וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונסילר המריבה של הדר ואמילי: איפה תוכלו לרכוש אותו?

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 10:02

הביף בין שתי הבסטיז בתוך בית "האח הגדול" ממשיך לפמפם, עד לרמת עימות על קונסילר: "גם עם אלף קונסילרים זה לא יטשטש את זה שאת בחורה מגעילה", אאוץ'. מוצר האיפור שהדר הגדירה כ"היחיד שיכול לעזור", עבור החצ'קון במצח. ואנחנו רק שאלה - מאיפה הוא? איתרנו לכן אותו

הדר ואמילי רבות על קונסילר באח הגדול. מסך רשת 13, צילום מסך
"גם עם אלף קונסילרים זה לא יטשטש את זה שאת בחורה מגעילה"/צילום מסך, מסך רשת 13

דברים רבים יכולים להפריד בין שתי חברות טובות, קונסילר הוא לא אחד מהם. לצערנו, לא זה המקרה בביף בין הדר שירי ואמילי קופר בתוך בית "האח הגדול", שפתחו אתמול את משדר ההדחה בוויכוח סוער על מוצר הביוטי הכי נחוץ בתיק האיפור.

קצת רקע למי שלא בלופ - היה ריב מקדים, להדר יש חצ'קון באמצע המצח שכבר כמה שבועות שהיא מנסה להסתיר, "כשאת רואה אותי רואה את החצ'קון?", מוטרדת ושואלת את דיירי הבית. במקביל, עינב הצלע השלישית של החבו הודחה בשבת האחרונה והשאירה מאחוריה ירושה קטנה לבסטיז - קונסילר, שבעצמה קיבלה מקרן אוזן (הדיירת בכניסה השנייה). לאחר כמה ימים בהן הדר ואמילי בברוגז, הדר שואלת בשיא הנימוס את אמילי איפה הקונסילר של עינב. לאחר התחמקות שלא צלחה, החל העימות על הקונסילר שהגיע לרמות חדשות בין השתיים, בו אמילי סירבה לתת להדר להשתמש בו: "גם עם אלף קונסילרים זה לא יטשטש את זה שאת בחורה מגעילה", השיבה לה הדר, אאוץ'.

ובכן, להיות רכושנית כלפי מוצרי האיפור שלך זה לגיטימי, בטח בבית סגור. אבל לשלול מאישה אמצעי להסתרת חצ'קון זה אכזרי. אישה לאישה מלכה? אז פחות. צוות מערכת וואלה אופנה יצא לתחקיר לילי קטן על מנת לבדוק עבורכן הקוראות הנאמנות, של איזו חברה הקונסילר המדובר? האחד שהדר תיארה כ"היחיד שיכול לעזור כי הוא ממש טוב, הוא מסתיר, הוא מחביא".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
הדר ואמילי רבות על קונסילר באח הגדול. מסך רשת 13, צילום מסך
"הוא ממש טוב": בכי מר על החצ'קון, הקונסילר והבסטי/צילום מסך, מסך רשת 13

מדובר ב-INFAILLIBLE קונסילר 330 של לוריאל פריז. סדרה שהשיקה המותג בת 12 גווני עור שונים, בעלות של 68 שקלים בלבד באתר סופר פארם (נמכר גם ברשתות פארם נוספות במחירים דומים). מה כל כך מיוחד בו? מברשת גדולה במיוחד הנותנת מענה לשימושים רבים, בין היתר: הסתרת כהויות מתחת לעיניים, כיסוי פגמים נקודתיים בעור, או לשימוש כמייק-אפ על כל שטח הפנים, עמיד ונותן כיסוי מלא עד 24 שעות והסיומת הכיפית של פורמולה הנמרחת בקלות על העור, לגימור טבעי מושלם.

קונסילר של לוריאל פריז. מסך אתר סופר פארם,
קיבל את הבמה הטובה במדינה/מסך אתר סופר פארם

למען הסר ספק, עינב שרי העלתה אמש לסטורי שלה התכתבות שלה עם אוזן, בה שואלת אותה למי השאירה את המוצר כשהודחה מהבית? וזאת לאחר שהחברות בתוך הבית התווכחו על כך שהוא "של כל הבית". אוזן השיבה כי השאירה אותו לעינב בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully