וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו הברקה אחת בקרקס הפרחוני של בלייק לייבלי

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 16:09

היא מאז ולתמיד תהיה עבורנו "אחת שיודעת", אך נראה שהפעם היא יודעת הרבה פחות. השחקנית האהובה מקדמת סרט חדש בו היא מגלמת דמות מוכרת בחנות פרחים, והלוקים? בהתאם, חוץ משמלת וינטג' אחת בת 30. קרקס מדראנו שלום

בלייק לייבלי בניו יורק. Gotham, GettyImages
מצועצע, קרקסי ומשתלט. אחת שיודעת בנפילה חדה/GettyImages, Gotham

הגוסיפ גירל האהובה עלינו יצאה בשבוע האחרון לקדם את סרט הדרמה החדש בכיכובה "It Ends With Us". בהשראת הדמות אותה מגלמת בסרט, "לילי", מוכרת בחנות פרחים, החלה בלייק לייבלי בסבב הקידומים בניו יורק בשמלות פרחוניות גחמניות. אאוטפיטים לא צפויים בעליל שהחלו בטוב והתדרדרו אט אט - הכוללים תזכירים כאלה ואחרים בעידוד הפריחה הקיצית, רקמות וקישוטים פרחוניים בגוונים עזים על נוצות, שמלות, גרביונים, מעילים ומה לא.

רק ביממה האחרונה נצפתה בארבעה לוקים חדשים, שביחס לאייקון שהיא נורא לא מחמיאים לה ואפשר לומר שחלקם אפילו די מאכזבים, על הגבול הדק שבין אופנה ססגונית ומבורכת לקרקס מדראנו. זו לא תהיה הפעם הראשונה בה כוכבת מהשורה הראשונה נעזרת בסטייליסט שמצמיד לה קונספט של מערכות לבוש בהתאם לסרט אותו מקדמת. אחרונות היו אלה מרגו רובי ל"ברבי" וזנדאיה שקיבלה לא מעט ביקורות על בחירותיה האופנתיות בקידום הסרט "מתחרים", בהובלתו של הסטייליסט לואו רואץ'. כי יש לקרוץ לנושא מסוים ויש לחפור עליו באובססיביות לא מחמיאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הלוקים המצועצעים החלו לבוא בזה אחר זה, כשמפיקי הסרט ההוליוודי לא מרפים מענייני השיווק בכל הגזרות האפשריות. לייבלי בחרה אתמול בטוטאל לוק של חליפה מלאת פרחים קטנטנים בצבע לבן על מגוון רקעים מהפלטה התכולה מבית שאנל, בשילוב שוז על עקב של לובוטין. בחירות נוספות שהשתלטו היו בגזרת בית האופנה על שם אוסקר דה לה רנטה, בשמלת מיני-סטרפלס שזכתה לכינוי "סלט" ברשתות. ובצדק, נהיינו רעבות.

כן גם נרים כי בכל זאת נו, מדובר באחת שיודעת. וזה יהיה בנוגע לבחירה אחת ספציפית בחלקת הוינטג' איתה אי אפשר לטעות. שמלה לבנה הכוללת מחשוף וי מעוגל ועליה פרינט פרחוני על פלטת הירוק-צהוב-סגול חציל משנת 1994 - 30 שנה והרלוונטיות עוד בשיאה. בשילוב תכשיטים מבית המעצבת לוריין שוורץ, פלאס עומס צמידים בצבעים שונים.

שמלת ורסצ'ה אדומה אחת מעולם לא תיארה לעצמה כמה נזק ייעשה לה סטיילינג תמים וכל כך מחרוד, עליה נכתב באינסטגרם (ועוד בחרנו תגובות עדינות): "נעשו בחירות ולא בהכרח בחירות טובות". אכן כן. לשמלמלת המיני צוותו גרביונים צהובים, כן כן צהובים, בתוספת נעליי מרי ג'יין מבריקות ואדומות. נרשמה גם מיני של בלמיין ורצף פיסים בחסות Dauphinette, ביניהם שמלת נוצות, עליונית צבעונית ותיק חמוד בצורת פטרייה אדומה. לא נרבה במילים, התמונות אומרות הכל, תהנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully