וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשלפה מהארכיון: השמלה של אמרטה היא התשובה לצבע הויראלי של הקיץ

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 11:35

אמילי רטאייקאוסקי הגיעה לרד קרפט בפסטיבל ונציה בשמלת וינטג' שכיכבה על המסלולים לפני 20 שנה. מה יש בה? מחשוף עמוק כיאה לדוגמנית העל, פאנלים של סאטן ובד חצי שקוף והגוון הויראלי של העונה: ירוק Brat

אמילי רטאייקאוסקי לובשת גוצ'י וינטג' בפסטיבל ונציה 2024. Elisabetta A. Villa, GettyImages
מעמקי ארכיון גוצ'י/GettyImages, Elisabetta A. Villa

אמילי רטאייקאוסקי (33) נאלצה לחפור בעמקי ארכיון גוצ'י כדי לסובב ראשי ראשים בפסטיבל ונציה. לא שסיבוב ראשים הוא משהו שלא אופיינה לה - ובכל זאת פיס כזה לא מגיע לפתח דלתך כל יום. הדוגמנית סלאש סופרת הגיעה לרד קרפט האיטלקי והשתתפה בהקרנת הבכורה של הסרט "שדה הקרב", כשהיא לובשת שמלת וינטג' של הלייבל האיטלקי בגוון האולטרה ויראלי של הקיץ: ירוק Brat (בתרגום חופשי: "פרחח).

הגוון הספציפי חורך הרשתית בלשון המעטה, צץ לראשונה ונבלע בסצנת הרשתות החברתיות עם צאת האלבום האחרון של הזמרת הבריטית צ'ארלי XCX בחודש יוני, שהציג את גוון הניאון הייחודי שהתנוסס על העטיפה. כעת, חודשיים לאחר מכן הצבע נמצא בכל מקום, כולל השטיח האדום, כשהוא מצליח להשאיר מאחור את פלטת הצבעים הטרנדית שנרשמה בתקופה האחרונה. ובראשה צהוב החמאה המהפנט, הברביקור שהשתלט בחורף האחרון בעקבות מרגו רובי וכמובן הבורדו, שככל הנראה ימשוך את חיי המדף שלו גם בסתיו-חורף הקרוב.

אמילי רטאייקאוסקי לובשת גוצ'י וינטג' בפסטיבל ונציה 2024. GettyImages, GettyImages
פרחחית/GettyImages, GettyImages

באשר לשמלת הג'וצי של אמרטה, מדובר בשמלת פסים ירוקה הכוללת פאנלים מנוגדים עשויים בד שקוף וסאטן ושוליים עם גימור של שורת פרנזים מקולקציית הסתיו 2004 של בית האופנה המוערך, שעוצבה על ידי טום פורד - בזמנו מנהל הקרייאטיב של גוצ'י (1994-2004). במילים אחרות מדובר בפיס בן 20 שנה, המציג קו צוואר צונח לכדי מחשוף חזה עמוק האופייני מאוד לטופ מודל, עם הדגשות שקופות באזור. כשהסתובבה, גבה היה חשוף כמעט לחלוטין, למעט רצועת בד בודדה הממוקמת באמצע עמוד השדרה.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

הסטייליסטית אמה ג'ייד מוריסון הצמודה למלתחתה של אמרטה, המלווה לא מעט מפורסמות בקליקה ההוליוודית, חזתה את הגוון המתקבע גם בעולמות האופנה ובחרה עבורה את פריט הוינטג' המדויק לאירוע הנוצץ. השטיח האדום לא בהכרח משמש בדרך כלל כלי להצגת ניתוח מגמות מובהק, אבל הבחירה של רטאייקובסקי מבהירה שהקיץ ה"פרחחי" רחוק מלהסתיים. כאשר הצבע הפופולרי גדל ב-48% בנפח החיפוש בחודש האחרון והוא כמובן ההפך הגמור ממגמת ה-Demure, מקבילתו הצנועה.

רטאייקאוסקי התאבזרה בתכישיטי יהלומים - בית החזה והצוואר אמנם נשאר ריק ועירום מבלינג בלינג ונתן את המקום הראוי לעיצוב השמלה, אך את אוזניה עיטרו זוג עגילים נתליים וארוכים בצורת עלי כותרת - של מותג היוקרה פסקואלה ברוני. השיער עוצב לכדי גלים ברונטיים, גדולים ורכים שסורקו לצד בתוספת שפתיים ניודיות מבריקות פלאס תוחם כהה וסגירה של איפור עפעפיים בצלליות נחושת.

אמילי רטאייקאוסקי לובשת מיו מיו. אירועי פסטיבל ונציה 2024. Claudio Lavenia, GettyImages
דנים און דנים לדינר עטור סלבריטאים/GettyImages, Claudio Lavenia

מאוחר יותר באותו ערב, אמרטה הופיעה בארוחת ערב של מיו מיו בטוטאל לוק דנים, מתוך קולקציית סתיו 2024 של הלייבל. ז'קט ג'ינס בגזרה קצרה חושפת בטן, לצד מכנסיים תואמים בגזרה נמוכה וכחולה, שוז שפיציות בעלות אבזמים קטנטנים בפרונט, על עקב קטן ואחד מתיקי ה-Matelassé הייחודיים של המותג (כ-2,200 יורו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully