וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקאם! המותג של האחיות שרה וארין פוסטר נוחת לראשונה בארץ

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 17:37

הן שחקניות, יזמיות, פאשניסטות ו"הבנות של..." - אבל החשוב מכל הוא שהן בצד שלנו. האחיות שרה וארין פוסטר לא הפסיקו לפעול למען ההסברה הישראלית ויותר ממתבקש שהמותג FAVORITE DAUGHTER בבעלותן יגיע ארצה. איפה תמצאו אותו ובאילו מחירים? הנה כל מה שאתן צריכות לדעת

האחיות שרה וארין פוסטר למותג FAVORITE DAUGHTER בפקטורי 54/יח"צ

אין יותר משמח מלשמוע על אושיות בינלאומיות שנמצאות בצד שלנו ותומכות בישראל. שתיים מהן אלה האחיות שרה וארין פוסטר, השחקניות האמריקאיות ובנותיו של המפיק המוזיקלי דייוויד פוסטר שהקדישו לא מעט מנתחי המדיה החברתית שלהן למען ההסברה הישראלית לכל מי שרק מעוניין לשמוע (וגם מי שלא). כעת, נרשם חיבוק וירטואלי נוסף לזכות הסיסטרס הבלונדיניות, כשמותג האופנה בבעלותן FAVORITE DAUGHTER נוחת בארץ ומגיע לקולבים המשובחים של פקטורי 54.

האחיות שרה וארין פוסטר FAVORITE DAUGHTER לפקטורי 54. באדיבות המותג,
האחיות שרה וארין פוסטר/באדיבות המותג

המותג מייד-אין לוס אנג'לס נוסד ב-2020 (שיא מגפת הקורונה), לא בדיוק השנה האולטימטיבית להשיק עסקים וזו גם אחת הסיבות לכך שנתפס כסיפור הצלחה יוצא דופן. מהר מאוד הוא הפך לדיבור לוהט בקליקה ההוליוודית ומעבר לה - מג'ניפר אניסטון, קים קרדשיאן, קורטני קוקס, קייט הדסון, קריס ג'נר, אשלי גרהאם ועוד רבות ונכונות. הקו המאפיין את פריטי הקולקציות הוא בסגנון "משהו שהיית גונבת מהארון של אחותך", במילים אחרות הוא בעצם נולד מתוך כוונה אמיתית לחקור ולהבין מה נשים מחפשות, ומתוך רצון לעצב ולייצר את הבגדים שהן עצמן היו רוצות ללבוש. המיקוד הוא על פריטי מפתח במלתחה המהווים בסיס לכל לוק, לצד פריטים עם פרשנות טרנדית עונתית. האחיות מקפידות על עיצובים היוצרים סטייל חסר מאמץ, עם פריטים איכותיים שנותנים מענה ליום ולערב, משתלבים יחד בהרמוניה, ומרכיבים את הארון המושלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כיום הוא נמכר ב-210 חנויות ברחבי ארה"ב וב-30 חנויות בינלאומיות. קולקציית הבכורה שהושקה בדצמבר 2020 התמקדה ביסודות של סריגי אוברסייז, סוודרים מקשמיר, בגדי גוף, ובעיקר במגמה ששלטה בזמנו בתקופת הסגרים נוכח השהייה הממושכת בבית - סווטשירטים וטרנינגים. הפריט המוביל בקולקציה של האחיות היה סווטשירט בגזרת קפוצ'ון המגיע עם צווארון שיכול לשמש כמסכה מאולתרת המסתירה את הפה והאף, הלוק הכי נפוץ באותם ימים. "התחלנו לעבוד על הדגם ומיד הבנו שזה יהיה משהו מיוחד. למרבה הצער, חיינו בתקופה מוזרה בה מסכות היו חלק מהחיים שלנו, ומי ידעה כמה זמן זה עוד הולך להימשך?", סיפרה שרה בראיון על הקולקציה, "התאמצנו לזכור לקחת מסכה בכל פעם שיצאנו החוצה, אז היה נראה לנו חכם לעצב משהו עם מסכה שתמיד תהיה שם".

FAVORITE DAUGHTER לפקטורי 54. באדיבות המותג,
"משהו שהיית גונבת מהארון של אחותך"/באדיבות המותג

מאז תקופת הקורונה התפתח המותג לעולם שלם של חזרה לשגרה, עם לוקים מהבוקר למשרד ועד לדרינק של הערב. אז מה אתן צריכות לדעת? הקולקציה החדשה לסתיו 2024, שנחתה בפקטורי 54 תוצג בקניון רמת אביב ובאתר האונליין בטווח מחירים של 249-1,790 שקלים. ואם זה לא מספיק לעורר בכן התלהבות יתר, את הפריטים המבוקשים מתוכה תוכלו לראות בקרוב על המסך ב-" "Nobody Wants This- סדרה חדשה שכתבה ארין פוסטר וצפויה לעלות בסוף ספטמבר בנטפליקס. זוהי סדרה קומית אותה היא יצרה בהשראת חיי האהבה שלה, ויככבו בה השחקנים קריסטן בל ואדם ברודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully