וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בקרטחנה: מייגן מרקל רוקדת סלסה בשמלה מקומית מטריפה

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 10:57

אם יש מישהי שבילתה כראוי בוויקנד האחרון, זו ככל הנראה הדוכסית מסאסקס שהפגינה צעדי ריקוד מרשימים לצד תושבי קולומביה. מעבר לאנרגיה התוססת, שמנו עין גם על שמלת טוויד המקומית ועל זוג נעלי בובה אייקוניות

הנסיך הארי ומייגן מרקל בקולומביה, אוגוסט 2024. Eric Charbonneau, GettyImages
מאמי, מוכן לפזז?/GettyImages, Eric Charbonneau

אנחנו לא נרגעות מצעדי הסלסה המרשימים שהפגינה מייגן מרקל (43) בסוף השבוע האחרון. הדוכסית והנסיך הארי הגיעו לסבב מלכותי בדרום אמריקה, בקולומביה, אחת המדינות הכי תוססות של היבשת. השניים זכו למופעי תאטרון, מוזיקה וריקודים כמעט בכל לוקיישן אליו הגיעו, וסרטון שהופץ ברשתות החברתיות הציג את מרקל לצד המקומיים בקצב קולומביאני קצבי, פלאס שמלה אחת משגעת.

כאות כבוד למדינה המארחת, בחרה מרקל ללבוש מעצבת מקומית ביום הראשון שלה בבוגוטה - יוהנה אורטיז, בעלי ומעצבת המותג הנושא את שמה. זו לא הפעם הראשונה בה לובשת פריט מבית המותג, אך משהו בסגנון האתני של השמלה הספציפית הזו הצליח לבלוט בסבב ההופעות בקולומביה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
הנסיך הארי ומייגן מרקל בקולומביה, אוגוסט 2024. Diego Cuevas, GettyImages
וויקנד בקולומביה בי לייק:/GettyImages, Diego Cuevas

מדובר בשמלת מקסי עשויה טוויד מתכתי, בצבעי בורדו-זהב (עדיין זמינה במלאי - 2,150 דולרים) שלמרות תג המחיר בן ארבע הספרות, אנחנו די בטוחות שהיא תימכר די מהר אחרי היח"צ המוצלח של מייגן. מדובר בפיס מתוך קולקציית קדם-סתיו 2024 המבליט את הכשרון והאמנות המקומית, הכולל עיצוב ארוג ועשיר, שסע מרכזי בין הרגליים ואופציה לשרוול נשלף לכדי גזרת סטרפלס - מה שלא קרה במקרה של מרקל, שהשאירה כתפיה צרה על כל כתף.

את השמלה שילבה עם סנדלי עקב בגוון קרמלי של ג'ימי צ'ו, עגילי זהב נתליים אך קצרים של לנווין ושעון זהב ויהלומים מבית קרטייה. כל זה בתוספת רעמת השיער הברונטית והאנרגיות הבלתי נגמרות שהועברו מעבר לכל ויזואליה מהאירוע.

הנסיך הארי ומייגן מרקל בקולומביה, אוגוסט 2024. Eric Charbonneau, GettyImages
קלאסית בשוז של שאנל/GettyImages, Eric Charbonneau

ביומה השני, הדוכסית ענדה את עגילי היהלומים ופרפר האוניקס של הנסיכה דיאנה, בזמן ביקור בבית ספר בסנטה פה. האקססורי המלכותי שולב עם בלייזר שנשאר פתוח של לורו פיאנה (3,980 דולרים) ומתחתיו מכופתרת לבנה. נרשם גם זוג אייקוני של נעלי בובה בעיצוב שני צבעים, בז'-קרמי לכל אורך הנעל עד קצה שחור ומעוגל כיאה לשאנל.

מייגן מרקל בקולומביה, אוגוסט 2024. Diego Cuevas, GettyImages
קלטו את ההשקעה בסגירת הקוקו שם/GettyImages, Diego Cuevas

מאוחר יותר, נראתה בכנס אוניברסיטאי בשיער אסוף לקוקו, שחשף זוג אבנים צהובות על עגילי birks שהשלימו טוטאל לוק על פלטת הברונזה. מכופתרת משי מבית ויקטוריה בקהאם (כ-770 דולרים), מכנסיי סאטן רחבים של La Ligne (225 דולרים) ושוז בחסות אקוואזורה מדגם 'Divine 85'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully