וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שיק הלכה על בגד ים שחור, בייסיק - והוא בסייל

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 16:11

טרנדים, לא טרנדים, תופעות טיקטוק חדשות, ניסויי ביוטי ומה לא - בסוף, אותנו כובשת הפשטות המבורכת של פריטי הבייסיק, בטח כשמדובר בבגדי ים, בטח כשזה מיוצר כחול-לבן. ניצן שיק הלכה על בטוח עם פיס הנלקח מהקולבים המשובחים של המותג הישראלי הבא

כשנתקלנו לראשונה בניצן שיק על המסך, היה לנו ברור שהיא אחת שעומדת להישאר בזירה האופנתית המדוברת למשך זמן ממושך. הקארה המוקפד, שמלה הכלה בעיצובה של ליהי הוד בזמנו ועוד תכונות אופי שצפו מבעד למסך הקטן, שגרמו לנו להרגיש כמעט כמו הבסטיות החדשות שלה.

הזמן עבר וטוב שכך, אך החברויות שנרקמו באותה עונת חתונמי עוד נמשכות ומתוחזקות בהתאם. בשבת האחרונה "שרדו" את עומס החום בוגרות העונה הרביעית, שיק ומעיין רובין, בחוף הים "השידוך הכי מוצלח של העונה" כתבה ניצן בפוסט קרוסלה שעלה לפיד האישי.

ניצן שיק לובשת קהיקו. מסך אינסטגרם nitzanschick, צילום מסך
אם עוד לא חשתן בחום יולי-אוגוסט/צילום מסך, מסך אינסטגרם nitzanschick

במבט ראשון נראה זה כמו בגד הים הכי פשוט שיש, אבל חברות, זה בעצם כל הסיפור. הביקיני השחור שהציגה נלקח היישר מהקולבים המשובחים של קהיקו, מותג הריזורט הישראלי והאקולוגי שחוץ מהתמחות בבגדי ים נוגע בכל עולמות החוף והיומיום, בעיצובים מדויקים כשזה מגיע לפריטי בייסיק בתיפור מעולה, הנחוצים בכל מתלחה - או בכל מגירת בגדי ים לפחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ניצן שיק לובשת קהיקו. מסך אינסטגרם nitzanschick, צילום מסך
פשטות מבורכת/צילום מסך, מסך אינסטגרם nitzanschick

החזיה של שיק, דגם LOMBOK בגזרת משולשים בטקסטורת ריבס (399 שקלים) וקשירה אחורית הניתנת לכוונון על פי היקף המידות המתאים, בשילוב כתפיות אמנם דקות, אך בו זמנית עבות מספיק עבור תמיכה והחזקת החזה. לכל הפשטות המבורכת הזו, התווספו תחתוני לייקרה פרימיום אקולוגית בגזרה גבוהה, נקיה ומחמיאה מדגם SUMATRA (247 שקלים, במקום 309). תפרים שטוחים ולא מורגשים בעליל, מפתח ירך גבוה במיוחד (חשוב בעת בחירה תחתוני ביקיני), כזה שאוסף ומחזיק למרות היותו מעט יותר חושף טוסיק. כל אלו מוצעים בגוונים נוספים - אם כי כבר ציינו ואף נדגיש שהצבע השחור הבסיסי, בשילוב העיצוב המזוהה עם המותג עשה פה את כל העבודה.

ניצן שיק לובשת קהיקו. מסך אינסטגרם nitzanschick, צילום מסך
סיומת מתוקה של 100% פשתן/צילום מסך, מסך אינסטגרם nitzanschick

זה לא נגמר שם. שיק העלתה רמה והייתה חכמה להוסיף מכופתרת אוברסייז ורדרדה (423 שקלים, במקום 529). פיס מתוך סייל אמצע עונה הניחן בוייב משוחרר ונינוח ועשוי 100% פשתן רך ונעים. בתמונה שהועלתה לאינסטה, ניצן הציגה את החולצה הפינקית בתמונת צד מחמיאה, בה החליטה להשאיר אותה פתוחה לרווחה ומקופלת בשרווליה הארוכים. רכישה נהדרת לבילוי על החוף, ברחוב ולקפיצה למשרד - בכל עונות השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully