאסו תל אביב. אור גפן,
גוד ביי מיי פרינד, הזוג חמד וירדן הראל/אור גפן

בחודש אפריל האחרון בישר הזוג האהוב על בואה של החסידה בפעם החמישית, וכך הראתה שונית אתמול טוטאל לוק לבן ונקי (הכי מתאים ללוקיישן היווני) מבית המעצבת סבינה מוסייב, פלאס בייבי באמפ מתקדם. שמלת מקסי עם צווארון בגזרת קולר ומחשוף גב פתוח, עליו שרוכי קשירה היוצרים מעין עמוד שדרה מחוטים בהירים. שונית בירכה את תומר בעקבות דרכו(ם) החדשה ולא שכחה להודות לחיילים ששומרים עלינו ולייחל לחזרת החטופים.

אירית רחמים ובן הזוג, שונית ותומר חמד במסיבת פרידה ביאסו תל אביב. אור גפן,
ספייסי רחמים/אור גפן

עוד בוואלה

נמרה: מאיפה בגד הים הסקסי של שונית חמד?

לכתבה המלאה

כאמור, מפיקת האירועים והחברה אירית רחמים הגיעה להיפרד כמו שצריך ולא יכלנו שלא להתייחס לפיגורה המתוקתקת שהציגה בעזרת הטופ האדום הנבחר. פיס מתוך מותג הרדי-טו-וור Beaufille לבוטיק ליאת במרכז שוסטר ת"א. שרוולים ארוכים, צווארון מכופתרת ומחשוף מגולגל עשוי ג'רזי שהעניק הצצה לבטן השטוחה של הגברת. את הקרופ טופ הצבעוני והלא מתאמץ השלימה בעזרת מכנסיי דנים לבנים ומתרחבים מבית המעצבת האוקראינית, נטשה זינקו.

אירית רחמים ובן הזוג, שונית ותומר חמד במסיבת פרידה ביאסו תל אביב. אור גפן,
זוגות זוגות/אור גפן

אצל רחמים כמו אצל רחמים זה לא נגמר רק בפריטי הלבוש. האקססוריז ברמה גבוהה לא פחות - תיק יד קטן ומרובע של הרמס בגוון טורקיז, מהדורה מוגבלת שנחתה בארון התיקים של המפיקה. בתוספת שוז בחסות לורו פיאנה וסט שרשראות עמוס פנינים שהוסיף לאווירה הקיצית והקליל את הטוטאל לוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully