וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר מזיע? כך תקחי השראה לטרנד האיפור 'בויפרנד בלאש'

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 14:30

זה הולך להישמע קצת מוזר, אבל שמעו לנו - יש בזה משהו. טרנד הביוטי החדש מציג טריק המעניק מראה זוהר וטבעי, כשההשראה המרכזית היא המראה המיוזע של הבויפרנד. אמני האיפור בטיקטוק כבר התמכרו, ויש לזה סיבה טובה

טרנד האיפור הבא הפך לאחד הויראליים במחוזות הטיקטוק, הוא נמרח בצורה כזו המחקה את פניו של גבר ספק מבולבל ולחוץ, ספק מיוזע, כאילו שסיים בזה הרגע אימון ספורטיבי ועל כן שמו הקליט: boyfriend blush - "הסומק של החבר". אם תשאלו את כותבת שורות אלה, סומק הוא אחד ממרכיבי המאסט באיפור היומיומי. הוא מסייע ויוצר אשליה מחמיאה של חיטוב הפנים, מעניק מראה עצמות לחיים מחודד ומעט מוגבה, אך נראה שדווקא טרנד הביוטי החדש עושה בדיוק את ההפך.

ה'בויפרנד בלאש' מתייחס לשיטת מריחה של סומק במראה טבעי יותר, שמוסיף קצת צבע ורדרד ללחיים במיקום שונה מהרגיל. הוא יושב נמוך יותר על הלחיים, וגורם לעור להיראות כאילו היית רגע בחוץ בריצה קלה או הליכה מהירה - אבל בקטע מחמיא. השיטה אמורה לספק למראה הפנים זוהר צעיר וגלאמי יותר, הנושק לגוונים האדמדמים של פטל, דובדבן, ורוד עמוק וכל מה שסב סביב פלטת פירות היער. דוגמא מופלאה לכך, אליה מכוונים רוב הבלוגרים.ות והמאפרים המתנסים בטריק היא הנסיכה דיאנה המנוחה בשנותיה הראשונות באור הזרקורים כהתייחסות מרכזית, ובמהשך ישיר לכך הנסיך הארי בנה.

עוד בוואלה

צללנו ראש לאוקיינוס ומצאנו את טרנד הצדפים החם של הקיץ

לכתבה המלאה

הטריק החדש הוא לא בדיוק מהפכני בשיטתו - מיקום סומק נמוך והרעיון של 'שטיפה' טבעית שימשו כבר זמן רב דוגמניות על המסלולים השונים. היופי כאן בחידוש הוא היכולת שלו להתבסס על דרכים מהנות ליצור לוקים מרעננים היוצרים מצב או דמות אחרת מהרגיל, אבל בדרך הכי טבעית שיש.

הלחי האדמדמה אמנם אמורה להיות אינטרפרטציה למראה של אחת שעבר עליה גל חום מכובד והתנשפה לא מעט, אך יש שיטענו שהמראה נוטה לשריפת שמש קלה. כשאנחנו מסמיקות באופן טבעי, כלי הדם שלנו מתרחבים ללא נקודת התחלה או סיום מובחנת וזה הסוד הגדול מאחורי הבויפרנד בלאש - להשאיר את המראה הטבעי והרענן (גם אם העמסתן טון של חומר).

לגבי המוצר בו תבחרו להתנסות בטרנד האיפור, זה לגמרי תלוי בכן. ההצעה המומלצת על ידי אמני איפור וחובבי הז'אנר הוא שימוש בסומק קרמי, איתו המריחה אמורה להיות קלה יותר יותר, עם גימור מדויק על עור הפנים. אם כי לא תהיה בעיה לקבל מראה דומה עם סומק אבקתי, כל עוד הוא נוח לעבודה. הגוון שבו תבחרי תלוי גם בגוון העור שלך, אך אדום בהיר ביותר או ורוד עתיק/עמוק הם מקום טוב להתחיל בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully