וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל פוליאקוב עלתה על סאטן ותחרה באור יום - ככה זה נראה

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 17:01

האישה הכי וויילד בתעשיית הבידור המקומית, הלוא היא יעל פוליאקוב, חוזרת בימים הקרובים למסך "מחוברים" בפרקים שתיעדו את חודשי המלחמה האחרונים. הבוקר הושקה התכנית באירוע תל אביבי צנוע, אליו הגיעה הקומיקאית בטוטאל לוק ערב קלאסי ועל זמני. אז מה שיש אור יום בחוץ?

מעיין אדם, מתוך "מחוברים" באדיבות HOT וקודה תקשורת/מתוך מחוברים באדיבות HOT וקודה תקשורת

העונה ה-11 ל"מחוברים-החיים במלחמה" של HOT תיעדה בין היתר את החיים אחרי אסונות המלחמה והטראומה שנותרה במצולמים של העונה החדשה שתחל ב-12.9. הבוקר נערכה השקה לראליטי בנוכחות משתתפי העונה: יעל פוליאקוב שהגיעה עם בן זוגה אלעד, גיא זו-ארץ ששכל את אחיינו עילי ברעם ז"ל בטבח ברעים כשהוא מלווה ביעל בר זוהר ובנם יהלי , זיו קורן, משפחתו ומייה שם אותה תיעד במהלך העונה, מעיין אדם ששכלה את אחותה מפל בשבת הארורה בנובה, אליה התלווה בעלה יובל צלנר, וליהי טולדנו עם משפחתה.

אם יש מישהי שמעלה בנו חיוך (תיאור מעודן לנחירת צחוק) זו יעל פוליאקוב (47), האישה הכי וויילד בתעשיית הבידור המקומית - ככה שחזרתה למסכים שלנו השבוע זו בהחלט בשורה משמחת. השחקנית חסרת הפילטרים הגיעה הבוקר לאיוונט המתוקשר, כשהיא דובקת בסטייל יוקרתי, על זמני על טהרת הפלטה השחורה.

גיא זוארץ, ליהי טולדנו, זיו קורן, יעל פוליאקוב, מעיין אדם בהשקה של "מחוברים" עונה 11 הוט. רפי דלויה, HOT,
גיא זוארץ, ליהי טולדנו, זיו קורן, יעל פוליאקוב, מעיין אדם בהשקה של "מחוברים" עונה 11 הוט/רפי דלויה, HOT

בחירה של ההיי-קלאס במיוחד לאירועי ערב, אבל אנחנו מ-מ-ש לא קטנוניות, מבית המעצבת אולה ג'ונסון (דגם קאיה, כ-5,350 שקלים). גזרה נטולת שרוולים בעיצוב סאטן משי שחור ולוחות טול חצי שקופים שנתנו הצצה עדינה לעור הגוף ועיטרו כמה מהחלקים העליונים של השמלה באפליקציות פרחוניות. בחלק התחתון התנוססה לה מכפלת א-סימטרית וחלקלקה ובאזור האחורי שאינו נראה אמנם בתמונות, ישנן קשירות עדינות על מחשוף גב פתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
יעל פוליאקוב, השקה של "מחוברים" עונה 11 הוט. רפי דלויה, HOT,
יעל פוליאקוב, השקה של "מחוברים" עונה 11 הוט/רפי דלויה, HOT

הסטייליסטית אורית אפרתי ציוותה לה אקססוריז בהתאם לרוח הקלאסית - תיק יד של סן לורן לפקטורי 54 (דגם 'מנהטן', 10,990 שקלים), החובק את טרנד היוקרה השקטה בכך שלא מציג את לוגו המותג למרחקים ובקולי קולות ובסגירה עיצובית של שני טאבים מטאליים בצבע זהוב בפרונט. בגזרת השוז נרשמו סנדלי עקב בעיצוב רצועות של The row ובאקססוריז משקפיי שמש בסגנון הסבנטיז במסגרת טייסים מעוגלת ועדשות צהובות, לצד תכשוט מינימלי של ה.שטרן.

יעל פוליאקוב ובן זוגה אלעד, השקה של "מחוברים" עונה 11 הוט. רפי דלויה, HOT,
יעל פוליאקוב ובן זוגה אלעד, השקה של "מחוברים" עונה 11 הוט/רפי דלויה, HOT

על הגלאם, מעצב השיער אדיר יעקב שסידר תסרוקת פזורה ומעט גלית, בחסות הקארה הארוך (יש מצב שזה האורך המושלם?). ואיפור בידי המאפרת טלי פרץ שהלכה על טון קליל, טבעי, ברוח אירוע בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully