וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאיה גרבר משחזרת את אחד הלוקים הכי אייקונים של סינדי קרופורד

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 10:51

נפו בייביז רבים ורבות מסתובבים בינינו היום, ביניהם קאיה גרבר אחת מוצלחת ויפה במיוחד, שקטפה את כל הגנים המשובחים של אימה. הדוגמנית ובתה של סינדי קרופורד האגדית השתעשעה לאחרונה על הרד קרפט ושחזרה את אחד הלוקים הכי אייקונים של אימה - כמעט 31 שנה אחרי

קאיה גרבר בפסטיבל טורונטו 2024. Sonia Recchia, GettyImages
מחווה יפה לאימוש דוגמנית העל בחסות קאיה גרבר/GettyImages, Sonia Recchia

גם כשהיא בשיא הפשטות שלה, אין ספק שקאיה גרבר קיבלה את הגנים המשובחים של אימה, הטופ מודל סינדי קרופורד - בנגיעת גלאם או בלעדיה, הדמיון בין השתיים מטורף ומטריף ובולט ללא כל מאמץ. אבל כשגרבר מחליטה ללכת על השטיח האדום בקריצה ללוק האייקוני של סינדי - זה כבר שווה התייחסות אחרת לגמרי.

ההומאז' המתוק הגיע תחת כובעו של פסטיבל טורונטו שסיפק לנו במהלך שבוע שעבר כמה רגעים נוצצים על הרד קרפט. הפעם, בהקרנת הבכורה של הסרט shell, במהלך פסטיבל הסרטים הבינאלומי לשנת 2024, כשקאיה גרבר מגיעה לבושה בטוטאל לוק לבן. את משימת הסטיילינג קיבלה מולי דיקסון, הסטייליסטית של הכוכבות (דש לסידני סוויני ובלה חדיד) שבחרה עבורה את שמלת ה"תחבושות" המפורסמת. פיס צמוד שנלבש על ידי אושיות רבות במהלך שנות ה-90, כולל אימוש סינדי בטקס פרסי האוסקר לשנת 1993 כשצעדה על הרד קרפט לצד בעלולי דאז, ריצ'רד גיר.

ריצ'רד גיר וסינדי קרופורד בטקס האוסקר 1993. Brenda Chase, GettyImages
ריצ'רד גיר וסינדי קרופורד בטקס האוסקר 1993/GettyImages, Brenda Chase

שמלת המקסי הלבנה בעיצוב המותג Hervé Léger בהובלתה של המעצבת מישל אוקס, הייתה שחזור מדויק לזו של דוגמנית העל בניינטיז. היא נתפרה לגרבר בהתאמה אישית בגזרה מחמיאה וצמודה, כללה קאפים מעוגלים בבליטה מעודנת בחזה, כתפיות רצועות חלקות ועיצוב פסים רוחבי שהעניק את אפקט האישה ה"חבושה".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

"קאיה שלחה לי לוח השראה וזה היה אחד הרפרנסים שלה", סיפרה דיקסון הסטייליסטית של גרבר, ל"ווג". בזמנו קרופורד סירקה את שערה בחצי קוקו מרושל וגלי בעיצוב מלא נפח, כמעט 31 שנה מאוחר יותר עיצבה בתה את שיערה הברונטי והזוהר בתלתלים רפויים פזורים, מסורקים לצד עם המון נפח. בינתיים, שאר הגלאם שלה נע על הצללית הנייטרלית וכלל שפה ורודה, סומק שהבליט את עצמות הלחיים, ריסים דרמטיים וגבות רכות ועבות שמסגרו את כל תוי פניה בדיוק מעורר קנאה.

בגזרה האקססוריז היא הלכה על גרסה עדכנית יותר של זוג העקבים שנעלה אמה על השטיח - נעלי ג'ימי צ'ו (כ-887 דולרים) מחודדות בצבע לבן. החיבור לקרופורד לא נגמר שם, גרבר חפרה בארכיון התכשיטים המרשים של אמה, וליקטה לכוחותיה תכשיטי וינטג' מהאוסף האישי שלה - זוג עגילים נתליים בצורות מלבניות ממסוגרות יהלומים ושרשרת טניס בהתאמה, בתוספת שעון אומגה וינטג' על פרק כף ידה הימנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully