וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ-אפ קיץ: כל אירועי האופנה שאסור לפספס בקרוב

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 11:13

יש אמהות יקראו לו "אוגוסט הארור" ויש את אלו שינצלו את הזמן עם הילדודס במלוא החוכמה ויצאו לסיבוב שופינג שיכלול ליקוט פריטים במחירים אטרקטיביים. ריכזנו לכן את כל הפרטים החשובים

מתחם קאסה SACK'S

פופ אפ של סאקס בנמל תל אביב. עירד נצר,
ביקרנו שם, מחירי רצפה בהבטחה/עירד נצר

הפופ אפ של סאקס הוא הזדמנות חד פעמית להנות מפריטי הריזורט האיכותיים והצבעוניות הבלתי מתפשרת של מותג האופנה הישראלי - מבלי לקרוע את הכיס. חלל פופ אפ ענק של שתי קומות (300 מ') בכניסה לנמל, ככה שעל הדרך תוכלו לשטוף את העיניים בנוף של הים וגם ללקט מציאות של החיים. החנות מציעה את כל פריטי הקולקציות האחרונות במחירים חסרי תקדים (ביקרנו שם, מחירי רצפה בהבטחה). המותג הפופולרי יצא מהקניונים והתמקם לו בניחותא במיקום אורבני ואטרקטיבי.

מתי? עד סוף אוקטובר - *כל* ימות השבוע, כולל שבת (09:30-22:00).
איפה? בכניסה לנמל תל אביב.
טווח מחירים: עד 80% הנחה, 49-499 שקלים.

הפופ-אפ של Miss Nori

פופ אפ מיס נורי בקניון רמת אביב. אור גפן,
לראשונה נורי חורגת מגבולות מהאונליין/אור גפן

מיס נורי, מותג הבגדים בבעלותה של אלינור ברוך יוסע, יצא מגבולות הדיגיטל וקיבל בית חדש וזמני, זאת בעקבות הביקוש של קהל הלקוחות להגיע ולמדוד פיזית את הבגדים השונים. בחנות תוכלו להנות מהקולקציה החדשה של המותג, לצד פריטי בייסיק, ג'ינסים, מכופתרות, שמלות ופריטי קרושה בטווח מידות XS-XXL.

מתי? עד ה-29/8.
איפה? קניון רמת אביב.
טווח מחירים: החל מ-89-229 שקלים לפריט.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

יונקו קלאב - פופ אפ יוניסקס

מתוך הפופ-אפ של יונקו קלאב X קפה בוקה. טום שחר,
אולטרה קול, אולטרה שיק/טום שחר

מותג היוניסקס החדש שהוקם על ידי שלושה חברים לספסל האקדמיה: טום שחר, תומר צרויה וגל זורמן - יוצא בפופ אפ קצר ומסקרן. על חולצות הטי בגזרות אוברסייז, תמצאו עיבודים אולטרה-קוליים לגיבורי תרבות נוסטלגיים בתמהיל יוצא דופן: הנסיכה דיאנה, שאקיל אוניל, ארנולד שוורצנגר. אלו מודפסים על חולצות כותנה באיכות גבוהה, בתפירה מוקפדת וכמובן - במהדורה מוגבלת. אל החולצות (מידות L-S) מתלווה גם קולקציית כובעי מצחיה, ואת כולם תוכלו למצוא בסופ"ש הקרוב בתוספת קפה קטן על הדרך, מה רע?

מתי? יום ו', 16/8 (09:00-15:00).
איפה? קפה בוקה, יהודה המכבי 40 תל אביב.
טווח מחירים: חולצה - 199, כובע - 119 שקלים.

יריד Rail Market

מתוך יריד האופנה רייל מרקט תל אביב. יח"צ,
יו הד אס אט וינטג' מאמי/יח"צ

הרייל מרקט חוזר בפעם השביעית באירוע אופנה מקומי של סטריט וינטג'. היריד יכלול כ-20 דוכנים, ביניהם דוכני וינטג', יד שנייה, מעצבים מקומיים ומקעקעת. כל אלו נבחרו בקפידה ויציגו קולקציות קיציות לנשים ולגברים, אקססוריז, טקסטיל משובח ומגוון פריטי וינטג' נדירים. היריד הראשון מסוגו שהקים עומר בירנצויג מבוסס על אהבתו לאופנה על שלל סוגיה, הערכה לתרבות, אומנות וקיימות. על כן, האירוע יתאפיין בתמהיל מרתק בין אופנות וסגנונות שונים החל מעולמות הסטריט וור העכשווי ואופנת K2Y ועד קלאסיקות מוכרות ואהובות מכל העשורים - לצד מוזיקה טובה, דוכן אוכל ושתייה וגם עמדת קעקועים. החודש, היריד יאגד בתוכו וישתף פעולה עם אמני רחוב מקומיים צעירים, אשר עבודותיהם יוצגו על קירות היריד.

מתי? 15-17/8.
איפה? סמטת שלוש 19, פארק המסילה ת"א.
עלות כניסה: 10 שקלים.

הפופ-אפ של ITAY BRANDS

פופ אפ איתי ברנדס בקניון עזריאלי תל אביב. אור גפן,
בייסיק בכל פינה/אור גפן

מותג אופנת הבייסיק הישראלי יוצא בפופ אפ הכולל קולקציות שבועיות מתחלפות לנשים וגברים. איתי ברנדס במהרה הפך להצלחה מסחררת באונליין בזכות הפריטים הורסטיליים, השימושיים והטרנדיים בייצור עצמי מקומי והמחירים הנוחים שלו. "אנחנו מתרגשים לפתוח חנות פופ אפ בלב ליבה של תל אביב ולפגוש את הלקוחות שלנו יחד עם קהלים חדשים", כך אומר בעלי החברה, איתי ארביב. הפופ אפ החדש מצטרף לשורת החנויות הקבועות/זמניות של המותג, משבעת הכוכבים בהרצליה ועד אייס מול אילת (בין היתר).

מתי? כרגע ללא הגבלת זמן.
איפה? קניון עזריאלי, תל אביב (קומה 1, מול שער הקריה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully