וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה חורשת על הקפוצ'ון הירוק הזה. לא מובן לנו למה

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 10:44

פרידה עוזיאל לעד תיזכר כאחת הדיירות האהובות בתכנית הריאלטי, גם בזכות היתרונות הקסומים הבולטים מבעד למסך וגם בגלל ההחלטה לחרוש על קפוצ'ון אחד ירוק-מנומר בתוך הבית המדובר. מאיפה לה?

פרידה עוזיאל האח הגדול - עם קפוצ'ון של BAPE. מסך רשת 13,
מי חשב שבגד יכול לקבל יותר מדי זמן מסך?/מסך רשת 13

חלק מדיירי "האח הגדול" לדורותיו לעד ייזכרו בזכות (או בגלל) התנהגויות מסוימות, הדחות מפתיעות או רומנים סוערים בתוך הבית המדובר במדינה. את פרידה עוזיאל נזכור לא רק בגלל טוב הלב והקסם שהיא על המסך (כן, גם צחקוקיאדת הפלרטוטים עם דיג'יי מתקבלת עלינו בחצי חיוך) - אלא גם ובעיקר קפוצ'ון אחד שהיא לא משחררת ממנו.

עוד לפני שתעיפו מבט בתמונות, צופי הריאלטי האדוקים ודאי יבינו על איזה פריט חורפי מדובר. קפ'וצון מדגם פרינט מנומר בצבעי ירוק-צהוב-שחור, איתו היא מרבה להתכרבל או להסתובב בתוך הבית הממוזג בימים הנראים כאילו אין לה כוח להשקיע בלבוש (למי מאיתנו זה לא קורה).

פרידה עוזיאל האח הגדול - עם קפוצ'ון של BAPE. מסך רשת 13,
יש גבול לכל תעלול/מסך רשת 13

לרגע חשבנו שאלה רק אנחנו שנתקענו עליו, אך נראה שהשיח על השימוש בפריט הלבוש החל להתפתח גם ברשתות החברתיות על היותו מעט "מחרוד", או כזה שלא ניתן באמת לחרוש עליו עקב גווניו הבולטים. אפילו בתכנית הלייט-נייט האחרונה "אח לילה" ברשת 13, עלה שיח סביבו. שם הדייר האייקוני הזכור, שי חי, הספיק לזרוק הערה עוקצנית והומוריסטית לגבי החרישה על הקפוצ'ון, והסביר שתמיד יש בגד עליו נתקעים בנינוחות בתוך הבית.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
פרידה עוזיאל האח הגדול - עם קפוצ'ון של BAPE. באדיבות הסטייליסטית נועה פרץ,
מדידות של משקפי אוקלי בלאוקסוטיקה (בסוף לקחה את הכחולים)/באדיבות הסטייליסטית נועה פרץ

אז מאיפה לה? שיחה קצרה עם נועה פרץ, הסטייליסטית של פרידה, הובילה אותנו למותג הסטריט היפני BAPE, המתמחה בפריטי יוקרה וכולל בארכיוניו שלל פיסים עם ההדפס הצבאי-המנומר המזוהה עם המותג, אותו אחד שאנחנו רואות כמעט בכל פרק על מסך הטלוויזיה (קרוב לודאי גם ברביעי הקרוב). דגם אוברסייז הכולל רוכסן מלא, שאמנם כבר לא קיים באתר מאחר והוא משתייך לקולקציות עבר, אך המעוניינות יזכו למצוא אותו באתרים חיצוניים אחרים בעלות של כ-2,300 שקלים.

"לפני שפרידה נכנסה לבית, מאוד ניסינו לייצר שלל דמויות וזו מי שהיא", מספרת הסטייליסטית. "כשבא לה להיות 'טום בוי' היא 'טום בוי' וכשבא לה וייב של אישה צוענייה ששרה שירים עמוקים היא גם נכנסת לדמות הזו. או כשבא לה להיות פשוט בייסיק ביץ' שזה נגיד ג'ינס וחולצה שהבטן מבצבצת, שכולנו מתלבשות ככה אבל רובנו מתרחקות מזה ככותרת, שזה מצחיק".

גם על המסך ניתן לראות שהדיירת האהובה בקרב הצופים נמנעת מלדבוק בטרנדים ספציפיים ומנסה להשתייך לסגנונות שונים. "היא מאפשרת ללבוש מה שיעלה על רוחנו, מה שנוח ומרגיש טוב עם עצמך", מוסיפה פרץ וממשיכה: "היא פשוט כל כך הרבה דברים, בוהו-שיק או קלאסי-אלגנטי בערב או ספורטיבי או גלאם נוצץ פתאום ולפעמים פוראח, עם וייב ואטיטיוד אחר. זה ברמת הגומיות בשיער, לביקיני החושפני, השורטס הקצרצרים ועד זה שהלכתי להביא לה מהפשפשים מלא תחרות כאלה שתוכל לשחק איתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully