וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתחתונים ושמלה שקופה: השחקנית ההורסת חשפה קצת יותר מדי

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 0:26

למקרה שדאגתן - מלכת הבוהו שיק חזרה. סיינה מילר, מציגה שמלמלה דקיקה בהשראת עולמות ההלבשה התחתונה. היא ניסתה להשתמש בטריק אסטרטגי להסתרת מראה הטופלס שבחרה בעזרת השיער, טריק שבפועל פחות עבד לה. גם קווין קוסטנר נכח ובואו נסכם שאין אקססורי יותר יפה ממנו?

השחקנית סיינה מילר וקווין קוסטנר בפסטיבל ונציה 2024. Ernesto Ruscio, GettyImages
יש שילוב מושלם מזה תגידו?/GettyImages, Ernesto Ruscio

אם תשאלו אותנו את הסטייל של מי היינו רוצות לאמץ, התשובה שלנו הייתה מתחילה ונגמרת באותו השם: סיינה מיילר. אמנם פסטיבל ונציה הסתיים, אבל אנחנו עוד לא נרגענו מהלוק האחרון שהציגה שם על השטיח האדום השחקנית בת ה-42, לצידו של קווין קוסטנר - קישוט יפה ומבורך לא פחות. השניים הגיעו לפרמיירה של הסרט החדש בו יככבו זו לצד זה "אופק: סאגה אמריקאית - פרק 2".

אייקון אופנה, מאמא לוהטת, מלכת הבוהו שיק הנצחי, יו ניים איט, אנחנו הפעם בחרנו לכנות אותה באופן רשמי - נערת 'קלואה' האולטימטיבית. היא החליטה לסגור את רצף הלוקים שקדמו לזה המדובר, בשמלת כתפיות דקיקה מתוך קולקציית סתיו 2024 של בית האופנה הצרפתי כמובן, בהשראת עולמות הלנז'רי וחדר המיטות שהוסיפה טוויסט לא צפוי ללוקיישן ולצלמים הנלהבים.

השחקנית סיינה מילר לובשת קלואה בפסטיבל ונציה 2024. Alessandro Levati, GettyImages
אלוהית/GettyImages, Alessandro Levati

מילר החליקה את הפיגורה הדקיקה אל תוך פיס תחרה לבן, שקוף לחלוטין בתפזורת רקמת פרחים עדינה, שתחתיו בצבצו להם תחתונים לבנים אטומים בכיסוי מלא. לחזייה נגיד שלום ולא להתראות, במקומה, כיסתה את החזה שלה בצורה אסטרטגית בגלי הבלונד הארוכים שלה שנפלו עד גובה המותניים. פעולה שצלחה רוב הזמן - עד שהיא לא, והמצלמות הצליחו לתפוס את השיער בתזוזה ובכך לחשוף את גופה - תקלה שככל הנראה צפתה השחקנית מראש.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
השחקנית סיינה מילר לובשת קלואה בפסטיבל ונציה 2024. Franco Origlia, GettyImages
אופסי, הטופלס נחשף/GettyImages, Franco Origlia

הסטייליסט הארי למברט, שברשימת לקוחותיו נמנים הארי סטיילס, אמה קורין עם הלוקים האחרונים והמשגעים שלה, ג'וליאן מור ועוד, הוא האחראי על הלוק של השחקנית הבריטית-אמריקאית - שלגמרי הכריז כי מלכת הבוהו חזרה. מעל הרכב התחרה וממש כמו על מסלול מותג העל, הוסיפה מילר חגורת זהב בולטת עם הכיתוב Chloe בכתב יד, כמו גם ערימת צמידים נוצצים על פרק כף ידה השמאלית.

האמא הטריה לשניים, השלימה וסיימה את האבזור עם זוג מגפיי עור שחורים בגובה הברכיים בניגוד מושלם לחצאית המקסי השקופה ולאסתטיקה הנינוחה המאופיינת לה. בכל הנוגע לגלאם וביוטי, סיינה הלכה על שפתיים בגוון ניוד לצד צללית כתמתמה ומיקס של סומק בגווני אדמה על הלחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully