וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניה דרים: הבת של ג'יימי פוקס התחתנה בשמלה פרחונית

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 15:52

קורין פוקס, בתו של השחקן ג'יימס פוקס נישאה לבן זוגה בחתונה מפוארת באחוזת אביה שאושפז לפני כשנה כתוצאה מסיבוך רפואי. הרעיון של להיצמד לשמלות כלה מסורתיות הוא האידאלי בעיניינו, אך ניכר כי הייתה פה מחשבה מקורית - בתוספת פרינט פרחוני משגע על גזרה מלאת נפח

יום מלא אהבה, אלגנטיות ומשפחה בשלהי חודש ספטמבר האחרון, היה היום בו השחקנית קורין פוקס (30), בתו של השחקן ג'יימי פוקס (56), נישאה לבן זוגה ג'ו הוטן, בטקס עוצר נשימה שנערך באחוזת משפחתה בקליפורניה. כשבועיים אחרי, התמונות מתוך האירוע מתחילות לצוץ, בין היתר כחלק מהפקה גרנדיוזית שלוותה על ידי מגזין 'ווג'.

בני הזוג, שנפגשו לראשונה במסיבה כששניהם היו סטודנטים באוניברסיטת דרום קליפורניה, נהנו מחיי זוגיות שהגיעה לשיאה בשליפת טבעת, בהצעת נישואין לבבית במהלך טיול משותף של השניים באביב 2023 לאירלנד. אנחנו אמנם מאוד דבקות ברעיון של שמלות מסורתיות, צחורות שמדגישות את הטוהר הנלווה ביום גדול ומרגש שכזה. עם זאת, הכלה הנוכחית הפתיעה בעיצוב לא שגרתי איתו צעדה במעבר לטקס והאמת? שעפנו על הדיטלס.

פוקס המהממת בחרה בפיס שעוצב על ידי מעצבת העל מוניק לוילייר ונלקח בהשראה מקולקציית אביב 2025 של המותג הנושא את שמה - משמע, נכלל שם פרינט פרחוני ומתוק. שמלה המעוצבת עם רצועות כתף נשפכות, צווארון סטרפלס על גזרת בעלת חיתוכים באורכים שונים, בפרונט כחצאית מיני וכל החלק האחורי נופל לכדי חצאית מקסי מלאת נפח משגע. רקמה מורכבת שהביאה עימה את הרומנטיקה ההוליוודית לערב עם אפקט אביבי מופלא בצללית נסיכותית.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

"לא הרגשתי קשורה לשום דבר מסורתי בחתונה שלי, וזה התחיל עם השמלה שלי", מספרת קורין בראיון למגזין Vogue. "לא רציתי שום דבר שמרגיש נוקשה או רשמי מדי. ידעתי שאני רוצה משהו שיש בו אלמנט שובב, ועדיין קלאסי. מעולם לא שקלתי שמלה עם הדפס, אבל ברגע שמצאתי את השמלה הזאת, לא יכולתי לדמיין שום דבר אחר. זה היה קליל, קליל ושובב אבל עדיין הרגיש אלגנטי. כל כך הרבה מהעיצוב שלנו נבנה סביב השמלה. מנייר הכתיבה, הפרחים, הטקס וקבלת הפנים - השמלה תמיד הייתה ההשראה", מוסיפה.

צמד הסטייליסטיות מאל איי, דני ואמה, שאחראיות על כמה מהלוקים הנכונים ביותר כיום בתעשיית האופנה ההוליוודית, הן אלו שליוו את הכלה לאורך כל התהליך ועד יום החתונה. שמלת ההדפס הפרחוני בגווני ירקרק-אפרסקי, צוותה לנעלי עקב מחודדות ומעוטרות רצועות פנינים מבית ג'ימי צ'ו - שאמנם משכו את העין אבל בהחלט לא גנבו את מלוא הפוקוס. השוז השוות התווספו להינומה ארוכה ודרמטית שהוסיפה לאווירה. גם החתן וגם אביה המפורסם, ג'יימי פוקס (הלם שהוא מחתן ילדה), לבשו חליפות טוקסידו שחורות תואמות עם עניבות פרפר מסורתיות, כאינטרפרטציה לאלגנטיות נצחית.

על פי הראיון המושקע, מסתבר שכשהגיעה לרגע קבלת החלטות לגבי מלתחת הכלולות שלה, בהתחלה קורין הייתה די בטוחה שהיא תלך במסלול המותאם בתפירה בהתאמה אישית. אך לפני שהתחייבה לדרך הזו, היא רצתה לנסות שמלות כדי לראות למה היא הכי נמשכת. "מהר מאוד הבנתי שלהחזיק לוח של פינטרסט ולמדוד שמלות במציאות הם דברים שונים לגמרי", מודה השחקנית בפני המגזין. "אף אחד מההורים שלי לא היה נשוי, אז לא הרגשתי קשורה לשום דבר מסורתי בחתונה שלי, וזה התחיל עם השמלה שלי".

שמלה שנייה של KATHERINE TASH

החתונה נערכה בבית אביה השחקן בקליפורניה ועל כך מוסיפה הכלה על ההחלטה ללכת על לוקיישן יותר אינטימי וקרוב: "זו אף פעם לא הייתה שאלה. תמיד ידענו שנתחתן בחצר האחורית של אבא שלי. יש לו את הנכס הכי מדהים, זה כבר נראה כמו מקום לחתונה. לא יכולנו לחשוב על מקום מיוחד יותר מאשר חתונה ביתית. זה פשוט הרגיש נכון". וואלה, פעלה בחוכמה (ובפזיזות) - יום לאחר הצעת הנישואין שאל הזוג את פאפא ג'יימי האם יוכלו לערוך את האירוע אצלו בבית והוא כמובן השיב בחיוב. משפחת פוקס הקדישה את חודשי הקיץ שלה להכנת הבית לחתונה, כולל צבע חדש, גינון וריהוט. "הבית מאוד מיוחד לכל המשפחה, ולמרות שאבא שלי גר שם כמעט 20 שנה, הבית הרגיש חדש לגמרי", מסכמת קורין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully