וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למחשוף כזה לא ציפינו מלירון ויצמן. אבל יש הערה אחת קטנה

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 12:07

מדובר באחד הלוקים האחרונים שנראה על לירון ויצמן לעונת "האח הגדול", ממש רגע לפני הגמר המצופה. את משדר ההדחה במוצ"ש האחרון פתחה המנחה במחשוף לא צפוי, על שמלמלת מיני מעוצבת בקטיפה עשירה ושחורה. אז עם כל הכבוד (ויש כבוד) איפה כן יש מקום להשתדלות?

לירון ויצמן, האח הגדול 2024. יח"צ,
אי אפשר לטעות עם שמלה שחורה קטנה/יח"צ

שלבי הסיום של עונת האח הגדול 2024 כבר כאן, הפרקים הולכים ונהיים פחות דרמטיים וכך גם השידורים, עד שמגיעה המנחה וטורפת את הקלפים בעוד מוצ"ש תמים. לאורך העונה האחרונה, לירון ויצמן, בעזרתה של הסטייליסטית הצמודה שירן מניה, דגלה בעיקר באאוטפיטים על הפלטה השחורה להבדיל מעונות קודמות. גזרות וארכים שונים, שרוב הזמן החמיאו למנחה הותיקה וכך גם עשתה אמש במשדר ההדחה.
21:30 בערב ולפנינו על המסך הקטן הפתעה בחסות מחשוף עגול ולא צפוי על שמלמלת המיני של ויצמן. מדובר בפיס מתוך קולקציית סתיו-חורף 2024 של המעצב הבריטי דייוויד קומה (7,200 שקלים באתר הבית של המותג) שנלקחה היישר מהקולבים היוקרתיים להשכרה שלdresscode by romy . קטיפה שחורה העוטפת גזרה צמודה, השוקעת כאמור באזור קו הצוואר בצורת גל קעור, עם תוספת טול שמנת חצי שקוף - שנותן תמיכה מספקת ומחזיק שם את כל מה שצריך.

לירון ויצמן, האח הגדול 2024. יח"צ,
מהאחרונים לעונה זו/יח"צ

אזור הכתפיים מעוצב בכתפיות שמוטות ועבות שהוסיפו נופך של דרמטיות מבורכת - מה שנקרא, מנה מצוינת של 'שמלה שחורה קטנה' שאין איתה מקום לטעויות, פלאס סגירת רוכסן אחורית. הגוון השחור הבליט את האיפור העדין של המאפרת דנה כפיר, שלוקחת חלק מצוות הביוטי הקבוע של לירון, בתוספת שיער פזור וגלי בסירוק טבעי ונינוח בידי אדיר יעקב.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

מה כן בלט מבעד למסך? נתחיל בגילוי נאות: כותבת שורות אלה נשרפת בשמש ואף נמנעת ממנה, לכן אין לה זכות לצייץ מילה על נגיעת שיזוף מינימלית של אחרות. עם זאת, בשביל מה אנחנו כאן? הקטיפה השחורה והעשירה שהחמיאה לויצמן, גם זיכתה אותה בקונטרסט בוהק במיוחד מבעד למסך - שהתזה קלה נוספת של פיגמנט ברונזה לא הייתה מזיקה כאן.

את חלקת האקססוריז תפסו תכשיטים מנצנצנים בחסות המעצבת מיכל אלר - שתי שרשראות טניס בארכים שונים, בתוספת זוג עגילים נתליים ויפים. שמלת מיני כזו דורשת הנעלה מתאימה, ולפיכך עלתה לירון על סנדלי רצועות על עקב. העוקבים דאגו להרים לאחד הלוקים האחרונים של המנחה לעונה זו, עם זאת יש את אלה שפחות התחברו לקונספט: "השמלה בחלק העליון לא החמיאה לך סורי", כתבה אחת העוקבות בפוסט שעלה לעמוד האינסטה האישי שלה, בעוד בת משפחה החמיאה מחמאה כפולה: "כמה קרני דומה לך" (קרני, בתה של לירון). לה השיבה בחזרה: "המחמאה הכי טובה בעולם". וואלה צודקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully