וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה??? לא תאמינו מה המחיר ההזייתי של השעון של ג'יי-זי

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 16:14

כשזה מגיע לאספני שעונים מהשורה הראשונה ואניני טעם בתחום התכשיטנות, כמעט ואין מישהו מוסמך יותר מהראפר שחובב שעוני יוקרה בלעדיים. אז היה לנו נורא הגיוני לגלות שהוא האדם הראשון לענוד את השעון החדש של בוגאטי טורביון. עד ששמענו את המחיר

ג'יי זי בניו יורק עם שעון בוגאטי טורביון bugatti tourbillion. Arturo Holmes, GettyImages
כבד חיימי?/GettyImages, Arturo Holmes

ביוני האחרון, זמן קצר לאחר שבוגאטי השיקה את טורביון מכונית חדשה ב-4.3 מיליון דולר, הכריזה חברת התכשיטים והשעונים היוקרתית ג'ייקוב אנד קו, על התוצר הנוסף הנוצר עקב שיתוף הפעולה רב השנים עם בוגאטי. מדובר בשעון שנועד להשלים את הרכב החדש. זה היה רגע סגירת מעגל בו עיצוב רכב בא לידי ביטוי בעולמות השעונים ולהיפך.

שתי חברות הענק ייצרו יחד 250 יחידות שישווקו כמהדורה מוגבלת, 150 מתוכן יהיו כמו דגם הראווה שהוצג בעת ההשקה וה-100 הנוספות יצאו מגדר העיצוב ההתחלתי ו"יעברו את סף ייצור התכשיטים ברמה גבוהה", כך אמרה אז יצרנית השעונים.

ג'יי זי בניו יורק עם שעון בוגאטי טורביון bugatti tourbillion. Kevin Mazur, GettyImages
זה בעקרון רכב על היד/GettyImages, Kevin Mazur

תאמינו או לא, הראשון שזכה לענוד ולשמור במגירת התכשיטים (במקרה הזה היינו ממליצות על כספת) את השעון החדש הוא ג'יי-זי. הראפר שידוע כאספן שעונים, יש לו ברזומה כבר רכישות וגישה כמעט לכל שעון משמעותי שיצא אל השוק, בהתאמה אישית ובדרך כלל כזה שכמעט בלתי ניתן להשגה לפרסונה הממוצעת. כעת, תמונות ראשונות חושפות כי איל המוזיקה כבר קיבל את שעון הבוגאטי טורביון שלו - והפך באופן רשמי לאדם הראשון שעשה זאת אי פעם.

מדובר בשעון בשווי 340,000 דולרים או במילים אחרות כ-1,260,000 שקלים. כלומר, מחיר הזייתי של יותר ממיליון שקלים על פרק ידו במעטפת בגודל 52 על 44 מ"מ, מעוצב בכדי להידמות לגוף המכונית וכולל את הגריל הקדמי, כניסות רדיאטור צדדיות וחלונות צד גדולים מאבן ספיר.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

גילוי נאות: הניוז האלה מגיעות ישירות מג'ייקוב ארבו, מייסד ומנכ"ל ג'ייקוב ושות' וחבר ותיק של הזמר שפרסם בריל בעמוד האינסטגרם שלו את הבשורה. "החבר היקר שלי ג'יי-זי היה הראשון שהחזיק בשעון של 5 אזורי זמן. 25 שנה מאוחר יותר, הוא הראשון שמחזיק ב- bugatti tourbillion". ארבו הוסיף סרטון של הראפר על השטיח האדום בניו יורק, מה שהפתיע את תומכיו לאחר שהזמר כבר כמה שנים טובות לא נמצא ב"משחקי" הסלבריטאים והפלרטוטים עם התקשורת. אז להצטלם על השטיח האדום ולבצע ראיונות ובאופן מרומז, להשוויץ בפריט מעצבים מפוצץ הוא לא דבר בכדי ובעצם אומר הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully