וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ש"אפתה" תיק ממותג וכבשה את הרשת: נארה סמית' קוטפת קמפיין

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 15:28

הדוגמנית מוכיחה ביכולותיה הסושיאליות מה זה להיות יוצרת תוכן מצליחה, ומראה למפרסמים ואנשי השיווק, כולל לאחרונה לצוות הדיגיטל המוכשר של מארק ג'ייקובס - שהיא די גדולה עליהם. המספרים עשו את שלהם ועכשיו היא גם קוטפת קמפיין מוצדק

הדוגמנית ויוצרת התוכן נארה עזיזה סמית' בפסטיבל ריבולב 2023. Gonzalo Marroquin, GettyImages
מהלימון לימונדה, מהדבש דובשנייה/GettyImages, Gonzalo Marroquin

בזמן שהיא מבשלת ואופה בבגדי מעצבים מפוארים, תוך כדי לחישות מצמררות המזכירות את טרנד סרטוני ה-ASMR, הפכו סרטוני הבישול של נארה סמית' לדיבור הכי חם בטיקטוק ובכלל הרשתות. הפארודיות כבר בשיאן, חיקויים מוצלחים ופחות, שמשתדלים להיכנס לנעליה של הדוגמנית - כולל אחת מקומית בחסות דנית גרינברג, השניצל תירס והפתיתים, ובלוגרית האוכל המצליחה רותם וינשטוק בשיתוף המוחות שמאחורי פקטורי 54.

הגרסה הישראלית

"תיק טעים ואדום של מארק ג'ייקובס", כפי שתיארה אותו סמית' בקפשיין בריל המדובר ביותר שהכינה עבור מותג העל האמריקאי. הדוגמנית שנוהגת בדרך כלל לפרסם מתכונים אמיתיים -משייקים ועד פינוקים ומטעמים לבעלה הדוגמן לאקי בלו סמית', יצאה מהמשבצת הרגילה עקב הבקשה לשיתוף פעולה עם המותג. מארק ג'ייקובס פנה ליוצרת התוכן כדי "ליצור" ו"לאפות" את דגם המיני-טוט המזוהה עם המותג, בפורמט הוידאו הטיפוסי של סמית'.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

"האם אי פעם היה לך חשק למשהו שאת לא יכולה להפסיק לחשוב עליו עד שבאמת יש לך אותו? התחשק לנו תיק טוט אז נארה עזיזה סמית' הכינה לנו אחד מאפס. זמין עכשיו בחנויות", כך כתב המותג בעמוד האינסטגרם המונה 12.3 מיליון עוקבים ובמקביל בטיקטוק עם נתונים של 15.3 מיליון צפיות. לפי נתונים שדווחו ב'vogue business', הסרטון הניב 966,000 דולרים בשווי מדיה בטיקטוק ו-285,000 דולרים באינסטגרם ב-48 השעות הראשונות לפרסום הסרטון של התיק האדום. במילים אחרות, המותג הכפיל במספרים יפים בלשון המעטה, את כוחו הסושיאלי בזכות היכולות השיווקיות המופתיות של הדוגמנית.

בהמשך ישיר לכך, יותר ממתבקש שבג'ייקובס ירצו להמשיך לשתף פעולה עם סמית' - וזאת למרות ההברקות המשובחות שלמותג עצמו יש בגזרה הדיגיטלית. בימים האחרונים החלה הפצה ופרסום של תיק דנים בגוון כחול כהה בגדלים שונים ממסוגרים בגווני שחור או אוף-וויט, כתיק יד או כקרוסבאדי בעל רצועת שרשרת כסופה, השייך לקולקציה החדשה של המותג. ונחשו מי הפנים שמובילות את הקמפיין? נכון מאוד, נארה סמית'.

"קמפיין זה מכבד את הפורמט היצירתי של נארה", אומרת המנהלת האסטרטגית של המותג קלרה אסקומס בראיון ל'ווג'. "לא הרבה מותגים מסוגלים לשמור על קולו של יוצר תוך הכנסת המוצרים שלהם לנרטיב שלהם". כאמור סמית' כבר התפוצצה השנה כשעוקביה עלו בכ-700% מאז חודש ינואר האחרון על פי פלטפורמת שיווק המשפיעים Lefty ובין היתר הוכיחה את עצמה כיוצרת תוכן מובילה עם הגדרה מאוד ברורה.

עם צמיחתה של סמית' הגיע גם השיח על תפקידה בעליית "האישה המסחרית" ב-2024, ("Trad Wife") מונח המתאר אישה נשואה המקדמת תפקידים מגדריים מסורתיים שמצמידים לאמהות ועקרות בית (לסמית' בת ה-22 יש שלושה ילדים). כך או כך, התוכן של סמית' הוא בצדק להיט, בזכות ולא בחסד - הוא עוקב אחר אסתטיקה עקבית וספציפית בנטייה לשלמות ומציע בריחה מושכת ויזואלית ושאפתנית מחיי היומיום. אנחנו ודאי נמשיך לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully