וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדומיננטית, לדיווה ולמאותגרת: מארזי הטיפוח שבאמת כיף לקבל בחג

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 11:46

סקראב לגוף או בושם אוסטרלי? שפתון שבא עם קינוח שולחן חג או וניל פצ'ולי? לקראת ראש השנה, ריכזנו את כל מארזי הביוטי והבשמים המומלצים - לחמות, לגיסה, לבת הדודה או לכל מארחת באשר היא - כי אם יש משהו יציב כרגע בחיינו, זה קניות לחג

מה? הקלאסיקות של ל'אוקסיטן

ל'אוקיסטן במארזי חג מפנקים בקופסא האייקונית של המותג. יח"צ חו"ל,
יכולות להפסיק מתי שאנחנו רוצות/יח"צ חו"ל

מה שיש לנו לומר על המארזים של ל'אוקסיטן זה שאנחנו יכולות להפסיק מתי שאנחנו רוצות. המותג הצרפתושי שאי אפשר לטעות איתו מציע מארזים עם מבחר מהבסט-סלרים שלו, לנשים ולגברים, והבחירה הראשונה שלנו תהיה תמיד מוצרים מסדרת השקדים המעולה. במארז שמגיע בקופסה הצהובה הקלאסית שלושה מוצרים בגודל מלא - שמן רחצה, חלב גוף מרוכז ופילינג חמאת גוף, בריח הנקי והמרים שלא נמאס אף פעם.
ל'אוקסיטן, מארז מוצרי שקד - 534 שקלים.

מה? גם מתנה למארחת, גם סוגרים את הפינה של הקינוח

מארז בלאק האני של קליניק וגלידת אניטה. עידן כהן,
מאותגרות איפור, זה הזמן שלכן לזרוח/עידן כהן

ה-Black Honey, השפתון האהוב עלינו בכל הזמנים, מציין יום הולדת 50. לכבוד האירוע והחג השיקו בקליניק שני מוצרים במהדורה מוגבלת: שמן לשפתיים שהוא גם סומק באותו גוון מושלם ובגלוסיות מדויקת ומסקרה בגוון בורדו.
למי שהייתה בכוכב אחר בשנים האחרונות נזכיר שהבלאק האני שעשה לאחרונה קאמבק מרשים, הוא שפתון פלאי שמיישר קו איתך במקום שאת תיישרי קו איתו. ובאופן שעד היום לא הצלחנו לפענח הוא פשוט נראה מצוין על כל אחת, אבל באמת על כל אחת. הגלוס החדש, כמו השפתון וכמו גם המהדורה הוורודה הקיצית שלו, מלאי לחות, קלים מאד למריחה ולא דורשים יד מיומנת, בקיצור - מאותגרות איפור, זה הזמן שלכן לזרוח.
לכבוד ראש השנה התחברו בקליניק לגלידות אניטה שפיתחו שני טעמים בהשראת הגוון המוכר - דובדבנים, פטל קקאו ודבש. אנחנו יותר בקטע של שמנת שוקולד ופיסטוק, אבל לא נהיה קטנוניות.
מארז Black Honey במהדורה מוגבלת: קילו גלידה + השמן החדש - 180 שקלים.
להשיג בסניף ANITA נווה צדק ובוולט עד גמר המלאי.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

מה? מארזים בהפתעה או בהרכבה אישית

קופסת מארז לחג OH!BOX premium holiday. יח"צ,
לונה פארק למי שאוהבת לשוטט בלי לצאת מהבית/יח"צ

למי שמחפשת הרפתקאות עם סיכון סולידי, ב-Oh Glow מציעים מארזים אין סופיים עם מוצרים לבית, לגוף, לפנים או לשיער. המחיר מתחיל מנגיש ובהנחה על המחיר המקורי ויכול להמריא לאיפה שרק תרצו. המותגים באתר הם עצמאיים וקטנים, במלים אחרות - כאלה שאין בשום מקום אחר. פתרון מצוין למי שמעדיפה להביא מתנות שאף אחד אחר לא יביא ולונה פארק למי שאוהבת לשוטט בלי לצאת מהבית. ההמלצות שלנו - קרם גוף משגע עם שמן קנביס אורגני של Beauty Formulas והנרות האלגנטיים של Smith & Co.
הו גלואו, מארזי חג | להשיג באתר האונליין.

מה? ריח חדש ב- Laline

ללין - מארז איריס עשיר. יח"צ vipdesign,
ככה אנחנו אוהבות את זה, בייסיק נגיש/יח"צ vipdesign

בניגוד למותגים הנישתיים של הו גלואו, המארזים של ללין נמצאים תמיד, בכל מקום, בכל חג ואנחנו אוהבות אותם בדיוק ככה, בייסיק נגיש. הניחוח החדש - White Iris, פרחוני נקי ולא מתוק מדי, ויקטוריה'ס סיקרט כזה. הוא מגיע בשלל האפשרויות המוכרות (מיסט, קרם גוף, סבון נוזלי) ובאריזות בגוון כחול ויפה.
ללין, מתנות ומארזים החל מ-50 שקלים.

מה? חוגגים עם קולגן וחומצה היאלרונית

ערכת ראש השנה של חוה זינגבוים. באדיבות המותג,
מיכלים השחורים בעיצוב משודרג וסופר יוקרתי/באדיבות המותג

לא שאנחנו רואות סיטואציה שבה אתן מגישות למארחים ערכת אנטי אייג'ינג, של הביוקר ככל שתהיה, אבל החג הוא הזדמנות להצטייד בסרום ובקרם המשובחים של חוה זינגבוים, בקצת פחות ביוקר מבדרך כלל. בונוס: המיכלים השחורים בעיצוב משודרג ונראים מיליון דולר.
חוה זינגבוים, מארז REMICRONIZED
1,085 שקלים (במקום 1,355).

מה? מארז שימושי לאנשים מעשיים

קיל'ס מארזי חג. יח"צ,
ריגושים אין פה, אבל מחיר מוזל - הווו יש ויש/יח"צ

בואו נהיה פונקציונליות - אין פה ריגושים, אבל זו הזדמנות לתת או פשוט להצטייד בכמה מוצרים מוצלחים של קיל'ס או להתנסות בהם אם טרם יצא לכן להכיר, במחיר מוזל. במארז שבדקנו היה קרם לחות קליל ומוצלח שיתאים לעור רגיל, סבון פנים מקציף ועדין שאנחנו מחבבות במיוחד, מסכת לחות אבוקדו וגוואשה ירוקה - כולם כבר בשימוש יומיומי.
קיל'ס, מארז חג - 159 שקלים (במקום 200).

מה? קרם-ג'ל לפנים וקרם לעיניים בתיק שימושי

ליראק פריז מארז קרם ג'ל לחות לפנים וקרם הזנה עיניים ושפתיים. יח"צ חו"ל,
חובבות ליראק התפקדו! הודעה זו עבורכן/יח"צ חו"ל

חובבות ליראק ומקורבות, שימו לב התראת דיל במיוחד עבורכן. קרם-ג'ל לעור מעורב לא כבד מדי ומתאים לעונת המעבר שאין פה, וקרם לעיניים+לשפתיים בתיק ורוד אופטימי, רך ושימושי.
ליראק מארז לחג - 299 שקלים (במקום 499).

מה? שוב הנחנו ידיים על ריח גברי

YSL בושם גבר MYSLF LE PARFUM. יח"צ חו"ל,
מומלץ לאמץ לשימוש זוגי/יח"צ חו"ל

אחד הבשמים האהובים עלינו העונה הגיע בהשאלה ממדף הריחות "הגבריים", ולא בפעם הראשונה. כזכור אין הבחנה בין דת, גזע ומין כשמדובר בבשמים ולכן שוב יוצא לנו להמליץ על ריח שאפשר לאמץ בזוג - מתובלן ופרשי, עם קצת וניל, קצת תפוז וקצת לבנדר, שמשתלבים יחד לניחוח כיפי מאד.
איב סן לורן, MySLF Le PARFUM
549 שקלים ל-100 מ"ל.

מה? בושם שלא דומה לשום דבר אחר

בושם APOM לרשת ביונד סקין. יח"צ,
תווים שאף סטנדרטי יצליח לזהות בו/יח"צ

Apom, אם הטריד אתכן השם המסתורי, הוא ראשי התיבות של a part of me, הבושם החדש של פרנסיס קורקדג'יאן. הריח עצמו קשה להגדרה, והוא לא דומה לכלום - על הנייר יש בו לוונדר, תפוז, וניל ומאסק, אבל אלו לא תווים שאף סטנדרטי יצליח לזהות בו. טעם נרכש, ריח של יקר, שמשתבח ככל שחולפות השעות.
APOM מייסון פרנסיס קורקדג'יאן - 790 שקלים ל-70 מ"ל.
להשיג בביונד סקין בקניון רמת אביב ובראשל"צ.

מה? לחובבי וחובבות הנוכחות

בושם ג'ו מלון. יח"צ חו"ל,
לא מזכיר שום ריח אחר שפגשתן/יח"צ חו"ל

אחרי כמה בשמים קומוניקטיביים פחות או יותר, ג'ו מלון לונדון חוזרים לעשות את מה שהם עושים כל כך טוב - ריחות מקוריים ויוצאי דופן שלא מזכירים שום ריח אחר שפגשתן. הפעם מדובר בריח ארומטי ועצי של ארז והינוקי (שהוא עץ יפני וגם מתחרז עם פינוקי), קצת גברי, קצת יוניסקסי, מעט קינמוני, ובעיקר - מאד חם והרבה נוכח.
ג'ו מלון, Hinoki & Cedarwood Cologne Intense
500 שקלים ל-50 מ"ל.

מה? יוניסקס אחרון להיום, באחריות!

בושם GOLDFIELD&BANKS, Mystic Bliss. יח"צ,
בייסיקלי, אהבנו בו הכל/יח"צ

בושם חדש למותג האוסטרלי ואהבנו בו את הכל: את הפתיחה שמרגישה כמו תאנים טריות, את הקסם העצי-פודרתי שקורה כשהתווים הפותחים מתאדים, ואת השילוב המוצלח בין בושם נישה גבוה לריח נקי ומינימליסטי.
Hinoki & Cedarwood Cologne Intense
695 שקלים ל-100 מ"ל | להשיג ברשת אפריל.

מה? ערוגת הוורדים מכה שנית

בושם של קלואה. יח"צ,
יש שיגידו מתוקה ועוצמתית מדי/יח"צ

ואחרי שלל בשמים יוניסקס מתובלים, הנה אחד נשי ופרחוני: קלואה, השליטים של בשמים ענוגים ועדינים, משיקים גרסה חדשה לריח הוורדים שלהם. חוץ מוורדים אפשר למצוא בבקבוק המשגע גם פטל ותווים עציים שמתחברים ביחד לגרסה מתוקה ועוצמתית. יש שיגידו מתוקה ועוצמתית מדי, של הקלואה הקלאסי.
Chloe, L'Eau de Parfum Intense
480 שקלים ל-50 מ"ל.

מה? לדיווה של ארוחת החג

בושם ארמני Sì Passione. יח"צ,
מתנה מנצחת לדיוות ראש השנה/יח"צ

ארמני בעוד גירסה ל-Si וכבר הפסקנו לספור כמה היו שם קודם. אז מה היה לנו הפעם: יסמין, וניל, פירות יער עם תוספת עצית, בבקבוק אדום לוהט על גבול המלחיץ, ושרידות אין סופית - מתנה מנצחת לדיווה של החג.
ארמני, SÌ PASSIONE EAU DE PARFUM INTENSE
499 שקלים ל-100 מ"ל.

מה? עוד בושם של הביוקר

בושם ROJA ELYSIUM. באדיבות המותג,
להתיז בלי לדאוג מפגיעה בבלתי מעורבים במעלית/באדיבות המותג

בהכרזה השיווקית חידדו שזהו "ניחוח של חוסן נשי" ואנחנו, מה אנחנו צריכות עכשיו אם לא בושם טוב וקור רוח? את ה- ELYSIUM אפשר לקטלג כפרחוני-פירותי, עם תפוז-ברגמוט, מנדרינה, יסמין וסיגליות, עם קצת חרפרפות של פינק פפר בקצוות. הוא סופר אביבי, מהסוג שתוכלו להשפריץ לפני יום עבודה ארוך במשרד, בלי לדאוג מפגיעה בבלתי מעורבים במעלית.
Roja, Elysium
1,150 שקלים ל- 75 מ"ל | להשיג בביונד סקין בקניון רמת אביב ובראשל"צ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully