וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רכשתי במשכורת הראשונה בגיל 15": הפריט הנוסטלגי בארון של ירדן הראל

היא חלוצת הבלוגריות באינסטה וכשהיא לא שם היא מגישה את "פותחים יום" ברשת 13. ירדן הראל פינתה עשר דקות מזמנה וגילתה לנו את כל סודות הביוטי - כולל הפריט החמוד שהיא רכשה בגיל 15 עם המשכורת הראשונה שהרוויחה, ושומרת עד היום

ירדן הראל קמפיין OPI לקים. בת שחר ניסן,
מצילומי הקולקציה הקיצית המשותפת עם OPI/בת שחר ניסן

מה האסון הקוסמטי הכי גדול שקרה לך?
"אני מתולתלת במקור ואף פעם לא הסתדרתי עם התלתלים. כשהייתי בחטיבה עשיתי פתיחת תלתלים במספרה לא מספיק מקצועית וכמה ימים לאחר הטיפול חצי מהשיער שלי פשוט נחתך ונשבר ולקח שנה לשקם אותו".

ניתוח/טיפול שנורא בא לך לעשות ואין לך אומץ?
"בזמן השירות הצבאי שלי היה טרנדי גבות דקות. מרטתי ומאז הן לא צמחו כמו שהיו אלא רק צמיחה חלקית ודלילה יחסית. בנוסף בתיכון היה לי עגיל בגבה שנתלש והשאיר צלקת אז מצב הגבות שלי לא להיט. יש היום כל מיני שיטות לשיפור (ביניהן שיטת השערה) אבל אין לי אומץ כי יש בי חשש שהן לא יראו טבעיות או שפחות אתחבר לתוצאה, ולכן עפרון גבות הוא מוצר חובה אצלי בתיק".

ירדן הראל קמפיין OPI לקים. בת שחר ניסן,
הצבעוניות של ירדן: 14 צבעים מתוכם 8 גוונים חדשים ו-6 בייסיק של opi/בת שחר ניסן

אם ידך משגת - תבחרי בתיק ממותג או נעליים ממותגות?
"תיק לדעתי מחזיק יותר לאורך זמן :) בכל מקרה בהשקעה כזאת אני בוחרת בדגם קלאסי שיהיה כמה שיותר שימושי".

מה הקנייה הבאה שלך, במה את חושקת?
"אני אוטוטו עוברת דירה ומסתכלת בעיקר על פריטים שמשדרגים ומכניסים אווירה של חמימות לבית, כמו שטיח ואקססוריז לסלון ולחדר של גפן ולני. מתחשק לי משהו שיתפוס את העין ולא יהיה גנרי אבל גם לא ימאס ויהיה פרקטי בבית של תאומים בני 4.5".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
ירדן הראל. יח"צ,
"לקח לי שנה לשקם את השיער"/יח"צ

איפור בחמש דקות: מה הסדר והמוצרים?
"כשיש לי זמן אני אוהבת להכין את העור בשגרת טיפוח, אבל אם יש לי רק 5 דקות אז לפחות אקפיד על סרום - משתמשת לרוב בסרום של אסתי לאודר או איב רושה ומשם ממשיכה לאיפור.
ביומיום כמעט ולא משתמשת במייק-אפ, רק אם יש לי צילומים ובכללי מעדיפה שיראו את הנמשים אבל כן לגמרי נעזרת בקונסילר מתחת לעיניים וגם סביב האדמומיות של האף (הקונסילר של שיסיידו מחזיק לי שעות). לא מוותרת אף פעם על עפרון גבות שנותן לי מסגרת לעין ורצוי כזה שיש לו שני צדדים, צד אחד העפרון וצד שני מסרק - לקרליין יש עפרון מוצלח כזה. במסקרה אני אוהבת להפציץ ושהריסים יהיו מודגשים ויפים. אני משתמשת במסקרה של Kiko Milano מקולקציית גרין מי, קולקציה שמורכבת מ99% מחומרים טבעיים.
על השפתיים בדרך כלל דאבל טאץ' גוון 131 של קיקו שמתאים לכל לוק וכל הזמן נשים שואלות אותי עם איזה שפתון אני ולפעמים גם מורחת אותו על השפתיים כסומק".

הבושם שאת הכי משתמשת בו לאחרונה?
"Nomade של קלואה ברשימת הקבועים שלי שנים, ובקיץ הזה התווסף L'evidence של איב רושה בריח מגנוליה ואפרסק קליל ונעים ממש. נ.ב בתיק ליומיום הספריי המבושם לגוף שלהם בניחוח של מונוי המעולה".

ירדן הראל. יח"צ,
מעוררת גאווה באופנת כחול-לבן ברחבי העולם/יח"צ

מי איש הגבות שלך?
"לא מסדרת גבות כבר כמה שנים. גם ככה יש לי רק חצי גבה".

הליכים קוסמטיים/בוטוקס - בעניין או שעוד לא שם?
"לגמרי בעד שכל אחת תעשה מה שהיא מרגישה איתו בנוח. יש היום כל כך הרבה שיטות וטכנולוגיות מצוינות ששומרות על המראה ולא נראה עשוי".

שלושה מוצרי ביוטי שהם מאסט מבחינתך?
"סקראב לשפתיים שעושה אותן רכות ונעימות, סרום לפני השינה (הרגל שסיגלתי מגיל 30) ולק כי ציפורניים מטופחות זה הדבר הראשון ששמים לב אליו".

שונית חמד, תומר חמד וירדן הראל במסיבת פרידה ביאסו תל אביב. אור גפן,
"אוברול תמיד גורם לי להרגיש במיטבי"; עם משפחת חמד/אור גפן

טיפ מנצח לשיער?
"להתאים את המוצרים לסוג השיער ומצבו. זה דורש סה"כ כמה דקות של ריכוז ובמקום לבחור בסתם שמפו שמולך על המדף, לבחור בזה שהכי יתאים לך. לדוגמה אני עם החלקה ומקפידה לחפוף עם שמפו ללא מלחים ועל אמפולות שמשקמות את השיער כדי שההחלקה תחזיק ותהיה במיטבה כמה שיותר זמן. שניהם מהסדרה של נטורל פורמולה לשיער שעבר החלקה.
ועוד משהו קטן, יש ימים שאין כוח להתעסק עם השיער או שאני ממהרת… רוב הזמן שמתבזבז אצלי הוא על השורש אז כובע לגמרי סוגר את הפינה גם בקיץ וגם בחורף".

יש לך רבע שעה להתארגן בבוקר - מה תלבשי שתרגישי בו הכי טוב?
"אוברול תמיד גורם לי להרגיש במיטבי ולא מתאמצת".

ירדן הראל בארוחה חלבית של תנובה, יוני 2024. אור גפן,
"פרווה זו תעשייה שצריכה לעבור מהעולם"/אור גפן

הפריט הכי יקר שיש לך בארון והאם את מתחרטת לעיתים שרכשת אותו?
"אין לי הרבה פריטי יוקרה ורוב הארון שלי מורכב מהרשתות וחנויות בוטיק וגם כמה פיסים מחנויות יד שנייה מגניבות (לפעמים מזמינה מאיביי). הפריטים היקרים שאני רוכשת תמיד יהיו כאלה שאני מרגישה שישרתו אותי גם שנים קדימה. הכי יקר: תיק של ולנטינו שרכשתי לפני עשור באאוטלט מחוץ ללונדון בסגנון בוהו-שיק שאני מאוד אוהבת. הוא עומד במבחן הזמן ומשתלב לי עד היום במלתחה".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"יש לי כמה גופיות בסיס שנרכשו בעשרים שקלים, אבל יותר משמעותי בעיניי למצוא פריטים שנראים יוקרתיים במחירים נוחים. למשל לפני שבועיים לבשתי לחתונה שמלת פאייטים של סטודיו פשה - שמלה שקיבלתי עליה לא מעט מחמאות והמחיר שלה 160 שקלים".

ירדן הראל. יח"צ,
שמלת המחמאות ב-160 שקלים/יח"צ

חנות בחו"ל שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"רוב המותגים שאני אוהבת עשו כבר עלייה לישראל. מאוד אהבתי לקנות בחו"ל ב-‏other stories & ולשמחתי לפני שנתיים הם פתחו סניפים בארץ. בחו"ל אני בעיקר אוהבת בוטיקים, שווקים וחנויות קונספט עם פריטים ייחודיים והחנויות שאני יכולה ללכת בהן לאיבוד שעות ונהנית מכל רגע הן אלו של מוצרי הנייר וכלי הכתיבה כמו Paparchase למשל".

מותג ישראלי אהוב?
"קשה לי לבחור כי יש המון מעצבים ישראלים שעושים עבודה יפהפייה ואני משתדלת ללבוש כמה שיותר אופנה כחול-לבן ובמיוחד כשאני מגיעה לאירועים מסוקרים בארץ ובחו"ל. באירוע העולמי של 100 שנה לדיסני בלונדון לבשתי שמלה של סבינה מוסייב וגם לשער לאשה. לפרמיירה של קולקציית בת הים וקיקו מילאנו לבשתי שמלה של ורד וקנין, ללירון יצחקוב יש דגמים משגעים. אפילו בבגדי ים הפייבוריטים שלי עיצוב כחול-לבן כמו פאלט, אודליה אוזל, ביליבונד והדס אבידני".

ציפורניים - ארוכות או לא מסוגלת לשאת את המגמה?
"אני באופן אישי פחות מתחברת למאוד ארוכות וגם לא לגמרי סגורה איך טכנית אפשר להסתדר עם כזה אורך. אבל הכי אסתטי בעיניי ולא משנה באיזה אורך - העיקר שיהיו מטופחות. החודש יצאה קולקציה משותפת לקיץ, שלי עם OPI וזה מרגש אותי לחבור למותג בינלאומי כל כך מצליח. הקולקציה כוללת 14 צבעים מתוכם 8 גוונים חדשים יפהפיים שבחרתי לפי רגעים וזכרונות שעושים לי טוב ו-6 גוונים אייקונים ובסיסיים שכולן מכירות ואוהבות. כיף לראות את העמדה הצבעונית בסניפי סופר פארם ואת התיוגים של העוקבות שרוכשות ונהנות".

מה חטא הטיפוח שלך? על מה את לא מקפידה וחבל?
"לא תמיד מקפידה בזמן על מרכך או סקראב לשפתיים ואז יש תקופות שהשפתיים מתייבשות בטירוף (יש לי ממש נטייה עד לרמת דימום) ואני על זה רק בדיעבד".

הפריט הכי נוסטלגי שיש לך בארון?
"יש לי מעיל מרנואר שרכשתי במשכורת הראשונה שהרווחתי בגיל 15. אני ממש זוכרת את התמונה מהקטלוג ואת ההליכה לחנות והגאווה על הרכישה מכספי העבודה".

על מה בחיים לא היית משלמת?
"לא אלבש ובטח לא אשלם על בגדים מפרווה. זאת תעשייה שצריכה לעבור מהעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully