וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם כל הפמלייה הישראלית: גל גדות מהפנטת בשמלת עור שחורה

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 16:07

דברים רבים יכולים להרחיק בין חברות טובות. במקרה של גל גדות והבסטיז הישראליות, ביניהן רותם סלע ולירון ויצמן - גם המרחק או העיסוקים לא יצליחו לערער את הקשר (טפו-חמסה). הוויקנד האחרון היה בסימן פאשן אירופאי, בתצוגת העונה של לואבה בפריז. הנה כל מה שהתרחש שם

התצוגה של לואבה לאביב-קיץ 2025 במסגרת שבוע האופנה בפריז יצאה לדרך בשישי האחרון ואם יש משהו שאנחנו מספמטות במיוחד חוץ מלבקר את האושיות העולות לרגל ללוקיישן התצוגה, זה לבקר אושיות ישראליות שהגיעו בהזמנה אישית ובלעדית.

אם ראיתן ואם לא, החבו שהשתלטה על כיסאות התצוגה העונתית של המותג הספרדי, זו חבורת הישראליות שיודעת לנהל קשרי בסטיז גם בשלט רחוק וגם כשכל אחת עמוסה בעיסוקה (תאמינו לנו אין קשה מזה): גל גדות, רותם סלע, לירון ויצמן, יעל גולדמן פפר ומיטל וינברג.

גל גדות בתצוגה של לואבה בשבוע אופנה פריז 2024. Jacopo Raule, GettyImages
גל גדות בתצוגה של לואבה בשבוע אופנה פריז 2024/GettyImages, Jacopo Raule

גדות ההורסת קיבלה את מקום הכבוד, בשורה הראשונה לצד לא אחרת מאנה וינטור, העורכת האגדית של מגזין ווג ולצד איי-ליסטס נוספים (היוש קרלי קלוס) שהתייצבו לבחון את בגדי הקולקציה. בשמלת עור שחורה בגזרת מידי משוחררת, שהתהדרה במחשוף וי שהוביל לכתפיה יחידה על צווארה ועליה פרטי קשירה בפרונט. היא הוסיפה כמה סנטימטרים (לא שחסר) בעזרת זוג עקבים שחורים וסגרה במיני קלאץ' בגוון 'טורקיז לואבה' (כ-8,000 שקלים) ונגיעה אדומה ותוססת על שפתיה.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
רותם סלע בתצוגה של לואבה, שבוע אופנה פריז 2024. באדיבות פקטורי 54,
רותם סלע בתצוגה של לואבה, שבוע אופנה פריז 2024/באדיבות פקטורי 54

כאמור, החברות הטובות הגיעו ללוות ולהנות מעוד רגע אופנתי טהור - רותם סלע לבשה מכנסיי אוברסייז מעור מבית המותג המציג, בתוספת טופ קוזי ושחור של ג'יל סנדר לפקטורי 54. לירון ויצמן החתימה דרכון מיד בסיום עונת "האח הגדול" שטרללה אותה לפחות פעמיים בשבוע בנסיעות לנוה אילן - לפריז, הלכה על שמלמלת מיני נפתחת ובעלת שרוולים קצרים של ולנטינו לפקטורי 54, ששולבה עם גרביונים כהים וחצי שקופים.

יעל גולדמן פפר כיכבה בלבן עם הטרנד העונתי המתחזק, בחולצת תחרה עם צווארון גבוה ודנים תכולים. בהמשך הוויקנד נרשם גם סט מחויט בחליפה משגעת מבית cos. המעצבת ואושיית הרשת מיטל וינברג הלכה על חצאית מיני בעיצוב בדים מוצלבים, ז'קט ג'ינס ומגפונים שחייב לאמץ לחורף הקרוב.

מי שעוד נכחו ולא היה ניתן לפספס את נוכחותם הבולטת, זה כוכב ג'יימס בונד, דניאל קרייג (56) שהפך לפניי המותג והגיע עם אשתו השחקנית רייצ'ל וייס לאיוונט המתוקשר. הוא כמובן וידא שכל העיניים נשואות אליו כשבחר בסוודר סרוג וצבעוני, שלבש מתחת לז'קט אופנוענים באפור פחם ומשקפיים בעדשות צהבהבות. נוספת, אמילי רטאייקאוסקי במחשוף מרומז במכופתרת משובצת וחצאית עור שחורה - בתוספת מתוקה מתמיד: הבייבי בוי הבלונדי שלה סילבסטר, בנה המשותף עם האקס והגרוש, המפיק סבסטיאן בר-מקלארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully