וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל איפה הנעליים? התקרית המביכה של יובל מעתוק

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 13:40

בחורה טיפוסית הייתה מתבאסת של החיים אחרי מקרה כזה ואפילו פורשת והולכת הביתה. אך מי שכבר הספיקה להכיר את זוכת "האח הגדול" עונה קודמת, כבר יודעת שאם יש מישהי שתעשה מהלימון לימונדה - זו יובל מעתוק. פדיחה קלה הובילה אותה להסתובב יחפה באירוע

יובל מעתוק בהשקה של עדה לזורגן. אור גפן,
התחיל בטוב/אור גפן

השקות קיץ הן ככל הנראה הדבר הכי חביב על הפאשניסטות בביצה המקומית, בטח כשמדובר באחת כזו שכוללת דרס קוד ברור. מותג האיפור והטיפוח עדה לזורגן השיק את קולקציית הקיץ החדשה SUMMER DREAM במסיבת קיץ חגיגית, אליה כולן התייצבו בקוד לבוש ורוד על כל גווניו.

דבר לא הכין את יובל מעתוק, זוכת "האח הגדול", לסיטואציה בה תצטרך להסתובב יחפה באירוע. ולא, לא כי הייתה שם בריכה או פעילות ספורטיבית שדורשת להוריד נעליים. היא בחרה בחולצה מכופתרת בגזרת אוברסייז בפרינט פסים של ברשקה, מכנסיי שורט לבנים של זארה וזוג נעליי פלטפורמה עשויות קש חום מבית H&M. דריכה לא נכונה במקום הובילה את מעתוק למעוד (ולמה זה תמיד קורה עם פלטפורמות??) וכתוצאה מכך נקרעה לה הרצועה העליונה של הנעל השמאלית.

יובל מעתוק בהשקה של עדה לזורגן. אור גפן,
נגמר עקום/אור גפן

בחורה טיפוסית הייתה מתבאסת של החיים, אך מי שכבר הספיקה להכיר את יובל ואף לצפות בפרק או שניים מהעונה הקודמת של תכנית הראליטי המדוברת, יודעת שהיא אחת כזו שתעשה מהלימון לימונדה. היא ממש לא פרשה הביתה, נשארה, הצטלמה והמשיכה במינגלינג ללא הנעליים, יחפה לגמרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
קייסי זפטה בהשקה של עדה לזורגן. אור גפן,
TEAM קייסי/אור גפן

נוספות שהגיעו להעביר את הבוקר באווירה הפינקית המרוממת: קייסי זפטה בחליפת פסים ורוד-תכלת של na-kd, נעלי בובה מרושתות וטרנדיות של אלאיה, תיק צד בגווני אפור מבית גוצ'י וינטג' ותכשוט מופלא של סבתה.

ירין חסון בהשקה של עדה לזורגן. אור גפן,
מאיפה שרשרת הבטן? חכו לזה/אור גפן

גם כוכבת "המירוץ למיליון" שנכנסה לחיינו בחודש האחרון החלה להשתתף באירועים הנוצצים. ירין חסון הגיעה בסטייל מעודן של חצאית מקסי בורוד בייבי של זארה, טופ לבן של זד ספורט, כפכפים על פלטפורמה בגוון ניוד גם זארוש. כל זה בסגירה מדויקת של שרשרת בטן כסופה שהפכה את כל האאוטפיט הקיצי למוצלח, בחסות עלי אקספרס. כן כן, שרשרת שהתמזגה בול לצד התכשיטים הנוספים שענדה על צווארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully