וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים שלי הסריחו בגלל מה שמצאתי בתכשיר ניקוי הפנים - וזה יכול לקרות גם לך

4.9.2024 / 0:09

האם עובש אורב בתחליב ניקוי הפנים שלך? רופאי עור מזהירים שזה יכול לקרות כי אתן מאחסנות את מוצרי טיפוח העור שלכן בצורה לא נכונה

אזהרה: יש עובש בתוך תכשירי ניקוי הפנים שלכן/@bilashbabyboutique

אמא אוסטרלית נותרה מזועזעת לאחר שגילתה מדוע פניה 'הסריחו' לאחר שימוש בתכשיר ניקוי פנים - היא פרסמה אזהרה חמורה מפני אחסון מוצרי ביוטי בחדר האמבטיה.

דיאנה הסלר הבחינה בריח מוזר כשהיא עמדה להשתמש לשטיפת הפנים שלה בתחליב ניקוי עדין לפנים של CETAPHIL בן חודש. היא פתחה את הבקבוק כדי לחקור את מקור הריח ומצאה שהוא מלא בעובש.

"קבלי תזכורת - אם תשמרי את תכשירי שטיפת הפנים שלך במקלחת הם יתמלאו בעובש. אני יודעת שבסופו של דבר דברים מעלים עובש, אבל לא ידעתי שזה יקרה כל כך מהר", היא אמרה בסרטון טיקטוק שזכה למאות אלפי צפיות.

היא סיפרה שהשתמשה במוצר כבר מספר פעמים אבל פשוט התעלמה מהריח ה"מוזר" לפני שהחליטה לחקור. "זה מסביר את הפריחות האקראיות שחוויתי... עכשיו אני הולכת לבדוק כל יום אם יש עובש. האם אתם לא מחזיקים את מוצרי הפנים שלכם במקלחת?" תהתה דיאנה.

@bilashbabyboutique Check your products… they go mouldy ?? even if newly purchased. Yay for me ? #skincare #mouldy #products #skincaretips #absolutelynot #nothanks #mould @Cetaphil Australia ♬ original sound - Diana - BilashBaby

בדיילי מייל דווח שגולשות נוספות דיווחו שמצאו עובש בתוך מוצרי הקוסמטיקה שלהן, גם של מותגים אחרים, ושסביר להניח שהאחסון בחדר המקלחת הלחה הוא שהוביל להיווצרות העובש ולא מדובר בבעיה במוצר עצמו.

אז האם הבעיה במוצר והתפתחות העובש באמת קשורה לעובדה שהיא שמרה אותו במקלחת? ד"ר ברנדן קמפ, רופא עור מוסמך, אמר לניו יורק פוסט שהמקלחת היא לא המקום הטוב ביותר לשמור על מוצרי טיפוח הפנים. "מקלחות הן סביבות מלאות בלחות. הטמפרטורות הלחות והחמות של מקלחות יכולות לעודד את התפשטותם של מיקרואורגניזמים כמו עובש", אמר ד"ר קמפ, "הייתי מציע לאחסן את מוצרי הטיפוח בסביבה קרירה וחשוכה כמו למשל ארון התרופות".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
אישה מצאה עובש בתוך תכשיר ניקוי הפנים שלה. @bilashbabyboutique, צילום מסך
"אני יודעת שבסופו של דבר דברים מעלים עובש, אבל לא ידעתי שזה יקרה כל כך מהר"/צילום מסך, @bilashbabyboutique

ד"ר האנה קופלמן, דרמטולוגית במרכז לשיקום בניו ג'רזי, הסבירה גם שיש חשיבות גם לאורך חיי המדף של המוצר ולכן יש לשים לב לתאריכי התפוגה של מוצרי טיפוח העור. "לאורך זמן, המרכיבים הפעילים במוצרי הטיפוח עלולים להתקלקל, להפחית את יעילותם ועלולים אף להוביל לגירוי בעור או אפילו לזיהומים", אמר ד"ר קופלמן ל-The Post. היא הוסיפה כי "על רוב המוצרים יש סימן המראה כמה זמן הם טובים לשימוש לאחר הפתיחה - בדרך כלל זה בין 6 ל-12 חודשים".

אבל לפחות אחת מהמגיבות חשבה שהאשם בעובש הוא השימוש בחמרים משמרים חדשים. "זה קורה כעת במותגי טיפוח וקוסמטיקה רבים מכיוון שמותגים שמשווקים מוצרים טבעיים עשו מסע הפחדה נגד פרבנים (קבוצת חומרים משמרים הנפוצים במוצרי קוסמטיקה) ועכשיו אנחנו רואים שעושים שימוש בחומרים משמרים נחותים במוצרים". דיאנה ענתה לה שהיא "מעדיפה לשטוף את הפנים שלי בחומרים משמרים מאשר בעובש, תנו לי את כל החומרים המשמרים שיש".

דובר Cetaphil אמר ל-FEMAIL שכל המוצרים של החברה מיוצרים ונבדקים תוך עמידה בתקני האיכות הגבוהים ביותר והם אף פנו אל דיאנה שתחזיר להם את המוצר עם ההעובש בכדי שיוכלו לבדוק אותו. "אמנם אי אפשר לדעת בדיוק מה קרה מבלי לבדוק את המוצר, אבל ייתכן שלכלוך, חומרים כימיים או זיהום חיצוני מהאוויר יגרמו לבעיה שכזו. כדי להימנע מכך, על הצרכנים לאחסן את המוצרים שלהם בצורה ראויה ולהימנע מלפתוח לגמרי את המכסה או המשאבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully