וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי לבדוק את המוצרים האלה "נאלצתי" לטוס לדרום צרפת

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 15:20

חרדת האובר-וויט נתנה את אותותיה, ואחרי החלטה לטוס עם טרולי בלבד לחופי הריביירה הצרפתית נאלצתי לתת לעצמי פקודה: חמודה, תצטמצמי ומהר. בחרתי 3 מוצרים ויצאתי לדרך - הרי לכן המסקנות, החששות והשאלות שעוד נותרו באוויר

דפני אקטיב. שנטי גידרון,
נאלצתי לצאת מגבולות המדינה בשביל זה. טוב נו, זה היה רק תירוץ/שנטי גידרון

נסיעה אחת לדרום צרפת, שכללה לא מעט התלבטויות של מה נחוץ לארוז ומה לא (כרגיל), הובילה אותי להחלטה ופקודת עצמית: חמודה, בואי נצטמצם. הפן שצמוד אליי, בטח אחרי החלטה לקצר את הקארה - קיבל תצורה שונה, סבון הפנים היומי והקרמים של ימי השגרה צומצמו לכדי קיט נסיעות - אמנם לא המותג אליו אני רגילה אבל גם זה משהו, והחלטה לשדרג את ההגעה שלי לריביירה, בנחיתה רכה שכללה מסכת חמצן ל"טיפול נמרץ" לעור.

1. מברשת DAFNI active

דפני אקטיב. שנטי גידרון,
כי נמאס מהפן העלוב במלונות/שנטי גידרון

אם אכתוב בכנות ולא בקטע של להשתחצן או משהו, אבל אני לא אחת שצריכה פן צמוד. בואו, השיער חלק, מסתדר מטבעו (טפו טפו) ובעקרון לא דורש יותר מדי התעסקות. מה כן אני צריכה? להחליק מדי פעם שוונצים, או תקלות של שיער פוזל לצדדים במידה והולכת לישון עם שיער לח של אחרי חפיפה. החלטתי לשנות את ההרגל (תאמינו לי שאני מתחמקת סדרתית משינויים) ולנסות את מברשת דפני active החדשה. הסיבה הראשונה לכך היא זו גם ששכנעה אותי - המברשת (שמגיעה עם תיק טרמי וכבל usb) כוללת סוללה נשלפת ייחודית שעומדת בתקני הטיסה המחמירים ביותר ועולה לכל מטוס. אז עשיתי ניסיון.

המוצרים מבית DAFNI מזמן ביססו עצמם בעולם הטיפוח. הפעם, במברשת אלחוטית, קטנה, קלה וקומפקטית שכאמור מתאימה לנסיעות ולכל רגע שמצריך טאצ'-אפים קטנים. היא כוללת שתי רמות חום של 140 מעלות ונוספת חזקה יותר של 185 מעלות, שאינן שורפות את השיער ומסייעות להגיע לתוצאה הרצויה של העלמת שוונצים מעצבנים ושיערות קופצות עקב חשמל סטטי, בעזרת שיניים כפולות וצפופות במינימום נזק לשיער והקרקפת.

היתרון: קל לשימוש, קליל לנשיאה, פתרון נדיר לנסיעות כשלא בא לך להיסחב עם הפן הכבד ומנגד הפן במלון מוציא אוויר בעוצמה של ילד בן 4 שעושה "פוווו" לאוכל החם.
החסרון: אמנם מעולה לבעלות שיער "נוח" כמוני, השאלה האמיתית איך תשפיע עוצמת החום על בעלות שיער עבה עם קשיי סידור תמידיים. נשארתי מסוקרנת.
כמה? 499 שקלים (אחריות ל-12 חודשים).
איפה? סופר פארם, טרמינל X, מחסני חשמל, שקם אלקטריק בדיוטי פרי ואתר המותג.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

2. מסכת מולטי ויטמין של דרמלוגי'קה

מסכת מולטי ויטמין של דרמלוג'יקה. יח"צ,
יו הד מי אט "טיפול נמרץ"/יח"צ

אין ביכולתי למנות את כמות מוצרי הטיפוח שהבטיחו "שיקום" או "המרצה" של עור הפנים. זולים/יקרים/ממותגים פחות או יותר/משווקים כראוי או לא - כולם (או רובם לפחות) היו בניי. בין דילאיי בטיסה, לתורים הארוכים בנתב"ג והסחוניה שנמשכה עוד מהיציאה בארץ ועד ההגעה לאדמת צרפת הבנתי שנחיתה רכה בריביירה היא בגדר מאסט.

אז פניתי למה שנקרא מסכת "טיפול נמרץ", מודה שהמקוריות בבחירת תיאור התכשיר כבשה אותי. מסיכת מולטי ויטמין מבית מותג הפרימיום לבריאות העור, דרמלוג'יקה, שלכאורה מציעה שיפור ושיקום העור לאחר טיסות. אז הגעתי למלון, פרקתי, סידרתי (כן אני כזו שנכנסת לאטרף של להוציא הכל מהמזוודה) ורגע לפני שהתפנקתי על קוקטייל במחיר מופקע על החוף בסן טרופה, מרחתי את המסכה המדוברת. קרירה ונעימה על העור, כזו שהופכת לעקצוצים קטנים על עור הפנים ולאחר 10 דקות - שטיפה יסודית שמשאירה את העור החיוור והעייף בשיא הברק, בעזרת קוקטייל עוצמתי של ויטמינים A, C ו-E וחומצה לינולאית. לכן מוגדרת כלא פחות ממסכת החייאה.

יתרון: שינוי מורגש באופן מיידי במצב סטרס של העור ומעולה לא רק אחרי טיסות, גם להכנת העור לגרסתו הטובה ביותר לפני אירוע או יום חשוב.
חסרון: מעט יקר. לבעלות רגישות בעור לא להיבהל מהעקצוצים - כן נמליץ להצטייד בדף נייר או משהו שישמש כמניפה להרגעה וקירור קל עד השטיפה הסופית.
כמה? 320 שקלים.
איפה? באתר האונליין ובנקודות המכירה של המותג בארץ.

3. קיט נסיעות עם תכשירים לפנים

קיט נסיעות של פולה בליק מחיר 199 שקל. עדי גלעד,
השלמה מדויקת לשכחניות או המבולבלות שלא ארזו כראוי/עדי גלעד

מגבלות הכמות וההגבלות אינן חלות על מוצרי קוסמטיקה הנלקחים במזוודות הצ'ק-אין. אך אין ספק שכשזה מגיע לכבודת היד שעולה איתך למטוס, אנחנו חייבות לשים לב כמה, מה והאם באמת חובה שיהיה בתוך תיק היד, שמא לא יילקח מאיתנו הקרם האהוב עלינו בטעות כי עברנו את הנפח המקסימלי המותר של ליטר 1 בתיק. אמנם אני רגילה להשתמש בסבון פנים, סרום טרומי, קרם לחות וקרם הגנה של מותג מבית קוסמטיקאית ישראלית אחרת, אך עבור הטיסה הזו (שעבורה נבחר לקיחת טרולי בלבד) חשבתי שיהיה לנכון לנסות את קיט הנסיעות של הקוסמטיקאית פולה בליק. וואלה? הופתעתי. החרדתית שבי אמרה: "אין מצב שזה יספיק לחמישה ימים", אבל זרמתי ובסוף די השתלם לי.

ערכת הנסיעות כוללת 3 מוצרים מוקטנים: סבון פנים, סרום אנטי-אייג'ינג ותמצית סרום המסייעת להאטת הזדקנות העור. מודה ומתוודה שבתוך תיק הסיליקון הקטן והשימושי לקחתי איתי את הסבון והסרום בלבד (התמצית הרגישה לי מיותרת לנסיעה, חרדת האובר-וויט נתנה את אותותיה). התכשירים הספיקו ואף נשאר הרבה מהם גם בתום החופשה.

היתרון: מושלם למקרה בו הכאוס בשדות התעופה משאיר את המזוודה שלך אי שם מאחור, ואת מתפנקת לך בערכה הקומפקטית הנמצאת בתיק היד.
החסרון: מי שאינה משתמשת קבועה של מוצרי המותג, תצטרך לוותר ולהמר לזמן קצר על מוצרים שטרם פגשו את עורה. ובכל זאת, הימור מוצלח לפחות במקרה הזה.
כמה? 199 שקלים לכל הערכה (60 מ"ל הסבון, 10 מ"ל כל סרום).
איפה? במרכז לרפואה טבעית פולה בליק בת"א, באונליין והדיוטי פרי (השלמה מדויקת לשכחניות או המבולבלות שלא ארזו כראוי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully