וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשעושר פוגש אופי: בחרנו בפינצטה בשמי בוטיק מומלצים לגבר

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 9:51

הם יוקרתיים, מסובבי ראשים ונשארים לאורך המון זמן - ריכזנו עבורך את הניחוחות הייחודיים והאלגנטיים שיבדילו אותך מכל שאר הגברים (ובכלל) בשולחן החג הקרוב, כאלה שיגרמו לכולם להודות על סידור ההושבה. על כמה מהם אפשר לגמרי להכריז כהתמכרות מוצדקת

בחירת בושם חזק ואיכותי לגבר היא בהחלט אתגר, במיוחד כשמדובר בבשמים שמחזיקים לאורך זמן ומותירים רושם חיובי. ככל שאחוז שמן הבושם גבוה יותר, כך גם עמידותו והנוכחות שלו מורגשת יותר. יש לשים לב לבשמים שלא רק יתאימו לטעם האישי שלנו, אלא גם יקבלו פידבקים טובים מהסביבה.

בשמים חזקים יכולים להיות מדהימים על עור מסוים, אך על עור אחר הם עלולים להיות חדים מדי או אפילו לא נעימים. לכן, חשוב לבדוק איך הבושם מתעדן ומתפתח על העור במהלך היום. לפעמים, בחירת ניחוח שמתאים למי שאנחנו ולא רק למה שנחשב חזק ודומיננטי, עשויה להביא לתוצאות טובות יותר.

ישנם אנשים שמעדיפים ניחוחות כבדים ועוצמתיים כמו בשמי פצ'ולי או עץ, בעוד אחרים נמשכים לניחוחות קלילים ורעננים עם תווים פרחוניים או הדריים. כשבוחרים בושם, כדאי גם להתחשב באירוע או בהקשר שבו נשתמש בו - בושם חזק יכול להיות מצוין לאירועים רשמיים או לשעות ערב, בעוד שניחוח קליל יותר מתאים ליום יום. בנוסף, כדאי לנסות מספר בשמים שונים בעונות שונות של השנה, כי מזג האוויר בהחלט משפיע על איך הבושם נספג על העור ועל עמידותו לאורך זמן.

בשמי בוטיק יוקרתיים הפכו למבוקשים מאוד בשנים האחרונות, כשהם מציעים חוויית ריח ייחודית ואישית יותר בהשוואה לבשמים מסחריים ידועים. מדובר ביצירות אומנות של ממש, שבהן כל ניחוח נוצר בקפידה, תוך שימוש ברכיבים איכותיים וטבעיים יותר ככל הניתן. מותגי בוטיק רבים הבינו שהדרך לשווק את עצמם היא לא רק דרך הניחוח עצמו, והחלו לשים דגש על סיפור או השראה מאחורי כל ניחוח - מה שהופך את השימוש בבושם לחוויה רגשית ומלאת משמעות.

הבשמים האלה, לרוב, לא מיוצרים בכמויות גדולות וחלקם מתויגים תחת מהדורות מוגבלות, מה שמקנה להם תחושת ייחודיות ונדירות. הם מתאימים למי שמחפש להתרחק מניחוחות המיינסטרים ולהתחבר לניחוחות אישיים יותר, כאלה שמשקפים את האופי והסגנון של האדם שמשתמש בהם. בשמי בוטיק יוקרתיים רבים מציעים גם שירותי התאמה אישית, שבהם ניתן ליצור ניחוח מותאם אישית לחלוטין, מה שהופך את הבושם לחתימה פרסונלית ובלתי נשכחת.

ואם נסכם לעת עתה, הנה כמה דוגמאות לניחוחות עוצמתיים במיוחד של בשמי בוטיק יוקרתיים, כאלה שיגרמו לסובבים אתכם בשולחן החג לשמוח על סידור הישיבה ולחשוב פעמיים לפני רכישת הבושם הבא:

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

‏ HACIVAT X מבית NISHANA

בושם לגבר NISHANE קולקציית HACIVAT. יח"צ,
לאלה המעוניינים לסובב ראשים, אפים וכל מה שבא ליד/יח"צ

הגרסה החדשה ללהיט העולמי HACIVAT מתוך קולקציית העשור של המותג הידוע והיוקרתי לבשמי נישה. טוב, לא בדיוק תכירו, התכוונו ל"תתחילו להתאהב וגם לשלם על זה בהתאם". הניחוח הספציפי הזה משדר אלגנטיות וחגיגה אמיתית של החיים. לחוקרי הבשמים למיניהם נוכל לציין שמדובר בשילוב תווים מעוררים של אננס וברגמוט מגובים בתווי עץ. לאלה שאותם לא מעניין התווים, אלא מעוניינים לסובב אפים, נציין שהניחוח פשוט חדשני - כזה שלא מריחים על כל אחד, אבל גם אחד כזה שנחוץ על מדף הבשמים של כולנו ותודה רבה למי שיצר אותו, הבשם הצרפתי ג'וליאן רסקווינט.

מחיר: 1,400 ש"ח ל-100 מ"ל.
ניתן להשיג באתר ובחנויות הבוטיק BEYONDSKIN בקניון רמת אביב ובקניון הזהב, ראשל"צ.

TOM FORD - נרולי פורטופינו

בושם לגבר טום פורד. יח"צ,
מי ביקש ריביירה איטלקית ולא קיבל?/יח"צ

Neroli Portofino מבית טום פורד הוא הבושם המושלם לקיץ, לסתיו ובכלל. ניחוח שמתאים גם לגבר וגם לאישה, בייחוד לאוהבי ניחוחות קלילים, לא כבדים אך עוצמתיים ויוקרתיים. הבושם לוכד את ניחוחות הבריזות הקרירות, המים הצלולים והמבעבעים והצמחייה העשירה של הריביירה האיטלקית. הבושם הושק בשנת 2011 והפך לשם דבר בעולם בשמי היוקרה, כשבבסיס עומד שמן נרולי, שמגיע מפרחי עץ התפוז המריר ומעניק תחושת ניקיון ורעננות מתמשכת, מה שהופך את הבושם למושלם. הניחוח מעולה לאירועים רשמיים וגם ללבוש יום-יומי, כי הוא משדר אלגנטיות אבל כאמור, קליל ולא מכביד.

מחיר: 995 ש"ח ל-50 מ"ל.
ניתן להשיג באתר ובחנויות פקטורי 54, אמור, ביונד סקין, גלאם 42 וסופר פארם כיכר ציון.

CASAMORATI LEVAR DEL SOLE

בושם לגבר CASAMORATI Levar del sole. יח"צ,
בין הבולטים בעולמות בשמי היוקרה/יח"צ

מותג בשמי הבוטיק והנישה האיטלקי CASAMORATI ידוע כאחד הבולטים בעולם בשמי היוקרה. הבושם החדש והיוקרתי שהושק לאחרונה הוא לא פחות ממדהים, עם ניחוח יוניסקס שנשאר לאורך זמן רב. הניחוח פירותי, פרחוני וחושני לנשים וגברים כאחד ומכיל ריכוז EDP גבוה מה שאומר שיש בו כמות גדולה יותר של תמציות ושמנים, כך שעמידותם גבוהה מהרגיל.

מחיר: 1,080 ש"ח ל-100 מ"ל.
ניתן להשיג באתר ורשת BEYONDSKIN, רשת אפריל, באונליין לילית קוסמטיקס, סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

JO MALONE LONDON

בושם לגבר ג'ו מלון. טום הארדי,
לחובבי ניחוחות עמוקים, אבל לא כבדים/טום הארדי

‏Cypress & Grapevine Cologne Intense מבית ג'ו מלון לונדון הוא ניחוח עצי וארומטי מרענן, ייחודי ונועז שמעניק תחושה טבעית ואלגנטית. מתאים למי שאוהב ניחוחות עמוקים אך עם תחושת רעננות טבעית ולא כבדה.

מחיר: 750 ש"ח ל-100 מ"ל.
ניתן להשיג בחנויות ג'ו מלון לונדון ובאתר האונליין.

MAISON CRIVELLI

בושם לגבר מייזון קריוולי. יח"צ,
ניחוח עסיסי של אוד מתובל היטב, בהבטחה לעמידות לאורך זמן/יח"צ

למותג בשמי היוקרה מייזון קריוולי יש ניחוח שהתחברתי אליו מאוד, בעיקר כי הוא בעל ניחוח משכר. אוד מרקוז'ה הוא ניחוח עסיסי של אוד מתובל היטב - ריכוז שמן הבושם, כמו שאר הבשמים בכתבה הזו, הוא עוצמתי ומשלב את העוצמה והעומק של האוד עם ניחוחות מרעננים ועסיסיים. הריכוז הגבוה של שמן הבושם מבטיח נוכחות ועוצמה לאורך זמן, כך שגם אם תתיזו ממנו מעט, תהיו בטוחים שהוא יישאר עליכם שעות ארוכות.

מחיר: 1,217 ש"ח ל-50 מ"ל.
ניתן להשיג באתר האונליין Onlys.

TRUSSARDI PRIMO

בושם לגבר TRUSSARDI טרוסרדי. יח"צ,
התפרצות של לבה לוהטת/יח"צ

הבושם החדש לגבר מבית טרוסרדי משכתב את הקודים של בישום גברי החל מפירמידת הריח האמיצה והחדשנית ועד לאריזה. הניחוח גברי מאוד ועם נוכחות מעולה שנשארת לאורך זמן. הוא מכיל מרכיבים אורגניים מאיטליה, המופקים בתהליכים טכנולוגיים ייחודיים המכבדים את המאפיינים של חומרי הגלם על מנת ללכוד כל ניואנס ריח. "תחושת החום, כמו זו של התפרצות של לבה לוהטת, תמונה זו נתנה לי את הרעיון להשתמש בסירופ מייפל, סופר ממכר עם הניואנסים הזהובים שלו", אומרת הבשמית ויולה קולאס, "אקורד לבה שחור כהה ומינרלי וכך נולד ניחוח חם וסקסי".

מחיר: 499 ש"ח ל-100 מ"ל.
ניתן להשיג ברשתות הפארם המובילות, בפרפורמיות ובוטיקי בישום נבחרים, אתר ביונד סקין ולילית קוסמטיקס.

Homme Anniversary XERJOFF

בושם לגבר XERJOFF. יח"צ,
אפשר להכריז כעת על התמכרות חדשה/יח"צ

מותג בשמי הבוטיק והנישה האיטלקי קסרג'וף משיק ניחוח חדש (ומעולה) לגברים. כאחד שהיה נאמן לניחוח אלכסנדריה 2 של המותג, אפשר להכריז כעת על התמכרות אחרת. הניחוח החדש נשאר נאמן לשורשיו תוך כדי כבוד לקודמו, הוא עוצמתי ועמיד לאורך שעות רבות (גם אחרי אימון כושר אינטנסיבי).

מחיר: 1,655 ש"ח ל-50 מ"ל.
ניתן להשיג באתר וחנויות BEYONDSKIN ובאתר לילית קוסמטיקס.

TOM FORD - אוד ווד

בושם לגבר טום פורד. יח"צ,
השיא? הוא יוניסקס/יח"צ

Oud Wood, מבית טום פורד הוא עוד ניחוח ייחודי וחסר תחרות מבית מותג היוקרה שכבר ציינתי. מדובר בבושם שאין שני לו. הוא נדיר, אקזוטי ובעל ניחוח יוקרתי ברמות שעדיין לא הכרתם והכי חשוב - נשאר לאורך זמן. אוד ווד, מסדרת Private Blend, מכיל את אחד המרכיבים הנדירים ויקרי הערך ביותר שיש בבשמים - עץ האוד, עץ נדיר ויוקרתי שמעניק לו ניחוח עמוק, עשיר ומעט מעושן. השילוב עם תווים נוספים כמו וניל, ענבר ועץ סנדל יוצר ניחוח עוצמתי ומאוזן. הוא משדר תחושת יוקרה ואלגנטיות עם ניחוח שמתאים גם לגברים וגם לנשים, מה שמסווג אותו כבושם יוניסקס. בושם שלגמרי מתאים לשימוש גם בעונות קרות וגם בחמות בזכות תווים חמים אך לא מכבידים.

מחיר: 995 ש"ח ל-50 מ"ל.
ניתן להשיג באתר וחנויות פקטורי 54, אמור, ביונד סקין, גלאם 42, סופר פארם כיכר ציון.

LES EAUX PRIMORDIALES

בושם לגבר 'לה זו פרימורדיאל'. יח"צ,
אחד כזה שיריחו גם מבעד לצעיף בחורף הקרוב/יח"צ

מותג הבישום הידוע 'לה זו פרימורדיאל' ידוע בניחוחות מעולים ומה שמשך אותי במיוחד הוא הניחוח SAFFRON העוצמתי, המסקרן והמתוחכם. ניחוח אוריינטלי, עצי שמסובב ראשים. הסאפרון (זעפרן) ידוע כתבלין יוקרתי וניחוחו העמוק והמתוחכם מביא הרבה חום וייחודיות לבשמים שמבוססים עליו. הוא מתאים לכל עונות השנה, אבל בעיקר לחורף. יריחו אותו גם מבעד לצעיף, בעיקר בזכות השמן העוצמתי שבו שעושה את שלו, שכן הניחוח ליווה אותי לכל אורך היום.

מחיר: 1,103 ש"ח ל-100 מ"ל.
ניתן להשיג באתר Onlys.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully