וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מידות לכוסיות בלבד": השמלה של נטע אלחמיסטר מעוררת מחלוקת

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 12:44

צמד הבסטיז והשותפות העסקיות השיקו ביממה האחרונה מהדורה מוגבלת של קולקציית MERMAID לבית בננהוט, המותג המצליח בבעלותן. המחיר גבוה, המידות נמוכות - ולעוקבות יש מה להגיד על זה

צמד הבסטיז והשותפות העסקיות נטע אלחמיסטר ונועה בני השיקו בשעות האחרונות את קולקציית MERMAID במהדורה מוגבלת לבית 'בננהוט', המותג בבעלותן. אחד מהיתרונות הרבים ואולי הנכס הכי גדול שיש תחת הקולגות, הוא עצם העובדה שהן משמשות (כך בעצם צמחו והתפרסמו) כדוגמניות ופרזנטוריות קבועות של המותג ועיצוביו החדשים מדי עונה.

הטיזרים בסושיאל לא הפסיקו להגיע בימים האחרונים והפיד שלנו הוצף בשעות האחרונות בצילומי הקולקציה. תמונה אחת הצליחה לגרום לנו להתעכב, ולאו דווקא בתחום בגדי הים בו ידן על העליונה. תמונה משותפת בה השתיים לובשות שמלה בלתי נשכחת מתוך הליין המוגבל - גזרת סטרפלס באורך מיני מסוגננת ונוחה, הנעשתה בעבודת יד וכוללת בסיס אפרסקי ועליו רקמת פרחים בצבעים שונים (1,499 שקלים).

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בנוסף לשמלמלה בעלת האיורים המשמחים באווירת בתולות ים בזכות זוג קאפים מובנים, התווספו לקולקציה כמובן פיס עליון ותחתון לשימוש כביקיני. תוספת סקסית ותומכת (גם כאן הקאפים באים לידי ביטוי) הכוללת עיצוב בקשירת חוטים דקיקים בכתפיים וכאלמנט נוסף מעל גומי המותניים התחתונים. מה שמוביל לאשליה של פיגורה מוארכת וחטובה מהרגיל (כל חלק 699 שקלים).

השמלה שעליה בחרנו להתעכב מוצעת באתר האונליין (וככל הנראה גם בחנות המושקעת בנמל ת"א) במידות אקסטרה סמול עד מדיום. מה שהוביל לתגובות בודדות (בין עשרות פרגונים) על ההיצע הדל במידות: "כן אבל המידות הן לכוסיות ורזות כמוכן בלבד. וגם המחיר לא עפתן על עצמכן בכלל.. עם כל האהבה אליכן ואהבתי את השמלה ממש הייתי מבואסת לראות שעזבו XL אין אפילו L", כתבה עוקבת בפוסט שהעלתה אלחמיסטר.

תגובה על מידות השמלה של נטע אלחמיסטר ונועה בני מבית בננהוט. מסך אינסטגרם neta_alchimister, צילום מסך
"לכוסיות ורזות כמוכן בלבד"/צילום מסך, מסך אינסטגרם neta_alchimister

דבר מפתיע לאור העובדה שדווקא מדובר במותג שכן דואג להרים לנשים הנדרשות למידות גדולות יותר. אמנם בעלות הבית דוגלות בהקפדה ושימור על מראה גוף חטוב במיוחד כשזה מגיע אליהן - אך עד כה זה לא מה שמנע (ובצדק) מהמותג להציע דגמים במידות רחבות. כזכור, שבוע האופנה בתל אביב לשנת 2019, קידם את רעיון שינוי אידיאל היופי עם דוגמניות בכל המידות, הצבעים, הגילים והמינים וקיבל את הפרזנטורית הטובה ביותר שהוא יכול היה לבקש לעצמו. בזמנו נטע ברזילי (לפני שהורידה במשקל) כיכבה על המסלול של 'בננהוט' בבגד ים שלם וצהוב בעל מחשוף עמוק לצידן של אלחמיסטר ובני, בתצוגת אופנה שהסתיימה בחגיגה נשית גדולה ומבורכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully