וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדומת חזה: שמלת השבת של עדן פינס

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 15:33

רגע לפני עליית הריאליטי הלוהט והחדש בהנחייתה, הפינסית מציגה רצף צילומים על רקע צבעי השקיעה היפים של הריביירה הצרפתית. בשמלה אדומה בוייב תקופתי מבית מותג בריטי יוקרתי - אך די נגיש

ברביעי הקרוב עתידה לעלות סדרת הריאליטי "לאב איילנד" בעיבוד ישראלי. מי שעומדת בראש כמנחה, זו עדן פינס שתציג לראשונה לקהל המקומי את התכנית שזכתה להצלחה משגשגת ברחבי העולם. ובפרט כזו ששברה שיא רייטינג בבריטניה, התגלתה כשדכנית לא רעה וזכתה לשם פופולרי בעקבות המתמודדים שבאים לחפש אהבה, תוך כדי החלפת זוגות בוילה סודית.

עדן פינס בשמלה אדומה בסן טרופה. מסך אינסטגרם edenfines, צילום מסך
400 ורדים, אבל מי סופר?/צילום מסך, מסך אינסטגרם edenfines

רגע לפני, הדוגמנית בת ה-27 קיבלה ממחזר סודי זר פרחים מטורף המורכב מ-400 ורדים בשווי של מעל עשרת אלפים שקלים. עדן כמו עדן, עשתה את המוב הקלאסי של כל בחורה שמקבלת זר עושה אם הוא מספיק מוצלח (והוא מוצלח) - מצלמת אותו מכל הכיוונים, איתה ובלעדיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עדן פינס בשמלה אדומה בסן טרופה. מסך אינסטגרם edenfines, צילום מסך
הקאפים, השרוכים, המחוך/צילום מסך, מסך אינסטגרם edenfines

בתיאום מושלם של צבעי הורדים הנועזים, עלתה על שמלה אדומה ברוח תקופתית על רקע נוף השקיעה המשגע של סן טרופה. פיס הנעשה בעבודה יד על ידי צוות המעצבים של המותג House Of CB הלונדוני. דגם ADABELLA (179 פאונד) הקיצי, היפה והאלגנטי בגוון עגבניות איטלקי מופלא, המעוצב בגזרה בעלת בד עשיר מכותנה נמתחת, מחוך צמוד ומחמיא הכולל צווארון אסוף וגבוה, שמוביל לרצועות גב בקשירה אחורית.

עדן פינס בשמלה אדומה בסן טרופה. מסך אינסטגרם edenfines, צילום מסך
גולדן אוור של הריביירה/צילום מסך, מסך אינסטגרם edenfines

החלק התחתון מתאפיין בחצאית מידי נפוחה, מלאה בטול רך המחזק את הצללית האולטרה נשית. בין היתר גם בזכות זוג הקאפים המגיעים מעולמות ההלבשה התחתונה (יכולות לוותר על חזייה במקרה הזה), ומעוצבים באופן שונה ו"חורג" מהמחוך עצמו. אותם קאפים שהופכים את הפיס בגוון הלוהט לוייב תקופתי משנים קדומות. לקוראות המעוניינות, תשמחו לגלות שאם הצבע האדום טו מאץ' עבורכן, ישנן אפשרויות מגוונות ביותר לדגם הספציפי בהיצע רחב של פרינטים פרחוניים בצבעי פסטל שונים.

בכל הנוגע לאקססוריז וחבריו, הפינסית לא ויתרה על הטופ שבטופ. תיק יד מרובע ושמנתי מבית שאנל, הכולל את לוגו המותג מוזהב בפרונט. למרות שהשמלה לגמרי יכולה להתאים גם עם נעליים גבוהות יותר, הבחירה כאן הייתה דווקא בטוחה ונינוחה - בזוג כפכפים שטוחים בצבע לבן של הרמס. בתוספת עגילי אוברסייז צמודים על רקע גולגול מתוח אחורנית ומשקפי שמש במסגרת לבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully