וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו יוגה, AllSaints ועוד: מותגי האופנה שהצטרפו לשביתה במשק

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 14:38

לאחר כ-8 שעות גם שביתת מותגי האופנה הסתיימה. לאחר שהתחבורה הציבורית, הקניונים, הבנקים והגנים הכריזו אמש כי מחליטים על הצטרפות לשביתה הכללית במשק - כמה ממותגי האופנה הפופולריים לוקחים חלק פעיל ושובתים במטרה לעודד את הציבור לצאת לרחובות. כל הפרטים

אלו יוגה חנות חדשה בקניון עזריאלי מול הים אילת. יח"צ,
מותג האקטיב-וור לוקח חלק בהפגנות/יח"צ

לאחר כ-8 שעות בהם גם רבים ממותגים האופנה שבתו והיו לחלק בהפסקת השגרה, כעת בית הדין לעבודה הורה לסיים את השביתה בשעה 14:30בצהריים. כלומר, נכון לרגע כתיבת שורות אלו המותגים הבאים חזרו לעבודה מלאה.

בהמשך להכרזה אתמול של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, על שביתה כללית במשק היום (ב') החל מהשעה 06:00 בבוקר, פרסמה ההסתדרות את מקומות העבודה שיוחרגו ואת אלה שישבתו. בעקבות אירועי היממה האחרונה מטה משפחות החטופים קרא להשבית את המשק במטרה ללחוץ על הקבינט וראש הממשלה לעצור באופן מיידי את המצב הקיים ולקדם באופן בהול עסקה לשחרור החטופים הנמצאים בשבי החמאס.

מי שעוד הצטרף למחאה היומית, זו קבוצת 911 אופנה בעלת רשת חנויות סטורי, אלו יוגה, סקוץ' אנד סודה והמותג הבריטי AllSaints, שתסגור היום, בכל הארץ, את כל החנויות שבבעלותה על מנת להזדהות עם משפחות החטופים ולעודד את הציבור כולו להתייצב יחד ולהילחם על חזרתם של השבויים. כמו גם בתחום המסחר ייקחו חלק קבוצת פוקס, קבוצת עזריאלי, קניוני עופר.

החנות של המותג אולסיינטס בקניון איילון. אייל טואג,
אולסיינטס הבריטיים מצטרפים לשביתה במשק/אייל טואג

הרשימה המלאה של השובתים בלחיצה כאן.

911 אופנה הוקמה ב-2001 על ידי אורי רייז מתוך חזון לייצג את המותגים המובילים בעולם בפני הקהל המקומי-ישראלי וכיום מפעילה מערך ריטייל המונה כ-30 חנויות בתחומי הלייף סטייל. החברה מייצגת מותגים פורצי דרך בעולמות האופנה האחראית, הערכית והמודעת, ביניהם מותגים בעלי אג'נדה סביבתית שתומכים בקיימות ובאחריות חברתית, סחר הוגן וטבעונות. בין המותגים שהיא מייצגת ומפיצה אפשר למצוא את Scotch & Soda ,Veja, Herschel, Nudie Jeans, Vagabond ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully