וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחפשת תשומת לב": חשפה את שמלתה לחתונה וחטפה ברשת

14.10.2024 / 0:09

בחורה העלתה לרשת תמונה של השמלה אותה היא רכשה לחתונה שהיא אמורה להגיע אליה בקרוב וביקשה חוות דעת. אלא שהעוקבים לא ריחמו והאשימו אותה בנרקיסיזם

האם זו שמלה הולמת לחתונה?/3506432

אישה הותקפה באכזריות ברשת בגלל השמלה שאותה היא בחרה ללבוש לחתונה של חברה. האישה הצעירה הסבירה שהזמינה שמלה חדשה לחתונה הקרובה, אך נאמר לה על ידי אנשים שהיא "חושפנית מדי". כתוצאה מכך, לקראת החתונה היא פנתה לרשתות החברתיות כדי לבקש עצות וחוות דעת ציבורית - והיא קיבלה המון דעות.

להפתעתה, במקום לקבל חיזוקים, גולשים רבים אמרו לה שהשמלה חושפת הרבה יותר מדי מחזה שלה ושהיא ממש "לא מתאימה" לחתונה.

בתמונה שהיא שיתפה ב"רדיט" אפשר לראות אותה עם שמלת המיני הקצרה בעלת שרוולים ארוכים וצווארון וי פתוח שלפי חיפוש מהיר ברשת עולה בערך 15 דולרים.

היא כתבה בפוסט: "קניתי את השמלה הזו לחתונה ורציתי ללבוש אותה, אך כמה אנשים אמרו לי שהמחשוף גדול מדי". כשהיא מבולבלת מהתגובות השליליות של סביבתה, היא שאלה את העוקבים מה דעתם.

האם השמלה הזו מתאימה לחתונה?. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
האם השמלה הזו מתאימה לחתונה?/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השמלה הזו

באמת מוגזמת
סבבה לגמרי
54 משתתפים

משתמשי Reddit נהרו לתגובות כדי לשתף את מחשבותיהם על השמלה, ורבים מהם היו המומים לחלוטין מהשמלה. לא רק שהיא נתפסה בעיניהם כ"קצרה מדי", אלא גם היו כאלה שהעלו חשש שהאישה תגזול את תשומת הלב מהכלה והחתן בגלל השמלה הקצרה והחושפנית.

אחד האנשים כתב: "היא קצרה מדי ומוגזמת מדי", אחרת הוסיפה ש"זה היום של הכלה והחתן. נקודה". שלישי העיר: "זה יותר מדי ליום הגדול של מישהו אחר. זה בסדר אם את הולכת לחוף". אחרים האשימו אותה ב"חיפוש תשומת לב".

גולש אחד אפילו כתב: "זה בהחלט נראה כמו בגד שראיתי חברה לשעבר של החתן לובשת לחתונה, כדי להראות לו מה הוא הולך להפסיד." גולש נוסף היה כה מזועזע עד שכתב: "זה חושפני מדי ובטעם הכי גרוע לחתונה. גם הבד נראה זול ואת תהיי יותר אטרקטיבית וסקסית אם לא תציגי הכל לראווה".

לא ידוע האם היא הקשיבה למבקרים וויתרה על השמלה או שהחליטה בכל זאת ללבוש אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully