וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור האמיתי מאחורי הבנות בשמלות הכלה בהופעה של ליאור נרקיס

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 13:13

רגע אחרי שהזמר חזר לשוק הרווקים, קיבל הפתעה והצעה "מחייבת" מהקהל בהופעת ט"ו באב. חבורת כלות התייצבו בשמלות גרנדיוזיות בהיכל מנורה, עם שלט "שמלה כבר יש" - איך ליאור הגיב? בואו נגיד שהוא לא אכזב. צפו

כלות בהופעת ט"ו באב 2024 של ליאור נרקיס בהיכל מנורה/מערכת וואלה

שום לא דבר לא הכין את ליאור נרקיס בהופעתו אמש בהיכל מנורה, עם פתיחת ט"ו באב, לרגע בו יגיד "כן!" לחבורת כלות בקהל - רגע אחרי חזרתו לשוק הרווקים. וכשאנחנו כותבות כלות, אנחנו אשכרה, פיזית, ליטרלי, מתכוונות לאוסף בנות שהגיעו להרים בהיכל התל אביבי, לבושות כ-ו-ל-ן בשמלות כלה גרנדיוזיות בעיצוב אישי.

כלות של סטודיו מרציאנו בהופעה של ליאור נרקיס בהיכל מנורה. מערכת וואלה, מערכת וואלה
בכלל לא חריג בנוף ההיכל/מערכת וואלה, מערכת וואלה

מסתבר שירדן (29) המעצב והבעלים של סטודיו 'מרציאנו' הממוקם בלוד, הוא לא רק מומחה בעיצוב ותפירה בהתאמה אישית, אלא גם גאון שיווקי. כזה שהבין דבר או שניים בעולמות התוכן והצליח להשאיר אמש אבק למשרדי היח"צ והפרסום, לאחר שכל הטיקטוק הוצף בסרטוני הכלות בקהל. "חשבנו שיהיה קטע מגניב לבוא להופעה של ט"ו באב עם בנות לבושות בשמלות כלה, אז התארגנו על 8-9 מודליסטיות שחלקן לבשו חלק מדגמי הקולקציה החדשה שתושק בקרוב".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
כלות של סטודיו מרציאנו בהופעה של ליאור נרקיס בהיכל מנורה. מערכת וואלה, מערכת וואלה
דגמי סטודיו מרציאנו/מערכת וואלה, מערכת וואלה
כלות של סטודיו מרציאנו בהופעה של ליאור נרקיס בהיכל מנורה. מערכת וואלה, מערכת וואלה
רווקים להתפקד/מערכת וואלה, מערכת וואלה

למי שטרם נתקלה בויזואליה הקורעת שצירפנו כאן מההופעה, חדות וחדי העין יבחינו באחת הדוגמניות אוחזת בשלט בו כתוב: "ליאור כבר לבשתי שמלה". מפה לשם, אחד ממפיקי ההופעה מטעם הצוות של נרקיס הבחין בכלות הלבושות בלבן צחור, הכניס את חלקן למתחם הויאיפי כך שיוכלו להתקרב לזמר. "כל זה בשבילי?? די נו!", הכריז ליאור בקול כשראה אותן קרובות לבמה, המשיך לשיר והוסיף: "כן, כן, התשובה היא כן!".

@mayalankri חחחח אני בהלם ראיתם אותה גם? איזה גדולה!! #ליאורנרקיס #ישראלבידור #שמלותכלה #מרציאנו @ישראל בידור @liornarkisofficial ♬ צליל מקורי - May Alankri

לא פחדת על השמלות?
"לא פחדתי עליהן כי זה שווה את זה, אלה דגמים שיושקו בקרוב. כן, שמלה אחת נהרסה לגמרי, כל החלק התחתון שלה התלכלכה מבירות ודברים כאלה. אבל זה שווה את זה, כי באמת נוצר באזז רציני. בנות אחרות שהגיעו להנות מההופעה ראו את המודליסטיות מטעם הסטודיו, התלהבו, צילמו וגם לקחו אינסטגרם כי בעצמן עתידות להתחתן בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully