וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

102 כפיות: קייט בלאנשט לובשת את החולצה הכי ביזארית

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 11:54

השחקנית ההוליוודית קייט בלאנשט מעניקה משמעות חדשה לגמרי למושג Spooning. בבכורת הסרט החדש בכיכובה, הסטייליסטית הצמודה החליטה לעטוף אותה בלא פחות מ-102 כפות כסף

קייט בלאנשט לובשת טופ כפיות בבכורת הסרט Borderlands. Leon Bennett, GettyImages
צמוד צמוד, כפיות/GettyImages, Leon Bennett

כן חברות, הגענו לרגע הזה בשנה בו השחקנית ההוליוודית קייט בלאנשט (55) "נאלצת" לקדם פיצ'ר חדש בכיכובה. הדבר דורש ממנה להנפיק את חבילת ה'הכל כלול', המונה בתוכה מסע יח"צ, המחייב אותה לצאת לאוויר העולם, להתרחק מביתה באוסטרליה ולעלות על מדי הגלאם ההוליוודיים - כזה שמשכיח לכמה שעות את קיומן של כל החרדות הקיומיות שלנו כרגע.

האמא ל-4 פסעה במורד השטיח הצהוב בהקרנת הבכורה של סרטה האחרון "Borderlands" בלוס אנג'לס, בטופ שעוצב על ידי המותג השוודי Hodakova, שדרש שימוש בלא פחות מ-102 כפות כסף. מדובר בחולצה בעלת כתפיים חשופות, קו צוואר גבוה, הנמשכת עד גובה המותניים כפריט לבוש נורמטיבי לחלוטין. פיס ששולב עם מכנסיים מחויטים בגזרת סטרייט ועקבים שחורים עם חזית מחודדת. אז למה השימוש בכפות אתן תוהות לעצמכן?

קייט בלאנשט לובשת טופ כפיות בבכורת הסרט Borderlands. Leon Bennett, GettyImages
למה לזרוק כשאפשר למחזר?/GettyImages, Leon Bennett

אין כאן ניסיון לצאת מהקופסה ולהפוך את שם המותג לגימיק כלשהו (טוב אולי קצת), משום שמדובר בחברת אופנה אירופאית הידועה כבעלת מודעות לקיימות, המשתמשת בחומרים "מתים" וחומרים ממוחזרים כדי ליצור פריטים מלאכותיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הסטייליסטית שלה אליזבת' סטיוארט, הנחשבת לאחת החזקות בקליקה ההוליוודית ואף הוכתרה לא פעם כ"מלכת השטיחים האדומים", שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה הסבר על הטופ הנבחר. "קייט מעניקה משמעות חדשה לגמרי למושג spooning!" הכריזה והמשיכה, "תאמינו או לא החולצה עשויה מ-102 כפות. אלן הודקובה לרסון (מעצבת המותג) מקדישה את חייה לבניית בית אופנה בר קיימא במלואו ושינוי השיח של משמעות אופנה בת קיימא כיום. אלן משתמשת בירושתה כמו כפיות הבציר האלה, שמקורן באזור הכפרי השוודי כדי ליצור פרופורציות בלתי צפויות ואסוציאציות חדשות. סבתא הייתה גאה!".

בסרטון שעלה לרשת, סטיוארט חשפה גם מאיפה השיגה פריט מפתח נוסף במראה של בלאנשט, בזמן שהשחקנית מציגה למצלמה טבעת יהלום מטמטמת מבית לואי ויטון.

זה לא הכל, הכוכבת הגיעה גם לאולפני התכנית "Good Morning America" בניו יורק רגע לפני צאת הסרט לאקרנים ביום שישי הקרוב ואנחנו רק תוהות איזו דמות הקשורה לעלילת הסרט היא אמורה לקדם בעזרת הסטיילינג המוקפד שהוצמד לה (כפי שבלייק לייבלי עושה לאחרונה). אך נראה שלא זה המקרה, רשמנו לפנינו את אחד הלוקים הכי שיקים שנראו עליה. קודם כל בזכות משקפיי טייסים במסגרת אוברסייז גדולה, מסוג הדברים שקל זורקים אותנו לאופנת הסבנטייז - בטח כשהיא בוחרת לשלב עם זה אאוטפיט על טהרת ה"לכאורה" דנים. אז דנים זה לא, מדובר בחליפת מכנסיים מקטיפה בחסות המעצב האמריקאי ברנדון מקסוול. ההיי-לייט בלוק האחרון, מעבר לקארה הבלונדיני בטקסטורה חלקה, היא החגורה הייחודית עם אפקט אבזם העץ, בתוספת תואמת של שוז מבית כריסטיאן לובוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully