וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גלי צ'ורוס": השיער המתוק והחדש של לינדזי לוהן זורק אותנו לסתיו

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 16:43

"מתוק ומבולגן כמו צ'ורוס", כך תיאר מעצב השיער של השחקנית את המראה החדש, שמשאיר מאחור את הגוונים האדמומיים המזוהים איתה. אז מה הקטע עם הצ'ורוס ואיך הגיעה לגוון המדויק הזה?

אחד מסימני ההיכר של לינדזי לוהן (38) מאז ששבתה את ליבנו בקומדיה האייקונית "ילדות רעות", הוא השיער הג'ינג'י שמשתלט על המראה שלה כל פעם מחדש, עם קריצות לגוונים משתנים מפעם לפעם. היא כבר הספיקה להתרחק (וטוב שעשתה) משיערה הארוך והאדום, אך עדיין נוטה להיצמד לז'אנר האדמומי כשהיא משתעשעת עם וריאציות שונות - וכך גם במראה האחרון שלה.

השחקנית, יחד עם מעצב השיער של הסלבס, דימיטריס ג'יאנטוס, פרסמו בחשבון האינסטה כמה תמונות מאחורי הקלעים של הצילומים האחרונים שעתידים לראות אור בקרוב, בהפקה של צמד הצלמים האחים מורלי. הצצה בה מציגה לינדזי איפור זוהר המורכב מפלטת צבעים חמימה ונמשים חמודים הבולטים לעין, אך אנחנו נדלקנו אף יותר על מראה השיער הגלי ומעורר הקנאה, אותו כינה מעצב השיער הצמוד: "גלי צ'ורוס".

מה הכוונה ב"גלי צ'ורוס" אתן שואלות? התוצאה החדשה והרעננה (שמעו שזה נדיר לעונת הסתיו), הן מבחינת הסגנון והן מבחינת הצבע, משלב גלי שיער שטוחים יחסית המעוצבים לכיוונים שונים, כך הסביר ג'יאנטוס בתגובה למגזין glamour UK, "מתוק ומבולגן כמו צ'ורוס".

אז בואו נדסקס רגע על הגוון, שככל הנראה די קשה לדייק כדי להגיע לתוצאה דומה. לאחרונה ללינדזי הייתה נטייה לקצת יותר בלונד-תות, והפעם דגשי הגוונים החריפים מוציאים את אווירת הקינמון, היושב איפשהו בין ג'ינג'י זהוב לערמונים, עם רמיזות רכות להיותה ספק ברונטית ספק בלונדינית לשעבר. עם זאת, הגוון הטרי של לוהן עדיין בהיר בהרבה מהנחושת איתה התפרסמה והחלה את הקריירה.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

על הדרך הסביר מעצב השיער למגזין איך להשיג את המראה הגלי המבוקש. הוא החל עם חומר בסיס המגן על השיער מחום ואחריו מסלסל שלghd על מנת ליצור תלתלים אחידים ועמידים שהותזו בספריי לגמישות השיער. כדי להגיע לצבע הרצוי השתמש במוצרי Nexxus. אם אלו רק התמונות מאחורי הקלעים, אנחנו נמתין בסבלנות לראות איך תצא ההפקה ונצפה לעוד כמה רגעי ביוטי מבית השחקנית.

הפוסט של לינדזי גדוש במחמאות והרמות מצד המעריצים על הלוק החדש: "מהממת", "היא מעולם לא נראתה טוב יותר. פיכחון ואימהות הולמים אותך", ונוסף מטעם המערכת שלנו שעבר מאחורי מסך המחשב בעודנו מתבוננות בה ושאל: "מי זו אגם רודברג?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully