וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקטית: הטניסאית נאומי אוסקה מעמיסה פפיונים על המגרש

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 12:12

הטניסאית היפנית-אמריקאית הגיעה לאליפות ארה"ב הפתוחה בבחירות לא קונבנציונליות. עולמות הטניס והקולקציות בהשראת המשחק מאוד מפותחות, ויחד עם זאת קיבלנו טעימה שזרקה אותנו חזרה לילדות בנגיעה פרחחית משהו - עם הרבה טול ופפיונים

הטניסאית נאומי אוסקה לובשת נייק, אוגוסט 2024. Mike Stobe, GettyImages
סיפתח ליים/GettyImages, Mike Stobe

רבים מענפי הספורט פותחים את דלתם לבחירות אופנתיות, בטח כשמדובר בעולמות הטניס - תחום בו הביגוד לוקח חלק בלתי נפרד מקולקציות מתחדשות של מותגים שונים. אבל כשהטניסאית היפנית-אמריקאית נאומי אוסקה עלתה על המגרש בניו יורק השבוע, נרשמה השפעה מיידית ברשתות החברתיות כשהתעורר לו שיח בעקבות כמה מהלוקים שלה למשחקים בימים האחרונים.

הספורטאית בת ה-26 התייצבה למשחק הפתיחה שלה בטורניר השנה באליפות ארה"ב הפתוחה, ברצף חצאיות מענייניות וחריגות בנוף הטניסאי. וזאת כאמור למרות שמדובר בתחום מאוד ורסטילי ומלא שפע. אוסקה חברה בשיתוף פעולה עם צוות מותג הספורט נייק והמעצבת היפנית יון אמבוש, שיצרו עבורה שבועות מראש את מדי המשחקים לטורניר הנוכחי.

כל חלק באנסמבל של אוסקה נחשב לייחודי, ממש תכף גם נתעמק באלו שכיכבו עד כה. בעוד שבני דורה - גברים ונשים כאחד - עדיין בוחרים בעיקר בגופיות רגילות בצבעים פשוטים, אוסקה החליטה ללכת על כל הקופה. מטאץ' הליים המרענן בגוון הירוק והזק'טים התואמים לשעות האור ועד חצאיות שחורות מלאות טול למשחקי הערב, כשכל אאוטפיט כולל אלמנטים של פפיונים פצפונים ועד אוברסייז המשתלטים על רוב הפיסים. כשכולם מתחילים ומסתכמים בקו סגנוני פרחחי-פלרטטני ומחזיר אותנו שנים אחורה לשובבות של הגיל הרך.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
הטניסאית נאומי אוסקה לובשת נייק, אוגוסט 2024. Robert Prange, GettyImages
שכבות של מלמלות/GettyImages, Robert Prange

חצאית המורכבת משכבות של מלמלות לימוניות, ששולבו עם גופיה שתאמה לאלמנטים המסלוסלים כשהכתפיות כללו מכפלת דקה מסלוסלת גם כן. בפרונט לוגו הספונסר כמובן, בתוספת סרט מותניים לבן וכובע מצחייה תואם. לוק אחר ירוק לא פחות, כלל חצאית מיני נפוחה המורכבת משכבה עליונה בגוון ירוק בהיר ותחתית שכבות טול לבנות בעיצוב פליסה. בתיאום עם ז'קט לבן ופפיון ענק על הגב, מוטיב הפפיון לא הסתיים שם - אוסקה דאגה לשלב אותו גם בחלק האחורי של הנעליים, כקישוט על גבי האוזניות ותיקי ההתעמלות שהביאה עמה לאצטדיון. כאמור, קוקטי אבל ספורטיבי.

הטניסאית נאומי אוסקה לובשת נייק, אוגוסט 2024. Robert Prange, GettyImages
אוקיי וואו/GettyImages, Robert Prange

הטנסיאת המשיכה ברעיון של להוציא לפועל ולהציג חזון אסתטי ברור מאוד. האאוטפיטים השחורים העניקו תחושה של נגיעת "בגרות" לסיפור ויחד עם זאת טון אלגנטי - כשהפפיונים פגשו את פלטת השחור-לבן. לוק ראשון, ממש בדומה לליים, בחצאית מלמלות עם סרט לבן במותניים ופפיונים קטנים על נעלי הנייק השחורות. מעבר לכובע המצחיה השחור קישטה את ראשה בעיצוב שיער מלא סיכות מעוגלות בצבע לבן.

הטניסאית נאומי אוסקה לובשת נייק, אוגוסט 2024. Robert Prange, GettyImages
הגשה און טופ/GettyImages, Robert Prange
הטניסאית נאומי אוסקה בנעלי נייק, אוגוסט 2024. Luke Hales, GettyImages
הסוד בדיטלס הקטנים/GettyImages, Luke Hales

הלוק השחור הנוסף התסמן כיותר דרמטי, בזכות הפפיון העצום על גבה שהתנוסס בגאווה, לבן, נקי ומהודר. חצאית טול מלאת נפח ועליה שכבה שחורה הכוללת את לוגו הוי המוכר בלבן וז'קט בומבר בגזרה קצרה, כהשלמה מדויקת שלא הסתירה ולו קמצוץ מעיצוב החצאית. "זו אופנה המציעה בריחה מהבגרות, חזרה לתמימות וליופי של הילדות. זהו פתח לעולם פנטזיה שבו אתם יכולים ליצור זהות אידיאלית שאולי לא תתאים לנורמות יומיומיות אבל מרגישה מושלמת במרחב הדמיוני הזה", כתבה המעצבת בחשבון האינסטגרם שלה, לצד תמונות נוספות של השחקנית שליוותה מאחורי הקלעים. והוסיפה: "עיצוב הוא תרגיל של הקשבה ודמיון הסיפור שהספורטאי רוצה לספר. במסע האישי שלהם ואצל נאומי אוסקה לעיתים קרובות, אנחנו רואים אתלטים כחד ממדיים, קשורים לספורט שלהם, אבל אני זוכה לקלף בחזרה את השכבות האלה ולחקור את ההיבטים השונים של מי הם ואיך הם רוצים להציג את עצמם דרך סגנון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully