וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה וינטור ניסתה לעקוץ, אבל נעמי קמפבל ייבשה אותה על הבמה

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 16:14

דבר לא הכין את הקהל ההמום בטקס פרסי אופנה בניו יורק לרצף עקיצות חוזרות על הבמה בין אנה וינטור, עורכת העל האייקונית של מגזין 'ווג', לבין הטופ מודל נעמי קמפבל. אפשר להכריז על ביף חדש בתעשיית האופנה? צפו

נעמי קמפבל בטקס פרסי האופנה של הארלם, 2024. Theo Wargo, GettyImages
נעמי קמפבל בוודג' של "על מי את באה חיייםםםםם?"/GettyImages, Theo Wargo

נעמי קמפבל קיבלה את פרס אייקון האופנה בניו יורק, כחלק מטקס השנתי של Harlem's Fashion Row המתקיים השנה בפעם ה-17 וחוגג מעצבים פורצי דרך, אייקוני אופנה משפיעים ואת היצירתיות שמעצבת את עתיד האופנה. מה שהקהל פחות ציפה לו, ואת זה אפשר לשמוע בקריאה ה-"הוווו" המופתעת שלהם הוא רצף העקיצות שנזרקו על הבמה בין דוגמנית העל לעורכת מגזין 'ווג' האגדית, אנה וינטור.

אנה וינטור עורכת מגזין ווג בטקס פרסי האופנה של הארלם, 2024. Dia Dipasupil, GettyImages
עם אנוש לא מתעסקים, אנה וינטור עורכת Vogue/GettyImages, Dia Dipasupil

גברת וינטור (74) הידועה באטיטיוד "קשוח", ישיר, נטול נונסנס או דברי סרק, הייתה זו שהתכבדה להגיש את הפרס הגדול לקמפבל - שהגיעה באיחור. מה שגרם לעורכת הבכירה ככל הנראה לאבד את סבלנותה ובחוסר איפוק להשחיל עקיצה על הבמה. "אני אדם מאוד דייקן, ויש לי הכבוד להציג הערב מישהי שמאחרת לעיתים קרובות", פתחה אנה בהקדמה. והמשיכה בלשבח את הטופ מודל כיוצאת דופן ונועזת: "נעמי היא באמת אחת הנשים הכי חסרות פחד שאני מכירה, תכונה שבאה לידי ביטוי ממש ממש בתחילת הקריירה שלה, כשהיא התחילה לדבר אמת על אי שוויון ואי צדק. וזה היה בתקופה שבה זה לא היה כל כך נפוץ לעשות זאת".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

מיד לאחר מכן העניקה וינטור את הפרס לסמירה נאסר, העורכת הראשית של מגזין 'הארפר'ס בזאר' האמריקאי כדי שתוכל להעניק אותו לקמפבל המאחרת הכרונית. נאסר הציגה שוב הדוגמנית בנאום קצר וכשזו קיבלה סוף סוף את הפרס לידיה ועלתה לבמה לשאת כמה מילים - שם החלה דרמה לא צפויה שבאה לידי ביטוי בעקיצות חוזרות שהובילו לקריאות דרמטיות מהקהל באולם.

"זה כל כך חשוב שאני כאן היום, הכבוד הוא לי להיות כאן בהארלם ודברים מסתדרים כמו שהם אמורים להסתדר", אמרה קמפבל. "זו לא הייתה הבחירה שלי לקבל את 'הגברת השנייה' (אנה וינטור), הייתי מעדיפה את זו (בעודה מצביעה על סמירה נאסר)", אאוץ'. עצם העובדה שקמפבל כינתה את וינטור עורכת העל האייקונית "הגברת השנייה" במעין זלזול משועשע, השאיר את הקהל המום במושבם וגל התגובות ברשתות החברתיות החל לצוף.

סמירה נאסר עורכת מגזין הארפר'ס בזאר האמריקאי, בטקס פרסי האופנה של הארלם, 2024. Dia Dipasupil, GettyImages
נקלעה לסיטואציה, סאמירה נאסר עורכת הארפר'ס בזאר/GettyImages, Dia Dipasupil

הסרטונים מתוך הטקס הופצו, בהם שומעים את הקהל נדהם וחצי מתנשף בסנכרון מושלם לאחר העקיצות של קמפבל לוינטור. משתמש ב-X (טוויטר לשעבר) כתב והתבדח: "זהו, אין יותר הזמנות למט גאלה עבור נעמי" - כזכור וינטור אחראית על גאלת הענק השנתית במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק. וגולשת אחרת כתבה לו בתגובה: "היא כבר הייתה במט 17 פעמים, בשלב הזה אני בטוחה שזה פשוט מרגיש כמו עוד אירוע עבודה בשבילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully