וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די למוצרים שמשאירים גבות לבנות: מצאנו את האחד

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 16:04

חיפשנו, בדקנו, חשבנו איך להשתחרר רגע מכל הסטרס מסביב, והכי אסקפיזם שלנו לפתיחת השבוע הקרוב זה להתעסק בגבות. והפעם - עפרונות, ג'לים וגם סרום ייעודי לרצועת השיער הכי מסובכת שלנו. אז איזה מוצר ביאס את הנסיינית עם ביצועים בינוניים ואיזה מהם צלח לחות וזיעה?

ג'ל לגבות של BYNETA נטע אלחמיסטר. יוסי מיכאלי,
הפתרונות הזמינים לרצועת השיער הכי מסובכת שלנו/יוסי מיכאלי

עפרון הגבות הדו צדדי של YSL מגיע עם חוד בצד אחד ומברשת רחבה ודי סטנדרטית בצד השני. נסיינית שהגבות שלה הן רעיון מופשט וכבר ניסתה את רוב העפרונות שיש לעולם הזה להציע, מדווחת שהעיפרון מוצק מספיק בשביל שרטוט מדויק, אבל רך במידה הנכונה למילוי נוח. "אני פחות אוהבת להתעסק בחידוד אז אעדיף תמיד עפרון שלא דורש, אבל הוא עמיד ומוצלח מסוגו". מגיע בשני גוונים בלבד, אפור פחם וחום, שיאתגרו את הבהירות.
איב סן לורן, עפרון גבות דו צדדי Dessin Des Sourcils
139 שקלים.

YSL עפרון גבות איב סן לורן. יח"צ חו"ל,
מוצק מספיק בשביל שרטוט מדויק, איב סן לורן/יח"צ חו"ל

והנה אחד בלי חידוד ומעולה ממש: העיפרון של NARS דקיק ומאפשר בנייה מדויקת ועדינה,
הפיגמנט עמיד ולא נמרח והוא עז מספיק בשביל שלא תצטרכי לעבוד קשה. המברשת בקצה השני נותנת עבודה ומארגנת סירוק טבעי. מגיע בשמונה גוונים כדי שכל גבה תמצא את האחד שלה.
NARS, BROW PERFECTOR
120 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
עפרון גבות של נארס NARS. יח"צ,
נותנת עבודה ומארגנת סירוק טבעי, נארס/יח"צ

כדי לשמור על כל הטוב הזה במקום, ניסינו חמישה מוצרים מקבעים:

הג'ל החדש לגבות של MAC נותן עבודה - שקוף, מחזיק, לא מתפורר, ואם תקפידו לנגב עודפים, הוא גם לא ישאיר שאריות לבנות. אבל מה שבאמת עושה את ההבדל היא דווקא המברשת המעולה, עם מעין זיפים נוקשים ועבים יחסית למברשות אחרות, שעוזרים לארגן במקום גם את השערות הפרועות ביותר.
מאק, PRO LOCKED BROW GEL
130 שקלים.

ג'ל גבות של MAC מאק. יח"צ,
אם תקפידו לנגב עודפים, הוא לא ישאיר שאריות לבנות. מאק/יח"צ

בקטגוריית ווליו פור מאני, לוקחת בהליכה המסקרה הצבעונית לעיצוב הגבות של פופה, שגם נותנת צורה וגם ממלאת איפה שצריך. המסקרה מגיעה בשלושה גוונים - בלונד, חום וחום כהה, עם מברשת דקיקה ועם פורמולה נטולת משקל שמשאירה את הגבות מלאות ומאורגנות בלי שאריות מיותרות.
PUPA, PLUMP & CARE EYEBROW GEL
69 שקלים.

PUPA ג'ל גבות שקוף. באדיבות פופה,
לוקחת בהליכה את קטגוריית ווליו פור מאני ,פופה/באדיבות פופה

עוד מוצר מוצלח במחיר נגיש הוא הג'ל היעיל לגבות של מייבלין, שיגיע לארץ בסוף החודש. אהבנו את המארז - שפופרת שלא מצריכה גירוד של השאריות כשמגיעים לסוף, וגם את השרידות המפוארת - הג'ל צלח לחות וזיעה ולא התפורר. המברשת עצמה קצרה מדי ומחייבת סירוק כפול, אבל שווה את המאמץ הנוסף.
מייבלין, SUPER BROW GLUE
50 שקלים.

ג'ל גבות של מייבלין. יח"צ,
צלח לחות וזיעה ולא התפורר, מייבלין/יח"צ

ג'ל הגבות החדש של BYNETA מגיע במארז כמעט זהה לזה של מייבלין - שפופרת קטנה, נוחה וחסכונית ומברשת קצרה אפילו יותר, ובאמת שלא ברור לנו למה זה הגיוני. הביצועים סבירים בהחלט - הגבות סורקו בצורה טבעית ולא מוגזמת, אבל פה ושם נראו שאריות לבנות דקיקות.
RUNWAY READY Clear Brow Gel , BYNETA
69 שקלים.

ג'ל לגבות של BYNETA נטע אלחמיסטר. יוסי מיכאלי,
ביצועים סבירים בהחלט, ביינטע/יוסי מיכאלי

זוהי קריאה לכל פרועות הגבה - שימו את היד על הג'ל החדש והאימתני של got2b כי אם יש משהו שיחזיק את הגבות שלכן במקום, זה החומר הזה. got2b הוא בכלל מותג מוצרי שיער, ואת הג'ל לגבות הם ממליצים לנסות גם על הפריזים והקצוות. המברשת הארוכה מותאמת לשני האירועים - לגבות וגם לקצוות, החומר סמיך וקשוח וההמלצה שלנו היא לנגב עודפים לפני המריחה על, כדי להפוך את הגבות לפחות נוקשות למגע.
got2b, ג'ל 2 ב-1 לגבות ולקצוות - 50 שקלים.

got2b ג'ל 2 ב-1 לגבות ולקצוות. הנקל חול,
קריאה לכל פרועות הגבה, גו2בי/הנקל חול

החוקים: במקום שבו גדלות שערות שאת מחוברת אליהן רגשית, תמיד יהיה גם חומר שמבטיח לעודד אותן לצמוח. וזו בדיוק הסיבה שבאסתי לאודר מציעים סרום לילה טיפולי לריסים ולגבות שמבטיח להזין, לחזק ולעבות. נסיינית עם חמש שישיות גבה הניחה את הסרום כל לילה במשך 10 ימים לפי ההוראות - מקצה לקצה בעזרת האפליקטור, ומדווחת שכרגע אין שום שינוי נראה לעין, אבל אם יהיה שינוי לטובה, היא תרוקן את הפארם ותמרח על כל הראש.
אסתי לאודר, Night Revitalizing Serum Lash + Brow
165 שקלים.

אסתי לאודר שיקום גבות וריסים. יח"צ חו"ל,
כל לילה במשך 10 ימים - כרגע אין שום שינוי נראה לעין, אסתי לאודר/יח"צ חו"ל

ארבעה גוונים מדארק ועד לייט בראון, המשתלבים עם השיערות הטבעיות של הגבה לתוצאת מראה טבעי על כל אחת, בהתאם לגוון האישי שלה. קצה העפרון של נקש מאפשר ציור שיערות דקיקות השומר על המראה אותנטי החלומי אליו פנינו מועדות.
שיר נקש, עפרון דק לגבות
89 שקלים.

עפרון גבות דק של שיר נקש. עדי גלעד,
שמירה על המראה האותנטי, שיר נקש/עדי גלעד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully