וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 גוונים, אינסוף אפשרויות: הבאלם החדש של MAC שכולם מדברים עליו

בשיתוף MAC

27.8.2024 / 10:44

מותג האיפור MAC עם בשורה מרעננת: באלם שפתיים וסומק מהפכניים מבטיחים מראה קורן ללא מאמץ. כל הפרטים

בווידאו: המוצרים החדשים בסדרת GLOW PLAY של מותג האיפור הבינלאומי MAC/יח"צ

מותג האיפור הבינלאומי MAC מביא לנו בשורה מרעננת עם השקת שני מוצרים חדשים בסדרת GLOW PLAY האייקונית שלו. הפעם, המותג מזמין אותנו לחגוג את הצבע והזוהר עם באלם שפתיים מתחדש וסומק קרמי חדשני. כדי לחשוף את המוצרים החדשים בסטייל, הקים המותג תא צילום מיוחד וממותג בקניון בתל אביב, המאפשר למבקרים להתנסות במוצרים ולהעלות תמונות לרשתות החברתיות.

המוצרים החדשים בסדרת GLOW PLAY של מותג האיפור הבינלאומי MAC. יח"צ,
המוצרים החדשים בסדרת GLOW PLAY של מותג האיפור הבינלאומי MAC/יח"צ

MAC Glow Play Tendertalk Lip Balm: מהפכה בעולם באלם השפתיים

MAC מוכיחה שבאלם שפתיים לא חייב להיות משעמם. ה-Glow Play Tendertalk Lip Balm החדש מגיע עם טכנולוגיית pH ייחודית המתאימה את גוון השפתון לשפתיים שלכן. הפורמולה המיוחדת מכילה 91% רכיבים ממקור טבעי, כולל שמן זרעי חוחובה וחמניות, וחמאת שיאה לשמירה על לחות והזנה לאורך זמן.

הבאלם החדש מגיע ב-9 גוונים מרהיבים, החל מורוד בייבי ועד סגול פירות יער. המוצר מתהדר בפורמולה נקייה, ללא פרבנים, פרפין, שמן מינרלי ומרכיבים מן החי, ואף האריזה שלו ידידותית לסביבה ומיוצרת מחומרים הניתנים למחזור.

המוצרים החדשים בסדרת GLOW PLAY של מותג האיפור הבינלאומי MAC. יח"צ,
המוצרים החדשים בסדרת GLOW PLAY של מותג האיפור הבינלאומי MAC/יח"צ

Glow Play Cushiony Blush: סומק שהוא יותר מסתם צבע

הסומק החדש של MAC הוא שדרוג מרשים לסדרת Glow Play Blush. מדובר בסומק קרמי וגמיש המעניק הסמקה טבעית ומראה בריא וזוהר. הפורמולה הקלילה מועשרת בויטמין E, שמן חוחובה ושמן זרעי ענבים, המטפחים את העור ושומרים על לחותו לאורך היום.

הסומק מגיע ב-12 גוונים מגוונים, מבז' זהוב ועד בורגונדי אדמדם עז, ומתאים לשימוש גם על השפתיים. הפורמולה הנקייה אינה מכילה פרבנים, שמן מינרלי, אתנול, בישום או מרכיבים מן החי, ואריזת הקומפקט מכילה כ-43% פלסטיק ממוחזר.

חוויית השקה ייחודית בקניון תל אביבי

כדי לחגוג את ההשקה המרגשת, ב-MAC הקימו תא צילום מיוחד בקניון בתל אביב. המבקרים הצטלמו בתא הממותג ושיתפו את התמונות ברשתות החברתיות תוך תיוג המותג. מדובר היה בהזדמנות ייחודית לחוות את הקסם של המוצרים החדשים ולהיות חלק מחגיגת הצבע והזוהר של MAC.

seperator

עם ההשקה של Glow Play Tendertalk Lip Balm ו-Glow Play Cushiony Blush, MAC מזמינה אותנו לשדרג את שגרת האיפור שלנו ולהוסיף קצת זוהר לחיינו. המוצרים החדשים מציעים לא רק צבע עשיר ומרקם מפנק, אלא גם טיפוח אמיתי לעור. עם הסלוגן "לא צריך מראה כדי להתאפר", MAC מעודדת אותנו להתנסות, ליהנות ולגלות את הצבעוניות שבנו. אז קדימה, הגיע הזמן לזהור - מהשפתיים ועד הלחיים!

בשיתוף MAC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully