וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

170 שקלים בלבד והשמלה של קייט מידלטון אצלכן בארון

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 11:23

הנסיכה מוויילס וחביבת המדור, בישרה אתמול על סיום טיפולי הכימותרפיה בשעה טובה - בעודה מציגה לוק נינוח, טבעי ונטול דאגות בשתי שמלות קיציות (אחת מהן בסייל במחיר לכל כיס) וזוג סניקרס שאתן לגמרי יכולות להשיג בקניון הקרוב לביתכן

הסרטון שעלה אתמול (ב') בדף האינסטגרם הרשמי של הנסיכה מוויילס הזכיר לנו למה אנחנו כל כך מחבבות את קייט מידלטון. קטע וידאו קצר שצולם בביתם הפרטי של המשפחה בנורפולק, בו קייט מידלטון מדבררת את עצמה ומאשרת כי בשעה טובה סיימה את טיפולי הכימותרפיה המונעת, בעקבות מחלת הסרטן שאובחנה אצלה ועליה בישרה בחודש מרץ האחרון לאחר ניתוח בטן מתוכנן.

"מסע הסרטן הוא מורכב, מפחיד ולא צפוי, במיוחד עבור הקרובים אליך. תשעת החודשים האחרונים היו קשים להפליא עבורנו כמשפחה. הזמן הזה הזכיר לי ולוויליאם להיות אסירי תודה על הדברים הפשוטים אך החשובים בחיים, שלעתים קרובות רבים מאיתנו מקבלים כמובן מאליו. פשוט לאהוב ולהיות נאהב", אמרה.

בנוסף לעדכון מצב הבריאות, הסרטון בן שלוש הדקות הציג גם הצצה לסגנון המלכותי הקז'ואלי של קייט בקיץ האחרון, בזמן שנראתה מחויכת ונינוחה לצד הנסיך וויליאם ושלושתם ילדיהם, ג'ורג' (11), שרלוט (9) ולואי (6). המראה הראשון כלל שמלת מידי בוהמיינית של המותג האמריקאי ורוניקה בירד (כ-800 דולרים). פרינט פרחוני בצבעי כחול-לבן, כשההדפס חולש על השרוולים שהגיעו עד גובה המרפק, קו המכפלת כמו גם פסים עיצוביים לאורכה וטור כפתורים בפרונט.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

היא הוסיפה ואבזרה את המראה עם שרשרת תליון פשוטה בצורת מטבע ועליו חריטה של ראשי התיבות של שמות הילדודס, מבית מעצבת התכשיטים הבריטית, דניאלה דרפר (1,750 דולרים). בנוסף, בחרה בזוג עגילי טיפות "אגס" של המותג הלונדוני Kiki McDonough (579 יורו). עקבים ושאר אקססוריז מהודרים יותר יצאו הפעם מהתמונה, והלוק נסגר באחד מזוגות הנעליים הכי טרנדיות של התקופה. סניקרס מבית וג'ה (דומות להן תמצאו באזור ה-600 שקלים ברשת חנויות סטורי בארץ), בסיס לבן ועליו לוגו ה-V מוזהב.

הלוק הנוסף איתו בחרה מידלטון להצטלם, כלל שמלת דנים צנועה שאתרים רבים מדווחים כי נלקח מאתר האונליין Roman - בעלות מבצע של 35 פאונד בלבד (כ-170 שקלים). גזרה מידי המורכבת משרוולים קצרים וקו מותניים הדוק יותר בעזרת חגורת בד המגיעה עם השמלה. גם את הלוק הזה חתמה עם הסניקרס של וג'ה. שיערה הברונטי והמלא נשאר פזור, בסידור טבעי, קליל ולא מתאמץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully