וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראה מראה שעל הקיר: גל גדות משיקה את "שלגייה" בחצאית עור

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 13:59

השחקנית האהובה חזרה לשטיח האדום בעקבות הטיזר הראשון לחידוש הסרט "שלגייה ושבעת הגמדים". בסוף השבוע האחרון הגיעה לכנס של דיסני בקליפורניה, שם הציגה טוטאל לוק שחור ו"קודר", בקריצה לדמות המכשפה הרעה אותה נבחרה לגלם

טיזר לסרט לייב אקשן "שלגייה ושבעת הגמדים" עם גל גדות/דיסני

יום חג חל אתמול בקרב חובבי דיסני לדורותיו, כשהתאגיד האמריקאי הותיק חשף טיזר ראשון לסרט החדש "שלגייה ושבעת הגמדים", גרסת לייב-אקשן לסרט האנימציה הקלאסי משנת 1937. מעבר לסיפור הילדות שמלווה את רובנו, שמחנו לראות בטיזר הקצר את גל גדות כאחת הדמויות הראשיות, בעודה מגלמת את המלכה הרעה ומציגה כבר בטריילר את השאלה האייקונית למראת הקסם בתוספת האזנה ראשונה לצחוק המטורף.

הטיזר הראשון לסרט הוקרן בכנס D23 של דיסני בקליפורניה, לשם הגיעה גלגול מלווה בשחקנית רייצ'ל גלזר, המגלמת את תפקיד שלגייה. כבר תקופה שמי שהופקדה על הסטיילינג של הנציגה הישראלית שלנו מעבר לים, זו קרלה וולש, אחת נשות המקצוע החזקות ביותר בזירה ההוליוודית המלווה לא מעט שמות נוצצים נוספים.

גל גדות ורייצ'ל זגלר באירוע דיסני, אוגוסט 2024. Jesse Grant, GettyImages
רייצ'ל גלזר בכובע של שלגייה, גדות נכנסה לדמות האכזרית/GettyImages, Jesse Grant

לכנס בחרה גדות בטוטאל לוק שחור, בשילוב שני מותגים מרכזיים. הפיס המרכזי אליו הותאם שאר הלוק, התמקד בחצאית מקסי באורך מידי, מבית המותג sportmax - מותג המבוסס על עקרונות החייטות, תוך כדי ייצור עיצובים מתוחכמים שיבטאו חזון נשיות עכשווית. החצאית עשויה עור נאפה באפקט וינטג', עם קו ישר נקי, בגזרה צמודה בחלק העליון ונפתחת לרווחה בסופה בעזרת תפרים מבניים. אליה צוות טופ קטן ושחור, שעליו נזרק ז'קט בלייזר בגזרת אוברסייז שלמרות שכלל כפתור סגירה - נשאר פתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
גל גדות באירוע דיסני, אוגוסט 2024. Rodin Eckenroth, GettyImages
הכי יפה בעיר נו אין וויכוח/GettyImages, Rodin Eckenroth

בתור אחת האושיות שנבחרו להיות הפנים הבינלאומיות של טיפאני אנד קו היוקרתיים, כצפוי ענדה זוג עגילים נתליים בעיצוב שלוש לולאות המשתרכות אחת אחרי השנייה, שנצפו מבעד לקארה הגלי והמתוקתק. כל הטוב הזה בתוספת טבעת תואמת על ידה השמאלית.

כאמור, גדות קטפה את התפקיד הנחשק של המלכה המרושעת, הקושרת קשר נגד נסיכת דיסני, מה שהוביל לביקורות רבות. הפעם באופן מפתיע לא על המוצא הישראלי או משהו, אלא על הטענות בהן תוארה כהרבה יותר יפה מזגלר, המגלמת את שלגייה עצמה, שאמורה להיות על פי הסיפור המקורי "הכי יפה" ולבנה כשלג - מה שבפועל לא קורה בשל מוצאה הקולומביאני.

כך או כך, הסרט עתיד לצאת במרץ 2025 בכיכובה של גלזר, שנכחה בכנס האחרון בשמלת מידי מתוך הקולקציה האחרונה מבית המעצבת הצרפתייה, ג'ולי דה ליברן. שמלת מחוך חומה הכוללת חצאית נפוחה בגזרת A שמתחילה בגזרה נמוכה ומעוטרת בפרחים שחורים וכסופים. בחלקה הדרומית נרשמו שוז על עקב מבית אקוואזורה, לצד השלמה צפונית בצורת תסרוקת קוקו חצי אסוף עם סרט פפיון קשור סביב שיערה הכהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully