וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלה הוראה להפסיק ללבוש את השמלה הזו לעבודה "כי יש גבר במשרד"

12.9.2024 / 0:14

לינדזי ניקול העלתה פוסט שבו היא שיתפה את השמלה "השנויה במחלוקת" איתה היא נהגה להגיע לעבודה. התגובות היו חלוקות ומעל 2 מיליון צופים וצופות תהו האם היא הולמת או שהבוס שלה סתם שונא נשים

לינזדי ניקול/ItsSoLinz

אישה קיבלה הוראה על ידי המנהל שלה שלא ללבוש יותר שמלה מסויימת לעבודה. בתגובה היא שיתפה תמונה של הבגד "הפוגעני" ברשת ויצרה סערה. לינדזי ניקול, בת 25, המתגוררת בארה"ב, פרסמה את התמונה שהפכה ויראלית של עצמה לובשת את השמלה שהמנהל שלה חשב שהיא לא מתאימה לסביבת עבודה.

"אז המנהל שלי אמר לי 'להתכסות' כי עכשיו יש לנו גבר במשרד", היא כתבה כשהיא מציגה את השמלה הארוכה והפרחונית שלמרות שיש לה מעט מחשוף ושרוולים קצרים היא מגיעה עד מתחת לברך.

לינדזי הוסיפה כי בעבר המשרד היה מלא בנשים לפני שהגבר החדש התחיל לעבוד שם, אך כעת, כשהיה גבר בסביבה, נאמר לה שהיא לא יכולה להמשיך ללבוש את השמלה למשרד - אותה לבשה באופן קבוע מדי כמה ימים כבר יותר מחצי שנה. "אני לובשת את השמלה הזו בערך פעם בשבוע מאז שהתחלתי לעבוד פה בפברואר. מעולם לא הייתה בעיה. קוד הלבוש במשרדי הוא עסקי-קז'ואל. מה לא בסדר עם זה?" היא שאלה. הפוסט שלה צבר בטוויטר יותר מ-2 מיליון צפיות ואלפי תגובות - לפני שהיא מחקה אותו, ככל הנראה כדי לא להסתבך עם הבוס.

זו השמלה

זו השמלה שאמרו לה שאסור לה להגיע איתה לעבודה. @ItsSoLinz, צילום מסך
זו השמלה שאמרו לה שאסור לה להגיע איתה לעבודה/צילום מסך, @ItsSoLinz

השמלה הזו

סבבה לגמרי. מה הבעיה איתה?
באמת יותר מדי חושפנית
2936 משתתפים

לינדזי, שמתארת עת עצמה כצלמת, כותבת ועיתונאית, הוסיפה כי במשרד שבו היא עובדת היו בעבר בעיקר נשים לפני שהחל גיוס של גברים לתפקידים חדשים. למרות שהשמלה הייתה צנועה ולא חושפנית בצורה מוגזמת, התפתח סביבה שיח ער ברשת. היו הרבה אנשים שעמדו לצד העובדת הצעירה והביעו כעס כלפי המנהל שלה. אחד אמר שזו התנהגות "מיזוגנית" מצד הבוס, ואחר הוסיף שלדעתו הבוס שלה הוא איש "מגעיל". אך כמה אנשים טענו כי השמלה באמת לא מתאימה לעבודה מכיוון שהיא מראה יותר מדי מחשוף.

הכל בגלל שהיא שמנה עם חזה גדול?

גם מספר נשים תיארו את תקרית קוד הלבוש כ"מיזוגניה" ושאלו מדוע זו בכלל חובתן של הנשים להתכסות ולא של הגברים להפגין קצת שליטה עצמית. "אני יודעת שהם לא כועסים על שני סנטימטרים של מחשוף", כתבה אחת התומכות. "אם השמלה הזו היא כל כך הסחת דעת עבור אותו עובד גבר, אז אולי הוא צריך להיות זה ששומרים על ההתנהגות שלו".

היו גם נשים רבות שהגיבו ואמרו שהיא נשפטה באופן לא הוגן בגלל גודל החזה שלה. כמו כן, היה ברור שאף אחד לא יכול להסכים מה באמת נחשב לבגד עסקי-יומיומי עבור אישה.

למרבה הצער, השיח ברשת הוסט מהר מאוד מהנושא והחל לעסוק יותר ויותר במבנה גופה של לינדזי.

השיח על הגוף שלה הגיע לממדים כאלה שהיא נאלצה להתייחס לביקורת בפוסט נפרד ב-X (לשעבר טוויטר).

היא כתבה ש"הדבר היחיד שאני אגיד לגבי התגובות לפוסט הזה הוא שזה כל כך מצחיק עבורי שאנשים חושבים שאני כל כך מוטרדת מזה שהם קוראים לי 'שמנה'. אני אכן שמנה! זה עובדה! זה לא פוגע בי! אני צוחקת מכל התגובות האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully