וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדת פרחים: השמלות האלה של יעל שלביה הן טירוף מוחלט

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 17:50

רגע לפני חגיגת חג האהבה העברי (כן חברות, זה קרב ובא), יעל שלביה התייצבה על הסט של רשת הפרחים המוכרת, בפיסים שנתפרו במיוחד למידותיה. בין שלל עלי כותרת במוטיב חוזר, נתקלנו גם בעיצוב המזכיר שמלת כלה. רמז למישהו?

להגיד שיעל שלביה היא הפרח הכי יפה בעיר זה אנדרסטייטמנט, ואם זה לא מספיק היא ממשיכה בסבב צילומים נוסף עבור הקמפיין הצבעוני של רשת הפרחים המוכרת zer4u. הישר מחופשה זוגית ורומנטית וקצת לפני היום המאוהב ביותר בשנה (כן חברות ט"ו באב בפתח), בילתה הדוגמנית ביום צילום, כשמאחוריה ניצב צוות הביוטי וגלאם הקבוע. ביניהם הסטייליסטית נטולת הפשרות, דניאלה קפלוטו, שדאגה לפיסים משוגעים שנתפרו במיוחד עבור יעל לכבוד יום הצילומים, בשיתוף פעולה מלא עם מעצבי אופנה מקומיים.

יעל שלביה בצילומים לזר פור יו. עדן גניש,
נערת הפרחים לשנת 2024/עדן גניש

על הסט כמצופה חיכו לה מלא פרחים, שעטפו את בחירות הסטיילינג הייחודיות - כל שמלה בהשראת פרחים או פרחים של ממש, כאילו בעצמה יצאה מתוך נפלאות הטבע בגדול. שמלה בורוד בייבי שקיבלה ריל משלה בחשבון האינסטוש של קפלוטו, גזרת מיני שכל הפרונט שלה הוא עלי כותרת המתלפפים זה בזה מבית היוצר אלי טלה. בשילוב גרביונים שחורים ועקבים מחודדים בחזית בתיאום מושלם לשאר האאוטפיט.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
יעל שלביה בצילומים לזר פור יו עם הסטייליסטית דניאלה קפלוטו. מסך אינסטגרם daniella_capelouto, צילום מסך
להט ספרדי במיטבו לצד הסטייליסטית/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniella_capelouto
יעל שלביה בצילומים לזר פור יו עם הסטייליסטית דניאלה קפלוטו. מסך אינסטגרם daniella_capelouto, צילום מסך
הולההההה/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniella_capelouto

בשמלה אחרת בלהט הספרדי, בפיס אדום ורותח שתועד בצילומי סלפי מראה, גם היא בעיצובו של טלה. שמלת מקסי היושבת כמו כפפה ליד על הפיגורה הדקיקה של שלביה, כשבחלק הקדמי ניצב טור פרחים לאורך בצמידות.

יעל שלביה בצילומים לזר פור יו. מסך אינסטגרם daniella_capelouto, צילום מסך
שמלת משי רומנטית בעיצוב אליה בן חמו/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniella_capelouto

מוטיב הפרח המשיך את דרכו לכדי שמלת משי ורודה מבית המעצבת אליה בן חמו, בתוספת הטרנד החם של התקופה - צעיף עוטף ונשפך מצווארה של הדוגמנית בגזרה הכוללת שובל רומנטי ומתבקש.

יעל שלביה בצילומים לזר פור יו. עדן גניש,
יא פרח/עדן גניש

נוספת, אולי מרמזת ואולי לא (לא לחוצות בכלל) ככלה ביום כלולותיה. בפיס לבן בעיצוב מעצבת שמלות הכלה דניאל אברהם, הכולל חצאית טול חצי שקופה ומעוטרת בפרח ענק בטקסטורות שונות באזור החזה. בתגובה לגבי שאלות ותהיות על חתונה בקרוב, ענתה נערת הפרחים שאין תוכניות כאלה בינתיים. מה שהיא כן יכולה להגיד שכשיקרה, מתי שיקרה, היא רואה את האירוע כשהיא מוקפת באנשים שהיא אוהבת וכמובן במלא-מלא פרחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully