וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיבלתי פלאשבק לילדות שלי": דנה פרידר משיקה לראשונה מותג חדש

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 12:49

דנה פרידר נכנסת לראשונה לעולם האופנה ומשיקה מותג חדש בשם FREEDÈR. בליין חדש הכולל 25 פיסים המשלבים בין נוחות מסוגננת וחופש תנועה, המבוסס על החיבור ואהבתה של פרידר לעולמות הריקוד והספורט בקריצה לילדותה בניינטיז

דנה פרידר למותג החדש שלה FREEDÈR. שי פרנקו,
"קיבלתי פלאשבק לילדות שלי כשהייתי גונבת לאחים שלי את מכנסיי הכדורסל"/שי פרנקו

"לפני שנה חזרתי לסטודיו לרקוד ומצאתי את עצמי בוהה בבגדים שהיו על הרקדניות סביבי. בירור מהיר וחיפוש הובילו אותי לגלות שהבגדים שהן לבשו כדי לרקוד היפ הופ היו מקולקציות של הגברים או שהוזמנו מחו"ל. קיבלתי פלאשבק לילדות שלי כשהייתי גונבת לאחים שלי את מכנסיי הכדורסל שלהם", פותחת דנה פרידר על כיוון ההשראה למותג החדש שלה FREEDÈR, בהמשך לאהבתה הגדולה לריקוד.

דנה פרידר למותג החדש שלה FREEDÈR. שי פרנקו,
פריטי יוניסקס ייחודיים/שי פרנקו

"נזכרתי בבגדי גוף רכים ורומנטיים שהייתי רואה על הרקדניות בכל סטודיו שאי פעם רקדתי בו והחלטתי שאם אני לא מוצאת את הבגדים האלו, אני הולכת לייצר כאלה בארץ. וכך מזוג מכנסיים אחד נולדה לה קולקציה ראשונה של 25 פריטים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
המותג החדש של דנה פרידר FREEDÈR. שי פרנקו,
בגדי גוף רכים ורומנטיים/שי פרנקו

השחקנית והרקדנית מזמן הפכה לאחת אושיות האופנה הבולטות בתעשייה הישראלית וזה היה רק עניין של זמן עד שתשיק מותג משלה. היום, לראשונה, מבשרת לאחר מספר טיזרים לא מבוטל באינסטוש האישי שלה, על מותג האופנה בעיצובה שיימכר אונליין בלבד (החל משישי הקרוב, 20.9) ויציע קולקציה מרעננת בייצור מקומי-ישראלי. בליין המבוסס על אופנת ספורט-קז'ואל עם נגיעות סטריט סטייל לנשים ונערות, ומציעה מספר דגמי יוניסקס המתאימים גם לגברים ונערים.

המותג החדש של דנה פרידר FREEDÈR. שי פרנקו,
אופנת ספורט-קז'ואל עם נגיעות סטריט סטייל/שי פרנקו

"האהבה שלי לבגדי קז'ואל נוחים מגיעה מהבית. שנים של ריקוד, ספורט וכל פעילות אפשרית הובילו למותג שמחבר את כל העולמות האלו ואת הילדות שלי בניינטיז עם הסטייל של היום". כאמור, בייצור כחול-לבן רצון לייחס חשיבות למקורות הישראליים, תוך שימוש בבדים איכותיים. "מצאתי את עצמי יוצאת לעבודה קדחתנית להקמת המותג. בחצי שנה האחרונה ביליתי במחסני בדים, תדמיתנים שגוזרים את הויז'ן שלי לגזרות, פיתוחים, שינויים, הדמיות, פגישות, דיגיטל שיווק וסושיאל כדי להגשים את החלום שלי בצורה המדויקת ביותר"", מוסיפה.

המותג החדש של דנה פרידר FREEDÈR. שי פרנקו,
החל משישי הקרוב (20.8) במכירת אונליין בלבד/שי פרנקו

אז מה תמצאו בקו החדש של דנה? חולצות אוברסייז עשויות 100% כותנה שאי אפשר להתעלם מהן, מכנסי כדורסל מבדי רשת בעיצוב נשי ומחמיא, בגדי אקטיב בעיצוב חדשני וטרנינגים רחבים מבדים התואמים את האקלים הישראלי. לצד הבגדים, המותג מציע אקססוריז להשלמת הלוק המנצח: כובעי קסקט, חותלות, גרביים וסרטי ראש. טווח המידות נע בין XS-XL , טווח המחירים: 80-520 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully