וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקרה של ספיר בורגיל, אפשר להגיד תודה על השמלה השלישית

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 11:08

אמש חגגו וחתמו רשמית על אהבתם, יוצאי "האח הגדול", ספיר בורגיל ואברהם אקלום בחתונת ענק. כלה שרצתה דיסני וקיבלה דיסני - שתי שמלות פומפוזיות (על אחת מהן היינו מוותרות בכיף) ושמלת מיני שלישית שתאמה לסגנון היומיומי של בורגיל - ותודה עליה

ספיר בורגיל ואברהם אקלום/שלומי ביטון

אף על פי נוכחותם לא מעט מצקצקים, מרימי גבה ועברייני מקלדת, ספיר בורגיל ואברהם אקלום, יוצאי "האח הגדול" נישאו אמש באירוע ענק של כ-1000 מוזמנים (מטורף). השניים הכירו תחת קורת הגג של הבית המדובר במדינה ומשם השאר היסטוריה. בחודש פברואר האחרון אברהם שלף את היהלום לאחר חצי שנה של היכרות ומגורים משותפים ואמש הפכו רשמית למשפחה.

הכלה המרוגשת בחרה בשלוש שמלות כלה - שתיים ארוכות ואחת קצרה, בעיצובה של ג'ולי וינו, מעצבת שמלות כלה הידועה כאחת שיודעת לקלוע לטעם הקלאסי בגזרות טיימלס ומנגד, להביא טוויסט לא שגרתי לדורשות בכך. "מאז שאני ילדה דמיינתי ששמלת הכלה שלי תהיה שמלה ארוכה, עם שובל ארוך כמו של נסיכת דיסני. ג'ולי הצליחה לקרוא את המחשבות שלי בצורה מדויקת ולהגשים לי חלום", סיפרה בורגיל על תהליך בחירת השמלה הראשונה.

ספיר בורגיל ואברהם אקלום מתחתנים. שלומי ביטון,
מזל טוב חמודים/שלומי ביטון

דיסני ביקשה ודיסני קיבלה במלוא תפארתו. שמלת המפגש וזו שנכנסה איתה לחופה אופיינה במחוך סטרפלס מחודד בקצוות צידי החזה, צמוד וחלק עם שרוכי קשירה אחוריים, הנפגש עם חלק תחתון מתרחב ונשפך לכדי שובך ארוך, אטום ונסיכותי. יש שיגידו מעט פומפוזי (חכו שנגיע לשמלה השנייה) ואובר בד עקב העליונית התפוחה שהתווספה לסיפור ונחתה על זרועותיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ספיר בורגיל בשמלת כלה בעיצובה של ג'ולי וינו. עדי אורני,
דיסני איט איז/עדי אורני

בפינת הגלאם הבחירה הכמעט מובנת מאליה - על עיצוב השיער שהחל בתסרוקת אסופה עם שני שוונצים עבים ויפים בפרונט פקד הבסטי שבילה איתה לא מעט בבית האח, ליאל קוצרי. בחלקת האיפור, המאפרת דורין אונגר, בפלטת צבעים נייטרלית בלי הפתעות מיותרות. לא נשכח לציין את בחירת הבלינג בלינג שבלטו במיוחד - שרשרת מעוטרת אבני חן מנצנצים עם תליון בצורת טיפה, שתאמו לזוג עגילים דומים מבית דניאל אדרי תכשיטים.

ספיר בורגיל בשמלת כלה בעיצובה של ג'ולי וינו. עדי אורני,
שמלה שנייה לערב הגדול/עדי אורני

שמלה שנייה שאם זה היה תלוי בנו ככל הנראה לגמרי היינו מוותרות עליה. א', כי שתי שמלות זה מעל ומעבר. ב' לא הבנו את הבחירה. כשאמרנו טוויסט בנוגע לעיצוביה של וינו לזה התכוונו. מדובר בשמלת מקסי בתוספת שסע עמוק במיוחד, שנתן הצצה רחבה לרגליי הכלה ולזוג עקבים גבוהים במיוחד בגוון ניוד עם פתח בחזית. שמלת קצפת מהודרת בבד חצי שקוף ולא לגמרי לבן, כתפיות ספגטי דקיקות שחברו אל חלק עליון עם קאפים מעוגלים ונמשכו לכדי חצאית דרמטית מדי ומלאת אלמנטים מסולסלים על ידי מלמלות עד הרצפה.

ספיר בורגיל בשמלת כלה בעיצובה של ג'ולי וינו. עדי אורני,
קצת יותר מדי/עדי אורני

"ביקשתי מג'ולי משהו אחר. שהצבע יהיה בהיר אבל לא לבן שלג כמו שמלת כלה קלאסית. שיהיה לי נוח להסתובב בה, לנשום בתוכה ולרקוד איתה. לא יכולתי לבקש תוצאה מדויקת יותר. המשפט את יפה כשנוח לך מתאים בדיוק לשמלה הזאת שנפתרה באופן מושלם עבורי", הוסיפה ספיר בנוגע לבחירה השנייה שלה.

ספיר בורגיל ואברהם אקלום מתחתנים. אור גפן,
פאן במקסימום/אור גפן
ספיר בורגיל ואברהם אקלום מתחתנים. מסך אינסטגרם, צילום מסך
תודה על זה/צילום מסך, מסך אינסטגרם

לסיום הערב, לחלק הכי פאן ו/או מעייף שכלל בין היתר טקס חינה אתיופי מסורתי וכיפי פלאס הופעה של ששון שאולוב, בחרה בורגיל בשמלמלת מיני מדויקת שתאמה הרבה יותר לסגנון היומיומי שלה. שמלת כתפיות צמודה עם חצאית בסיומת מרובעת וקצת יותר משוחררת, מעוטרת כולה ברקמת נוספת מקושטת פאייטים שנצנצו מרחוק ובעצמות אורכיות על גביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully