וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל טוב ויפה עד שבראד פיט וג'ורג קלוני פלרטטו איתנו

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 15:45

טוב נו, הם לא באמת פלרטטנו איתנו, אבל זו לגמרי התחושה שקיבלנו מבעד לתמונות המסוקסות מתוך פסטיבל ונציה. לשם הגיע צמד השחקנים לבכורת סרטם המשותף, בליווי נשות חייהם - אמל קלוני והגירלפרנד החדשה-ישנה של פיט. כמו כן, הם חולי צומי ואנחנו כאן כדי לספק את הסחורה

בראד פיט וג'ורג' קלוני בפסטיבל ונציה 2024. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
מימין לשמאל: חתיך מספר 1, חתיך מספר 2/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

פסטיבל הסרטים של ונציה הוא יותר מסתם חגיגת קולנוע אחת גדולה, מדובר באירוע בעל פרופיל גבוה שבו גם האופנה תופסת את מרכז הבמה. מדי שנה, השטיח האדום מתעורר לחיים עם אוסף אאוטפיטים המציבים טרנדים חדשים ומושכים את תשומת ליבם של חובבי אופנה והפאשניסטות ברחבי העולם. מהדורת 2024 של פסטיבל ונציה לא הייתה שונה ואף מספקת במיוחד עד כה, שכן כמה מהגברים המסוגננים ביותר הציגו את בחירות הסטיילינג שלהם במלוא הפאסון ועם ריכוז גבוה של הרבה אבל הרבה טסטוסטרון.

מטוקסידו קלאסי ועד עיצובים עדכניים מותאמים אישיתם, הרד קרפט הוא מפגן של אלגנטיות, כשרון ואישיות - וכשלכל זה מוסיפים את הפלפל של בראד פיט וג'ורג' קלוני, מה טוב. צמד השחקנים הגיעו אמש לפסטיבל מלווים בבנות הזוג, כשהם באים לייצג ולהשיק את הסרט האחרון המשותף Wolfs. הבכורה עצמה נדחתה ביותר מחצי שעה מה שגרם למעריצים הנוכחים להצטופף בניסיון להציץ בפיט וקלוני. כשזוג הקולגות סוף סוף נכנס פנימה, ניתן היה לתאר את זה כמיני חגיגה לעיניים: בעוד השניים מפלרטטים עם הקהל, רוקדים, מתחבקים וניגשים לצידי השטיח כדי לחתום ולצלם כמה סלפיז.

בראד פיט ובת הזוג אינס דה רמון בפסטיבל ונציה 2024. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
הופעת בכורה של דה רמון באירוע שטיח אדום/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

פיט, בן ה-60, סימן את האירוע עם מראה מותאם אישית של לואי ויטון. בלייזר שחור ותחתיו בייסיק שחורה מעט מרושתת שהוסיפה לחספוס הכללי, לצד מכנסיים מחויטים מתרחבים בהשראת שנות ה-70. השחקן לקחו את האנסמבל לשלב הבא בזכות האקססוריז הנבחרים - מגפיים בסיומת מרובעת, כפתור פנינה יחיד על הז'קט ותחת חולצת הרשת נרשמה ערימת שרשראות זהובות. המתלווה, הלוא היא הגירפלנד בשנתיים האחרונות אינס דה רמון, הגיעה בטוטאל לוק לבן. היא סיפקה ניגוד מוחלט לשחור המונוכרומטי של פיט, בשמלת מקסי בעלת כתף אחת עם דיטלס מרופטים וחצאית בסגנון בתולת ים.

ג'ורג' קלוני ואשתו אמל קלוני בפסטיבל ונציה 2024. Dave Benett, GettyImages
מצטרפת לטרנד החמאתי: אמל קלוני ובעלולי/GettyImages, Dave Benett

עוד בוואלה

יותר סטייל ממנה: בראד פיט והחברה בהופעה פומבית נדירה

לכתבה המלאה

מנגד, הקלוני'ז שבלי כל התוספות יכולים בקלות לכבוש כל שטיח, בכל צבע. ג'ורג', הלך על טוקסידו שחור, פפיון קלאסי והוסיף נעלי אוקספורד שחורות. בעוד אמל בינתיים הדגימה איך עושים את זה נכון כשמדובר באחד הגוונים הלוהטים של השנה - צהוב חמאה. בשמלת תחרה צוללת עם חצאית מרופדת בחסות ורסצ'ה, אותה אבזרה עם זוג עגילים ארוכים, עקבים של אקוואזורה ותיק מבית המעצבת היהודיה המנוחה, ג'ודית ליבר.

קצת לפני כן, בהגיעם לונציה נצפו השניים ביאכטה קטנה בחליפות בהירות. פיט ממשיך את קו הפסטל שאימץ מאז הפרידה מאנג'לינה ג'ולי, בחליפת בייבי בלו בגזרת אוברסייז, טי לבנה וסניקרס לבנות. וקלוני בחליפה אפורה ותחתיה מכופתרת לבנה שכפתוריה העליונים נשארו פתוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully